Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gudinna

YSL faux cils. Har hatt Diorshow lenge nå og tenkte å gå over til noe mer dyrevennlig. Har hatt den for lenge siden, men glemt hvordan den er. Husker bare jeg syns den var utrolig bra! Den drysser litt etter en stund da, så tenkte å slå til med estee lauder lashprimer også, for å få den til å ikke drysse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått kickbackmelding selv om jeg ikke har gått inn via deres sider, så om du ikke har slettet loggen og har gått innpå siden via kickback tidligere, så kan det være du får litt ekstra likevell :) Ble veldig posetivt overasket når jeg oppdaget mailen fra kickback to dager etter at jeg bestilte <3

Ellers har jeg kjøpt MD formulations continuous renewal serum i dag (skrives det slik?)

Huff, jeg som skulle være flink og spare til sverige :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte maaaaasse NYX sminke på cherryculture. Typ 24 ting. De har 30-70% salg :jepp:

Og jeg som skulle spare selv og.. Er vanskelig når slike gode tilbud dukker opp! Så nå skal jeg vaske ned leiligheten og late som om jeg bare belønner meg selv. *fliiink pike*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte øyenskygge fra Nars i fargen Lola Lola, kjempefin. Kjøpte også ny primer, Smashbox, fuktighetskrem med honning fra Korres, og øyenskyggeprimer fra Urban Decay. :glare:

Hmm.. nå bør jeg egentlig stoppe å shoppe, men trenger enda maskara og foundation... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk utbetaling fra lånekassen idag, og noe sier meg at visaen min trenger rehab iløpet av de neste dagene! Trenger nye hårprodukter, ny parfyme, ny mascara +++.... Joda, neida, såå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everydayminerals Flat Top Brush og 5 blush samples plus foundation samples (gratis) *gleder meg*

Physicians Formula LOOSE Virtual Eyes i Techno Plum og Electric Green.

NYC Bronzer i fargen Sunny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Masters Organics zinc and sage shampo.

Green People shaving gel.

Green People rosemay handwash.

Hampvott.

Så langt ;) kommer mer i morgen tenker jeg!

Fjompefeelunique hadde ikke JMO-balsamen jeg ville ha, satser på at de får den inn igjen i morgen. Den norske nettbutikken tar såå mye mer for den, så nei.

Har en del ting på lista mi, så her skal det shoppes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte ikke ligge unna så lenge nei :dåne:

TiKei: foundation + 2 prøver (bronze & romantic rouge)

eBay: korres lip butter wild rose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Decleor Hydra Floral Moisturising Mask 200ml til £ 29,99 inkl. frakt hos eBay. Røverkjøp, for hos Feelunique koster 50ml £ 20,99 inkl. frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_renate_*
John Masters Organics zinc and sage shampo.

Green People shaving gel.

Green People rosemay handwash.

Hampvott.

Så langt ;) kommer mer i morgen tenker jeg!

Fjompefeelunique hadde ikke JMO-balsamen jeg ville ha, satser på at de får den inn igjen i morgen. Den norske nettbutikken tar såå mye mer for den, så nei.

Har en del ting på lista mi, så her skal det shoppes!

hvor kjøpte du hampvott? :) Jeg trenger også en sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nettopp bestilt prøver fra Tikei. :hoppe: Håperhåperhåper at concealeren klarer å få bort mine mørke ringer (når ikke YSL Touche Eclat klarer det engang). Tror også jeg skal prøve meg på pudderet når ID'en min er tom. Kjempegøy med prøver! :fnise:

- Concealer Yellow, prøve

- Finishing Veil Glow, prøve

- Rouge Youth, prøve

- Børste, Ultimate Concealer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøpte du hampvott? :) Jeg trenger også en sånn.

Feelunique.com :) Eller, om hampvott blir rette beskrivelsen vet jeg ikke, men loofah heter den i nettbutikken der hvertfall. Gjør samme nytten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...