Gå til innhold

Spørsmål til mennene

Gjest BH-cup'n

Anbefalte innlegg

Gjest BH-cup'n

Dere som er menn, foretrekker dere en dame som har str 38 i klær (M) og en fyldig B-cup i BH (når de har en høyde på 169 cm), eller at dama går ned til str 36 i klær og dermed også minsker lit ti puppestørrelse til en liten B-cup?

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinnelige former er aldri feil.

Så du ville ha foretrukket en slank 38 størrelse med fyldig b-cup framfor en ennå slankere 36 størrelse med såvidt b-cup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er menn, foretrekker dere en dame som har str 38 i klær (M) og en fyldig B-cup i BH (når de har en høyde på 169 cm), eller at dama går ned til str 36 i klær og dermed også minsker lit ti puppestørrelse til en liten B-cup?

Takknemlig for svar!

En mann som kan svare på dette er neppe interessert i damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det slik.

En fyr ville foretrukket strl 38, en annen strl 36. Akkurat når man beveger seg innenfor de slanke rammene, så spiller det lite rolle tror jeg om du er 36 eller 38.. handler om smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du ville ha foretrukket en slank 38 størrelse med fyldig b-cup framfor en ennå slankere 36 størrelse med såvidt b-cup?

Sannsynligvis, men det er jo lettere å si det sikkert når man kan se det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at menn verken ønsker, eller "evner" å sette seg inn i denne "problemstillingen".

Fordi at? Tror du ikke menn er interessert i kvinnens kropp og pupper? Det er i hvert fall jeg :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Takknemlig for svar!

Menn forstår a og b og c og d cup og sånn, men størrelse 36? 38? Hva ER det? :klø: Illustrasjoner må utbedes lenket til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Menn er fornøyde så lenge damen er fornøyd med kroppen sin.

Nja.. HJelper ikke å være fornøyd med kroppen sin om en er bælfeit eller ser ut som skolens nye ribbevegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Hmmm...

Hva synes mannfolk om størrelse XS og FF-Hcup?

Det er umulig å vite hvordan er person ser ut kun basert på klesstørrelse og cup-size.

Ei som bruker str 38 kan være like slank som ei som bruker str 34, bare høyere.

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

Hva synes mannfolk om størrelse XS og FF-Hcup?

Det er umulig å vite hvordan er person ser ut kun basert på klesstørrelse og cup-size.

Ei som bruker str 38 kan være like slank som ei som bruker str 34, bare høyere.

Ja, du har rett i dette, og det var det jeg også forsøkte å si.

Uten å se en person så er det egentlig umulig å si noe som helst, og dessuten er det jo alltid individuell smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn forstår a og b og c og d cup og sånn, men størrelse 36? 38? Hva ER det? :klø: Illustrasjoner må utbedes lenket til.

Str. 36 i klær er tilsvarende Small (S). Str. 38 i klær er tilsvarende Medium (M).

Modeller på 170-180 cm må være str. 36.

En vanlig norsk slank pike som ikke jobber som modell er ofte en str. 38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Str. 36 i klær er tilsvarende Small (S). Str. 38 i klær er tilsvarende Medium (M).

Modeller på 170-180 cm må være str. 36.

En vanlig norsk slank pike som ikke jobber som modell er ofte en str. 38.

Forutsatt det som står her er riktig stemmer jeg for 38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du har samme "dilemma" som meg.

Jeg var oppsatt på å bli kvitt noe hoftefett, men med en gang jeg går ned i vekt så forsvinner puppene og egentlig alt annet først. Og jeg har ikke så mye å ta av! Så jeg må velge mellom å være så slank jeg vil men ikke ha de puppene jeg vil, eller ha pupper men leve med å ha litt mer fett på hoftene enn ønskelig. Jeg syntes ikke jeg var så fin som syltynn så jeg kutta dietten og la på meg noen kilo igjen fort som faen!

Jeg har faktisk mast på en del mannfolk om dette. Nei, jeg er ikke usikker på kroppen min, jeg bare lurer og har spurt de jeg prater med alt om og vet jeg får ærlige svar fra ;) Samtlige tar pupper foran modelltynne hofter any day, faktisk synes de jeg er mer enn tynn nok når jeg tenker jeg har noen kilo jeg kunne klart meg uten. Jeg tror manneidealet er større enn kvinneidealet, når du føler du har 5 kg for mye sammenlignet med gisele bundchen så er du perfekt og på grensen til for tynn hos enn mann.

Vi jenter er nok en smule for kritiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Vi jenter er nok en smule for kritiske

Nei, men dere hører for mye på homofile moteskapere enn ekte Menn. Menn liker kvinner, mens homofile liker gutter. See? Hadde vi Menn fått bestemme hvem som skulle gått på kattestien hadde alle dagens modeller stått der arbeidledige over natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe , tenkte faktisk jeg også på . Ser folk i det hele tatt forskjell på en 36,38 eller 40'er for den saks skyld ? Syntes enkelte jenter må slutte å henge seg så opp i bagateller når det kommer til egen kropp :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men dere hører for mye på homofile moteskapere enn ekte Menn. Menn liker kvinner, mens homofile liker gutter. See? Hadde vi Menn fått bestemme hvem som skulle gått på kattestien hadde alle dagens modeller stått der arbeidledige over natten.

Pussig, aldri tenkt over dette.... Men du har jo helt rett

Den eneste "supermodellen" jeg virkelig liker er hu der Tyra Banks, der er det jo litt "tna" å leke med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...