Roci Skrevet 12. mars #5041 Del Skrevet 12. mars Djungelvrål skrev (5 timer siden): Hvilken øyekrem?? Den hvite med sort og blå skrift som jeg la ut bilde av: Elementrè Firming Eye Serum🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 12. mars #5042 Del Skrevet 12. mars Fascinerende å måtte bruke Nordea ID-appen for å fullføre kjøp hos Fredrik&Louisa sånn plutselig, men det gikk jo ganske greit <_< Da kommer de her i poften: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5043 Del Skrevet 13. mars Ikke at jeg er lett å påvirke eller noe. Men det øyeserumet hørtes supert ut, og kremen fra Filorga som jeg bruker føles litt for lett, så håper det funker å kombinere. Jeg bare ELSKER By Terrys hyaluronic tinted hydra-powder - har det i transparent versjon nå, men det er snart tomt, så jeg har lyst til å prøve et med litt farge. Leste at fair skal passe bra til lys hud med varm undertone, som er akkkurat det jeg har. Og veldig greit med en kompaktversjon til å ha i veska (selv om jeg aldri har vært borti et pudder som holder seg fint så lenge!). Anonymkode: 10dba...802 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. mars #5044 Del Skrevet 13. mars En halvkilos pakke med henna til hårfarging, kjøpt på en lokal innvandrerbutikk 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 13. mars #5045 Del Skrevet 13. mars 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 13. mars #5046 Del Skrevet 13. mars Prøver en ny type sminkefjerner etter anbefaling her inne, + påfyll av fargemaske og top coat🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 14. mars #5047 Del Skrevet 14. mars Ser at både Kicks og Fredrik&Louisa har fått inn Drunk elephant. Noen som har erfaringer med det merket ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 14. mars #5048 Del Skrevet 14. mars 4 hours ago, Måneskinn said: Ser at både Kicks og Fredrik&Louisa har fått inn Drunk elephant. Noen som har erfaringer med det merket ? Jeg har prøvd peptidkremen, den med turkis lokk. Den er kjempegod, og har kjøpt den igjen. Men den er dyr, Det finnes sikkert noe like bra som er billigere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 14. mars #5049 Del Skrevet 14. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5050 Del Skrevet 14. mars Ble positivt overrasket av denne, veldig Fin på☺️ Anonymkode: 0ac38...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5051 Del Skrevet 14. mars Måneskinn skrev (9 timer siden): Ser at både Kicks og Fredrik&Louisa har fått inn Drunk elephant. Noen som har erfaringer med det merket ? Det er mange kremer som er like gode. Men jeg elsker løsningen med trykk-lokk. For å blande inn oljer og serum, samt at det er mye mer hygienisk enn en tradisjonell krukke. Anonymkode: 96ae4...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 19. mars #5052 Del Skrevet 19. mars (Jeg kjøpte jo de her tidligere, Clarins Face Treatment Oil Santal Dry Skin 30ml Clarins Body Treatment Oil "Anti-Eau" 100ml men sjekket ikke ingredienslisten godt nok for de inneholder hasselnøttolje. Jeg er allergisk og det merket jeg en dag da jeg brukte for mye olje i krem. Begynte å klø, så det var bare å vaske av og ikke bruke det mer. Har sett at Clarins har endel bruk av hassel i produktene sine, så om man er allergisk bør man lese nevnte liste grundig). 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. mars #5053 Del Skrevet 22. mars Rensekrem, ansiktsvann og fuktkrem fra REN. Det var plutselig veldig billig på farmasiet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. mars #5054 Del Skrevet 22. mars (Clarins Cryo Flash Cream Mask er søren meg det diggeste jeg har hatt på huden. Den har en veldig kjølende effekt, genialt om man føler man smelter i varme. Det skal visstnok ta 10 min for å oppnå resultat, men jeg har hatt det på i 20 min. Prøvd den bare to ganger, menneh= ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5055 Del Skrevet 22. mars Måneskinn skrev (På 14.3.2024 den 1.51): Ser at både Kicks og Fredrik&Louisa har fått inn Drunk elephant. Noen som har erfaringer med det merket ? Elsker Drunk Elephant! Solkremen ( uten farge) er veldig fin, øyekremen ceramighty ( lilla) har perfekt konsistens og er en av de beste jeg har prøvd på fukt under øynene. Bora barriere cream (oransje lokk) er helt magisk. Den er rik uten å bli fet og gir også masse fukt. Jeg sliter med rosacea og eksem, og tåler disse godt godt. Har ikke prøvd noen av de mer aktive produktene, mest pga rosacea og at jeg sjeldent tåler det generelt. Har også Bronzi drops, disse er helt greie, men finnes bedre alternativer som fks Westman atelier eller glow recipe. Anonymkode: 701ba...fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. mars #5056 Del Skrevet 23. mars Ny parfyme fra Clean, Spring Breeze. Er så spent for jeg er så sær på parfyme og dette er i min duftgate. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 25. mars #5057 Del Skrevet 25. mars Ikke et direkte innkjøp, men mams overrasket meg med påskeegget fra Lyko lovables. 😍 Bestemte meg for ikke å kjøpe det, men nevnte det så vidt for henne mens jeg satt og scrolla at jeg egentlig hadde ganske lyst på det, og det hadde hun fått med seg og kjøpt det i all hemmelighet - snilleste mamma’n min altså! ❤️ Masse produkter her som jeg er spent på å teste! 🤩 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 25. mars #5058 Del Skrevet 25. mars Maybelline Sky High mascara i fargene burgunder og rosa. De er kjempefine begge to. Spesielt er jeg positiv overasket over den rosa. Endelig en mascara som er lys nok. Jeg vil gjerne ha synlige øyevipper samtidig som jeg bevarer særpreget med å være rødhåret og ha lyse vipper og bryn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 25. mars #5059 Del Skrevet 25. mars Nytt retinolserum🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 26. mars #5060 Del Skrevet 26. mars Hatt kjøpestopp en god periode,men tok desverre litt av nå..🤪 Lottie plumped af lipgloss Lukter syykt godt,må kjøpe parfymen og🙈 Påfyll av favoritt bronzer🥰(waterproof) Ooog en god del utstyr til å legge negler😁gellakk,buildergel,etc.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå