Gjest KateW Skrevet 12. januar 2010 #41 Del Skrevet 12. januar 2010 En ganske god åpningsreplikk kan være å spørre om hva den første plata vedkommende kjøpte for egne penger var. Faktisk. Da har man oppfølgingsspørsmål også, om man hører på denne musikken enda, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #42 Del Skrevet 12. januar 2010 Med et snev av sosial intelligens finner en fort ut hva den andres interesser er. Det er metereologer som er interessert i å snakke om været og helst med kollegaer. Jeg kan ikke tenke meg noe mer drepende kjedelig å snakke om enn været. Jeg tenkte vel egentlig ikke å prate om været i 3 timer da vettu Ja, man kan finne ut hva den andre er interessert i, men den største utfordringen jeg finner, er når dette egentlig overhodet ikke interesserer meg. Da blir det vanskelig/kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #43 Del Skrevet 12. januar 2010 En ganske god åpningsreplikk kan være å spørre om hva den første plata vedkommende kjøpte for egne penger var. Faktisk. Da har man oppfølgingsspørsmål også, om man hører på denne musikken enda, for eksempel. Jammen, Herregud, det husker jeg da ikke lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. januar 2010 #44 Del Skrevet 12. januar 2010 Og det vil si meg at du og jeg har enormt lite å prate om. Rett og slett. De fleste husker faktisk dette, eller de husker sin første musiske kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. januar 2010 #45 Del Skrevet 12. januar 2010 Og det vil si meg at du og jeg har enormt lite å prate om. Rett og slett. De fleste husker faktisk dette, eller de husker sin første musiske kjærlighet. Scorpions sin Lovederive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. januar 2010 #46 Del Skrevet 12. januar 2010 Scorpions sin Lovederive. Oppfølgingsspøsmål: Hører du fortsatt på Scorpions? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. januar 2010 #47 Del Skrevet 12. januar 2010 Oppfølgingsspøsmål: Hører du fortsatt på Scorpions? Ja. Always somewhere kan fortsatt rive hjertet mitt i fillebiter og jeg synger med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #48 Del Skrevet 12. januar 2010 Og det vil si meg at du og jeg har enormt lite å prate om. Rett og slett. De fleste husker faktisk dette, eller de husker sin første musiske kjærlighet. Jeg vet hva jeg liker å høre på nå. Historien henger jeg meg ikke oppi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 12. januar 2010 #49 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg vet hva jeg liker å høre på nå. Historien henger jeg meg ikke oppi. Det skjønner jeg godt! Det viktikste er det som er nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #50 Del Skrevet 12. januar 2010 Det skjønner jeg godt! Det viktikste er det som er nå! Jepp, nuet og fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. januar 2010 #51 Del Skrevet 12. januar 2010 Ja. Always somewhere kan fortsatt rive hjertet mitt i fillebiter og jeg synger med. Deilig! Da har vi jammen meg satt i gang en samtale også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. januar 2010 #52 Del Skrevet 12. januar 2010 Deilig! Da har vi jammen meg satt i gang en samtale også. Jah! Og det helt uten å nevne været engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. januar 2010 #53 Del Skrevet 12. januar 2010 Jah! Og det helt uten å nevne været engang! *ler* Du KUNNE jo sagt noe om "Wind of Change" Da hadde vi vært fucked! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #54 Del Skrevet 12. januar 2010 Jah! Og det helt uten å nevne været engang! Det er kaldt ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå