Gå til innhold

Hvordan får jeg han interessert?

Ellie91

Anbefalte innlegg

jeg har lenge vært ganske keen på en fyr, han flørter veldig og d gjør jo egentlig jeg og, men vi har enda lengre vært gode venner!

han er ikke egentlig typen som har hatt masse faste forhold og har mer hatt de som varer noen timer eller en kveld, men han sier selv at han vil noe mer og ikkje orker det lengre, jeg får han ikke ut av hode og lurer på om noen vet hva jeg kan gjøre?

vil heldts ha mer seriøse svar enn "ligg med han"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_LilleMeg_*
jeg har lenge vært ganske keen på en fyr, han flørter veldig og d gjør jo egentlig jeg og, men vi har enda lengre vært gode venner!

han er ikke egentlig typen som har hatt masse faste forhold og har mer hatt de som varer noen timer eller en kveld, men han sier selv at han vil noe mer og ikkje orker det lengre, jeg får han ikke ut av hode og lurer på om noen vet hva jeg kan gjøre?

vil heldts ha mer seriøse svar enn "ligg med han"

Jeg ser ikke problemet. Det virker jo som du er interessert og han er interessert? Er "problemet" at han har hatt mange sexparnere og flyktige forhold? Vis du liker ham så ville jeg gått for det. Det at dere har vært venner på forhånd er også en slags garanti. Hvis han dumper deg, så dumper han også en venn. Han har inestert masse følelser i deg og vil nok gå inn i et fast forhold, høres det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...