Gå til innhold

Hvordan bli kvitt en dame?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvorfor signalisere? Det er bare å si det rett ut, men på en fair måte. Det finnes INGEN som vil være sammen med en som ikke er interessert, men det nytter ikke om du holder bakdøren åpen når du forteller dette. Min erfaring er at folk generellt er feige. De er så redde for å være dritsekk at de blir dritsekker ved å prøve å la forholdet renne ut i sanden. Dette medfører ofte flere ydmykende situasjoner og mye fortvilelse hos den andre part.

Ja, mange syns sikkert det er veldig ubehagelig å si at man ikke er interessert (lenger), og dermed bli oppfattet som en drittsekk.

Men i andre, og da i virkelige seriøse tilfeller, kan man faktisk være veldig redd for å gjøre feil ved å avslutte. Dette er en psykologisk vanskelig situasjon.

I tillegg har vi de simple individene som utnytter den andre partens interesse for å oppnå personlige fordeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_hei_*
Ja, mange syns sikkert det er veldig ubehagelig å si at man ikke er interessert (lenger), og dermed bli oppfattet som en drittsekk.

Men i andre, og da i virkelige seriøse tilfeller, kan man faktisk være veldig redd for å gjøre feil ved å avslutte. Dette er en psykologisk vanskelig situasjon.

I tillegg har vi de simple individene som utnytter den andre partens interesse for å oppnå personlige fordeler.

Bli en "drittsekk". Pul, og stikk om du vil ha et liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli en "drittsekk". Pul, og stikk om du vil ha et liv!

Hva med samvitighet og hvordan kan man leve med den?

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samvittighet kan trenes bort.

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Kvinner fødes uten nevneverdig samvittighet. Ser ikke problemet.

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et liv uten uønsket drama, der man ivaretar egne behov.

Sannheten er at uten ei kvinnes "drama" så blir livet drittkjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten er at uten ei kvinnes "drama" så blir livet drittkjedelig.

Neida. Få deg en interesse eller to. Noe du brenner for. Om dette ikke er nok, hva med ekstremsport?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Få deg en interesse eller to. Noe du brenner for. Om dette ikke er nok, hva med ekstremsport?

Det er det jeg allerede holder på med.

Hun IRL dama er ekstremsport - tro meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg allerede holder på med.

Hun IRL dama er ekstremsport - tro meg!!

Alle damer er ekstremsport og årsak til ekstremsportdødsfall blant menn. Med stor sannsynlighet er kvinnegnål årsaken til at menn takker for seg i tidligere alder enn for kvinner. Men om du absolutt må: Lukk ørene og hold på lommeboka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle damer er ekstremsport og årsak til ekstremsportdødsfall blant menn. Med stor sannsynlighet er kvinnegnål årsaken til at menn takker for seg i tidligere alder enn for kvinner. Men om du absolutt må: Lukk ørene og hold på lommeboka!

Akkurat nå er det lommeboka som er mest utsatt - igjen! :ler:

Verste er at det er sant også :sukk: Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon
Ha ha ha, nok trolling nå. Selvfølgelig vil kvinner ha alle muligheter. De er da voksne mennesker, eller hva? Det er kun barn som ønsker en fast og stødig hånd, og kvinner er da ikke barn.

er vi ikke barn av våre foreldre?

hva handlet denne tråden om...hvordan bli kvitt en mann?

Det nytter ikke slutte sminke seg, jeg f.eks. bruker minimalt med

sminke men blir ikke kvitt menn.

Det nytter ikke å gå opp par kilo, da begynner menn å se på deg når du koser deg med sjokolade.

Det nytter ikke å skylde på hodepine. Alle intellektuelle vet at den har vi kjøpt fra ...hylla på rimi.

De tør selvsagt ikke nevne ordet rødstrømpe.

Det nytter ikke å kle seg stygt. Da kommer mannen hjem med poser fulle av klær, gir deg kvitteringene og sier at du kan bytte.

Det eneste som nytter, er å vise at man ikke lukker opp døra.

Menn må ha alt inn med teskje, gjentagelse har effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...