toth Skrevet 17. januar 2010 #21 Del Skrevet 17. januar 2010 Det er nok noen måneder til, men han var klar for å treffes da, og det skal vi. Tipper vi vil ha et veldig hyggelig treff, og at det fort kan lede til sex igjen. Men jeg bør altså ikke la det føre til sex? Om du går inn i neste møte og tenker at du skal holde litt igjen, ikke la det føre til sex osv så vil det bare føre til en rar "vibe", du kommer ikke til å være samme personen som han møtte sist. Du mister mest sannsynlig den gode avslappede stemningen og erstatter den med usikkerhet og maktspill Jeg tviler sterkt på at det kommer til å hjelpe deg i det lange løp! Det at dere allerede har hatt sex kan brukes positivt, når spørsmålet om første sexen er ute av bildet så begynner folk å slappe av på en annen måte, du blir mer åpen og aksepterende. Og maktspillet er ikke like dominant som det var under den første flørten, det er ikke lengre slik at verken du eller han føler ett behov for å kvalifisere dere på samme måten som før sex siden det allerede er ett etablert faktum at dere er gode nok for hverandre til å havne i sengehalmen sammen. Nå ved å gå inn med ett mindset der du skal nekte sex prøver du å resette situasjonen men innsatsen er ikke den samme. Han kommer ikke til å vente i spenning på hvordan det er å ha sex med deg eller å lure på om du er interessert i å ha sex med ham. Han kommer til å lure på hva som forandret seg som gjør at han var god nok sist gang men ikke er det nå Dette er i allefall slik jeg ser an situasjonen, og den eneste fremgangsmåten jeg har tro på er å bruke den åpenheten dere nå har og prøve å bygge noe utifra den. For eksempel legge planer sammen eller å naturlig bli en del av hverandres verdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2010 #22 Del Skrevet 17. januar 2010 Du høres temmelig involvert ut når du søker jobber i hans by og regner med å flytte innen ett år, til tross for at du ikke har noe på gang med denne fyren. Synes hele greia høres ganske komplisert ut. Hadde fyren vært gal etter deg, hadde det vært noe annet. Det å være kostbar, er faktisk ikke så dumt råd. En kostbar kvinne kommer aldri til å vinne mitt hjerte. Hun viser bare at hun er maktsyk, manipulerende og lite glad i sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wilma, 35 Skrevet 17. januar 2010 #23 Del Skrevet 17. januar 2010 Om du går inn i neste møte og tenker at du skal holde litt igjen, ikke la det føre til sex osv så vil det bare føre til en rar "vibe", du kommer ikke til å være samme personen som han møtte sist. Du mister mest sannsynlig den gode avslappede stemningen og erstatter den med usikkerhet og maktspill Jeg tviler sterkt på at det kommer til å hjelpe deg i det lange løp! Det at dere allerede har hatt sex kan brukes positivt, når spørsmålet om første sexen er ute av bildet så begynner folk å slappe av på en annen måte, du blir mer åpen og aksepterende. Og maktspillet er ikke like dominant som det var under den første flørten, det er ikke lengre slik at verken du eller han føler ett behov for å kvalifisere dere på samme måten som før sex siden det allerede er ett etablert faktum at dere er gode nok for hverandre til å havne i sengehalmen sammen. Nå ved å gå inn med ett mindset der du skal nekte sex prøver du å resette situasjonen men innsatsen er ikke den samme. Han kommer ikke til å vente i spenning på hvordan det er å ha sex med deg eller å lure på om du er interessert i å ha sex med ham. Han kommer til å lure på hva som forandret seg som gjør at han var god nok sist gang men ikke er det nå Dette er i allefall slik jeg ser an situasjonen, og den eneste fremgangsmåten jeg har tro på er å bruke den åpenheten dere nå har og prøve å bygge noe utifra den. For eksempel legge planer sammen eller å naturlig bli en del av hverandres verdag Takk skal du ha, satt pris på resonneringen her. :-) Er enig i vurderingen din. Jeg vil svare han at jeg gjerne vil møtes, og vil foreslå noe konkret vi kan gjøre sammen (en opplevelse/tur/konsert/sportsarrangement, etc.) slik at det blir noen felles opplevelser, i tillegg til det opplagte: en bar. Og er det ikke liv laga etter det, har jeg i det minste forsøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Storegutt1 Skrevet 17. januar 2010 #24 Del Skrevet 17. januar 2010 En kostbar kvinne kommer aldri til å vinne mitt hjerte. Hun viser bare at hun er maktsyk, manipulerende og lite glad i sex. Enig. Kostbare kvinner er mer skuffende enn dårlige og dyre merkeklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wilma, 35 Skrevet 17. januar 2010 #25 Del Skrevet 17. januar 2010 En kostbar kvinne kommer aldri til å vinne mitt hjerte. Hun viser bare at hun er maktsyk, manipulerende og lite glad i sex. Så da er det ikke negativt i dine øyne at vi har hatt sex ved andre møte, og eventuelt følger det opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. januar 2010 #26 Del Skrevet 17. januar 2010 Det er nok noen måneder til, men han var klar for å treffes da, og det skal vi. Tipper vi vil ha et veldig hyggelig treff, og at det fort kan lede til sex igjen. Men jeg bør altså ikke la det føre til sex? Syns DU at det vil være smart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2010 #27 Del Skrevet 17. januar 2010 Så da er det ikke negativt i dine øyne at vi har hatt sex ved andre møte, og eventuelt følger det opp? Som nevnt tidligere, det er ikke sex'en som er issuet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 17. januar 2010 #28 Del Skrevet 17. januar 2010 Takk skal du ha, satt pris på resonneringen her. :-) Er enig i vurderingen din. Jeg vil svare han at jeg gjerne vil møtes, og vil foreslå noe konkret vi kan gjøre sammen (en opplevelse/tur/konsert/sportsarrangement, etc.) slik at det blir noen felles opplevelser, i tillegg til det opplagte: en bar. Og er det ikke liv laga etter det, har jeg i det minste forsøkt. En siste tanke er at om du kan finne en aktivitet der du kan "slå ham på hjemmebane" eller i allefall presse ham sterkt så kan du gjenvinne litt av den stemningen du hadde før sex der han føler at han har noe å bevise på en vennskapelig måte. Vinner du kan du jo feks erte ham litt for det Dette blir jo for å få ham til å jobbe for deg, kjent faktum at ting smaker bedre når du må jobbe litt for å få det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wilma, 35 Skrevet 17. januar 2010 #29 Del Skrevet 17. januar 2010 Syns DU at det vil være smart? Vel, tatt i betraktning av at det er en stund siden jeg var i fast forhold, og ser nå etter det igjen, hvorfor ikke? Han ser ut til å være verdt å bli noe bedre kjent med. Jeg vil vel finne ut etter det neste møtet om han ikke er interessert. Jeg er interessert i å finne ut mer, så jeg synes det er smart. Kan ikke vite alt på forhånd, og da blir det jo en del testing og erfaringer ut av det. Han treffer nok flere i mellomtiden skulle jeg tro, og jeg gjør jo også det (treff, ikke sex). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wilma, 35 Skrevet 17. januar 2010 #30 Del Skrevet 17. januar 2010 En siste tanke er at om du kan finne en aktivitet der du kan "slå ham på hjemmebane" eller i allefall presse ham sterkt så kan du gjenvinne litt av den stemningen du hadde før sex der han føler at han har noe å bevise på en vennskapelig måte. Vinner du kan du jo feks erte ham litt for det Dette blir jo for å få ham til å jobbe for deg, kjent faktum at ting smaker bedre når du må jobbe litt for å få det Jeg vet om et par områder jeg kan slå ham, men det er ikke sikkert han kan eller liker de forslagene...får prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. januar 2010 #31 Del Skrevet 17. januar 2010 Vel, tatt i betraktning av at det er en stund siden jeg var i fast forhold, og ser nå etter det igjen, hvorfor ikke? Han ser ut til å være verdt å bli noe bedre kjent med. Jeg vil vel finne ut etter det neste møtet om han ikke er interessert. Jeg er interessert i å finne ut mer, så jeg synes det er smart. Kan ikke vite alt på forhånd, og da blir det jo en del testing og erfaringer ut av det. Han treffer nok flere i mellomtiden skulle jeg tro, og jeg gjør jo også det (treff, ikke sex). Ja, hvorfor ikke. Det er bare en måte å finne ut av noe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2010 #32 Del Skrevet 17. januar 2010 Vel, tatt i betraktning av at det er en stund siden jeg var i fast forhold, og ser nå etter det igjen, hvorfor ikke? Han ser ut til å være verdt å bli noe bedre kjent med. Jeg vil vel finne ut etter det neste møtet om han ikke er interessert. Jeg er interessert i å finne ut mer, så jeg synes det er smart. Kan ikke vite alt på forhånd, og da blir det jo en del testing og erfaringer ut av det. Han treffer nok flere i mellomtiden skulle jeg tro, og jeg gjør jo også det (treff, ikke sex). Og i dette innlegget har du svart deg selv på hva som er den faktiske utfordringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå