Rosebud Skrevet 21. juni 2010 #501 Skrevet 21. juni 2010 Ansiktsmaske og en krem fra Green People, har lyst å teste merket. Tinted moisturizer og leppepomade fra Madara, samme begrunnelse Alt fra FeelUnique.
Rosebud Skrevet 23. juni 2010 #502 Skrevet 23. juni 2010 Dermalogica active moist. Dermalogica skin hydrating booster. EOS honeysuckle honeydew. Redken All Soft velvet whip. Fra hhv JerseyBeautyCompany og Blush.no.
Djungelvrål Skrevet 23. juni 2010 #503 Skrevet 23. juni 2010 Hvordan får du brukt opp alle produktene??
RedFox81 Skrevet 23. juni 2010 #504 Skrevet 23. juni 2010 kjøpte meg * E.L.F. Studio Lip Primer & Plumper "Neutral Color" * Bobbi Brown Long-wear Gel Eyeliner Graphite Shimmer begge fra ebay.
Rosebud Skrevet 23. juni 2010 #505 Skrevet 23. juni 2010 Hvordan får du brukt opp alle produktene?? Mente du meg? I så fall, det får jeg ikke Men elsker å teste nye produkter, og leter konstant etter nye favoritter Det som ikke passer for meg, eller ting jeg vet at jeg ikke kommer til å få brukt opp gir jeg videre til min søster eller venninner og håper at de liker dem bedre. (Og en bitteliten andel av produktene blir stående i skapet for alltid, og kastet når de har gått ut på dato - Hehe!)
Gjest Vampen Skrevet 24. juni 2010 #508 Skrevet 24. juni 2010 TheBalm - Hot mama Urban Decay Deluxe Eyeshadow - Scratch Opi - Conga-Line Coral KMS Silksheen shampoo og balsam Bodyography primer i grønn
sophiaM Skrevet 24. juni 2010 #509 Skrevet 24. juni 2010 Det siste jeg kjøpte var Piz Buin Tan Intensifier, sololje med faktor 10 Sebastian Penetraitt, den beste hårkuren og den lukter himmelsk! :rødme:
skandale Skrevet 24. juni 2010 #510 Skrevet 24. juni 2010 NYX round lipstick, fikk den anbefalt her inne. Har hørt mye bra om NYX og ville gi det en sjanse. Den så og hørtes så god ut at jeg bestilte like godt fem stykker. Er VELDIG misfornøyd, for den smitter lett av, sitter ikke lenge, og har en metallisk ekkel glans det ikke stod noe om på cherryculture. Kjøpte også LA Girl Luxury cream lip color, den var i litt feil farge, men ellers fantastisk. Skal kjøpe flere av den neste gang!
Lykkelitenen Skrevet 24. juni 2010 #511 Skrevet 24. juni 2010 Dermalogica kit -normal/fet Dermalogica essential clensing solution Dermalogica Ultracalming clenser H&M neglelakk i fargen Bella's choise China glaze neglelakk i fargen Coral star
Djungelvrål Skrevet 19. juli 2010 #513 Skrevet 19. juli 2010 Et hårstylingprodukt som heter matte beach. Kjøpt på meny, funker greit men måtte vaskes av hendene, nyttet ikke bare å skylle. Litt spent på hvordan det er å vaske ut av håret.
peanut_juice Skrevet 20. juli 2010 #514 Skrevet 20. juli 2010 cocoa bodybutter fra The Body Shop<3 mmm
Gjest Vampen Skrevet 9. august 2010 #516 Skrevet 9. august 2010 Her var det lite liv om dagen, har alle sluttet å shoppe? Jeg har ikke kjøpt noe særlig i sommer, men har tatt igjen de siste par ukene. Det har blitt: John Masters Organics: Zinc and Sage shampoo Citrus and Neroli Detangler Deep Scalp Follicle Treatment and Volumiser Herbal Cider Hair Clarifier & Colour Sealer Lavender and Avocado Intensive Conditioner Sea Mist Decleor: Aroma Purete Matt Finish Skin Fluid GHD: Thermal Protector for Dry, Coarse Hair Glominerals: gloPERFECTING POWDER FOR FACE gloPRESSED BASE POWDER FOUNDATION - BEIGE gloBLUSH - PAPAYA gloCAMOUFLAGE OIL - FREE CONCEALER - NATURAL Eos: LIP BALM - STICK VANILLA BEAN Too Faced: Pink Leopard Lux Bronzer MAC: Well Dressed blush Det ble jaggu mye.. Men det skal sies at jeg knapt har kjøpt noe i sommer. Jeg har vært flink til å bruke opp mye av det jeg har, så er jeg så godt som tom for hårprodukter, og da må man jo kjøpe inn.
Jade Skrevet 9. august 2010 #517 Skrevet 9. august 2010 Weleda Iris dagkrem (bruker wild rose nå, men tror jeg har mer normal hud enn tørr. Håper denne er bedre (og lukter mindre)) China Glaze Vintage Vixen Riveter Rogue
Rosebud Skrevet 9. august 2010 #519 Skrevet 9. august 2010 Ikke akkurat sminke og hud/hårpleie, men kjøpte med glattejern fra GHD på FeelUnique i en stilig lilla farge
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #520 Skrevet 9. august 2010 Er det ikke rart og skrive hudpleie og Make up? Ser at det blir skrevet hele tiden :gjeiper: Det er jo Makeup, også heter det Sminke på norsk. Mitt siste kjøp var: Priori CoffeeBerry Tightening Serum Decléor Hydra Floral Mask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå