Darthe Skrevet 14. januar 2010 #1 Del Skrevet 14. januar 2010 Så havnet jeg her da.... Etter over seks år... Livet suger for tiden! Sammensatt årsak til at det ble slik, men det var ikke mitt ønske ihvertfall... Gruer meg til en tung tid framover... Går greit på jobb når jeg underviser, men har helt plutselig begynt å gråte når jeg sitter på kontoret å jobber... Skulle ønske jeg kunne skru fram tiden minst ett halvt år, til den verste smerten forhåpentlig vis har lakt seg. :Sad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pastaskrue Skrevet 14. januar 2010 #2 Del Skrevet 14. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millian Skrevet 14. januar 2010 #3 Del Skrevet 14. januar 2010 Uff... Det var trist å høre Jeg var der for 3 måneder siden, det var utrolig tøft, men har heldigvis kommet et stort steg videre. Jeg tenkte på samme måte som deg. Alt jeg ville var å reise frem i tid, så ting kjentes litt lettere å bære. Jeg klarte overhodet ikke å se det for meg, men fikk støtte av venner som sa at det kommer til å gå over. Jeg har ikke glemt, men jeg ser ting fra et helt annet perspektiv. Selv om jeg ble dumpet brutalt, er jeg ikke så ufattelig lei meg/ bitter lenger. Nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg faktisk tror jeg har det bedre uten han. Håper du også kommer dit om ikke så alt for lenge. Og i mens, søk støtte hos gode venner, unn deg det du føler at du trenger, bruk tiden, sørg!, men ikke fordyp deg i sorgen. Den beste medisinen er å være sammen med mennesker som bryr seg om deg. Jeg forstår hvor tøft du har det, kjærlighetssorg er vondt. Sender deg en klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 14. januar 2010 #4 Del Skrevet 14. januar 2010 *gi stor klem til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darthe Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 16. januar 2010 Kan fortsatt ikke skjønne at jeg er her La det bli juni!! Miiinst!!! :cry3: :cry3: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #6 Del Skrevet 16. januar 2010 Kan fortsatt ikke skjønne at jeg er her La det bli juni!! Miiinst!!! :cry3: :cry3: Huff, vet hvordan det er! Er i akkurat samme situasjon selv,men det blir bare bedre og bedre. Hold deg aktiv med det du liker best, venner,familie,trening,hobbyer....etc. Trøsteklem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orakelmannen Skrevet 17. januar 2010 #7 Del Skrevet 17. januar 2010 Leit å lese. Liten trøst, men de fleste som har elsket rammes av kjærlighetssorg en eller annen gang. Lurt av deg å bruke tid på venner, interesser og lystbetonte ting en stund fremover, selv om de ikke oppleves så lystbetonte nå. Det går over etterhvert. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå