Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. januar 2010 #1 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei Er ei jente på 18 snart 19 som ofte faller for eldre menn... Er litt betatt av en som er 12 år eldre enn meg- tidligere en som var 8 og en som var 6 år eldre. Får høre av venninner at jeg er drøy og at de er altfor gamle. Er det jeg som er unormal? 12 år er jo mye i den alderen jeg er i nå, men.... lar ikke dette stoppe meg heller, ja litt vanskelig å forklare... Trenegr råd!! Tusen taakk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 15. januar 2010 #2 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er mange som gjør det. Men om du tar den helt og fullt ut, så skyld i alle fall ikke på "alle andre" i ettertid. Du har helt sikkert ikke noe problem med å "nå frem" til det du vil ha, nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ♥ Skrevet 15. januar 2010 #3 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har det på samme måte. Jeg er i slutten av tredveårene, og faller gjerne for menn nærmere femti. Da jeg var på ts' alder, kunne jeg falle for menn på nærmere 30, så slik har jeg vært bestandig. Ser ikke noe unormalt i det. Kanskje det er behovet for å føle seg beskyttet som gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #4 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er vel ikke unormalt. Jeg tror imidlertid at det er noe i det som sies under: Jeg har det på samme måte. Jeg er i slutten av tredveårene, og faller gjerne for menn nærmere femti. Da jeg var på ts' alder, kunne jeg falle for menn på nærmere 30, så slik har jeg vært bestandig. Ser ikke noe unormalt i det. Kanskje det er behovet for å føle seg beskyttet som gjør det? Ergo tror jeg at det gjerne er litt usikre jenter som faller for eldre menn. En sterk, selvstendig og oppegående jente har ingen trang til å bli beskyttet, hun greier seg selv, og søker heller en likeverdig partner mtp alder. Eller, når kvinnen er eldre, kan det handle om et behov for å føle seg ung, yngre. Så søker hun en femten år eldre mann, for å se seg selv i kontrast til ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. januar 2010 #5 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har det på samme måte. Jeg er i slutten av tredveårene, og faller gjerne for menn nærmere femti. Da jeg var på ts' alder, kunne jeg falle for menn på nærmere 30, så slik har jeg vært bestandig. Ser ikke noe unormalt i det. Kanskje det er behovet for å føle seg beskyttet som gjør det? Brant du deg på det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. januar 2010 #6 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei Er ei jente på 18 snart 19 som ofte faller for eldre menn... Er litt betatt av en som er 12 år eldre enn meg- tidligere en som var 8 og en som var 6 år eldre. Får høre av venninner at jeg er drøy og at de er altfor gamle. Er det jeg som er unormal? 12 år er jo mye i den alderen jeg er i nå, men.... lar ikke dette stoppe meg heller, ja litt vanskelig å forklare... Trenegr råd!! Tusen taakk for svar Det er ikke fornuftig og du må regne med å brenne deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #7 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er vel ikke unormalt. Jeg tror imidlertid at det er noe i det som sies under: Ergo tror jeg at det gjerne er litt usikre jenter som faller for eldre menn. En sterk, selvstendig og oppegående jente har ingen trang til å bli beskyttet, hun greier seg selv, og søker heller en likeverdig partner mtp alder. Nå kan jo alder være så mangt. Noen passer rett og slett bedre med noen som er 10 år eller mer eldre enn seg selv, enn med de på egen alder. Uten at de dermed er svake, uselvstendige eller mindre oppegående og har behov for å bli beskyttet. Kan ikke fordra gutter på min egen aldrer - nettopp på grunn av at de er for uselvstendige. Og mangler en god del fornuft. Men skulle jeg vært nærmere 20 enn det jeg er nå...så hadde det vært urealistisk å tro at noen i 30-årene var interesert i meg for noe seriøst. Og det har med alder å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 16. januar 2010 #8 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er ok og normalt. Jeg har aldri sett på alder, men jeg tror menn ser mer på alder enn kvinner gjør. Det gjelder alle menn. Menn flest over en viss alder ser ikke på menn på samme alder som konkurenter, de blir sjalu på alt som er yngre. Og det skal bare være fem års forskjell. Menn ... er menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orakelmannen Skrevet 17. januar 2010 #9 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei Er ei jente på 18 snart 19 som ofte faller for eldre menn... Er litt betatt av en som er 12 år eldre enn meg- tidligere en som var 8 og en som var 6 år eldre. Får høre av venninner at jeg er drøy og at de er altfor gamle. Er det jeg som er unormal? 12 år er jo mye i den alderen jeg er i nå, men.... lar ikke dette stoppe meg heller, ja litt vanskelig å forklare... Trenegr råd!! Tusen taakk for svar Normalen er sikkert å falle for menn som er litt yngre enn seg, jevngamle eller litt eldre. Men hvorfor skal man på død og liv følge strømmen? Gjør og vær det som er rett for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. januar 2010 #10 Del Skrevet 17. januar 2010 Det er ok og normalt. Jeg har aldri sett på alder, men jeg tror menn ser mer på alder enn kvinner gjør. Det gjelder alle menn. Menn flest over en viss alder ser ikke på menn på samme alder som konkurenter, de blir sjalu på alt som er yngre. Og det skal bare være fem års forskjell. Menn ... er menn. Du har misforstått. En mann reagerer på alt som kan oppfattes som en konkurrent - punktum! Det spiller ingen som helst rolle om denne konkurrenten er 16 eller 70 år. Det eneste som betyr noe er damas oppførsel. Oppfører hun seg overfor en annen mann på "feil" måte, så er det ikke positivt, og da blir denne mannen oppfattet som en konkurrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå