Gå til innhold

Dere som er "ledige" - Hva gjør dere...?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Mange single er svært aktive, mens andre kanskje best trives hjemme.

Selv er jeg nok beklageligvis å betrakte som en typisk "stuegris".

Men hva gjør du selv på hverdager og i helgene?? Gode tips??? :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Celina 38, single

Jobber hverdager fram til kl 16, er hjemme kl. 17, handler, eventuelt trener en tur og ser TV/er på nettet/jobber litt hjemme.

Trives i hjemmet.

Lørdager er det lunch og kaffe i byen med en venninne eller andre.

Ukedagene er det noe sosialt med kolleger ettter jobb med bowling eller et par glass vin et par ganger i halvåret. Så er det middager, dater, konserter, litt uteliv og affærer.

Men mest: single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

siden jeg jobber på natta, sover jeg jo en del på dagtid,

men når jeg ikke jobber, stortrives jeg hjemme, strikker og broderer en del, besøker venner og er på kafe eller på besøk, surfer litt på nettet.... koser meg i mitt eget selskap.....

så finn deg en hobby og kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg jobber på natta, sover jeg jo en del på dagtid,

men når jeg ikke jobber, stortrives jeg hjemme, strikker og broderer en del, besøker venner og er på kafe eller på besøk, surfer litt på nettet.... koser meg i mitt eget selskap.....

så finn deg en hobby og kos deg

Har faktisk et flertalls hobbyer som jeg vekselvis koser meg med, ja! Viktig det!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
Har faktisk et flertalls hobbyer som jeg vekselvis koser meg med, ja! Viktig det!! :-))

Hvilke hobbyer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke hobbyer?

Åhhh - Visste at noen ville være nysgjerrig nok til å spørre om det!! :-))

Vel, en del teknikk/elektronikk + foto/bildemanipulasjon (spesielt på profilbilder av meg selv..) + webløsninger/programmering/markedsføring/søkemotoroptimalisering + musikk/komposisjon (for å si det litt fint)

ehh.. Teller nettpoker som en hobby..?? :-))

Vel, det var i alle fall noe... :-)

Men, som sagt så veksler jeg nå stadig til og fra litt forskjellige ting her, ettersom mitt aller, aller største og kjærlige tidsfordriv ennå ikke har dukket opp...

Hehehee.. ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva gjør jeg..? Er ikke noen "på byen"-type, men liker å gå ut og spise med venner. Det blir ikke så ofte, for alle har jo sitt. Men koselig når det skjer.

Ellers er jeg nok ganske hjemmekjær av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb, helsestudio,være med kompiser, men liker også godt å slappe av hjemme - kall det gjerne en mini stuegris - se filmer, tv, lese bøker, i alle fall i denne grusomme kulden. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Åhhh - Visste at noen ville være nysgjerrig nok til å spørre om det!! :-))

Med vennlig hilsen kjetil, som ikke er nysgjerrig i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med vennlig hilsen kjetil, som ikke er nysgjerrig i det hele tatt!

Det er vel ikke akkurat en av mine aller, aller mest fremtredende egenskaper, for å være helt ærlig med deg... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Det er vel ikke akkurat en av mine aller, aller mest fremtredende egenskaper, for å være helt ærlig med deg... :-))

Her inne er det en av dine aller, aller mest fremtredende egenskaper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her inne er det en av dine aller, aller mest fremtredende egenskaper. :)

Tilsynelatende, ja! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdag: sitter på lesesal/datasal til kl.17/18. Så er det middag - hjemme hos meg selv, hos venner eller ute med venner. Etter middag hos venner blir det film, tv, brettsspill eller lignende. Trenger en kveld eller to helt for meg selv i uken. Ellers så blir det litt for mange turer på kafe. Prøver å få til å trene hver dag, evt. gå en tur med venninner. Shopping <3 Og pub quiz er veldig gøy - har ett lag å går en gang i uken. Det blir kansje en tur ut iløpet av uken - enten på nattklub, konsert eller ett par øl/litt vin på en pub.

Helgene: Jobber ca annenhver helg. Da blir det en rolig helg med f.eks middag hos foreldre/søsken eller kino med venner. I de helgene jeg ikke jobber blir den en tur eller to på byen. Iblandt blir det en hel helg på lesesalen :( men greier som oftest å finne på noe kjekt. Reiser litt, ikke til eksotiske reisemål, men venner som bor i andre byer.

Og det er det jeg kommer på i farten. Har ikke egentlig noe hobby; men driver å lurer på om jeg skal begynne på pilates igjen. Eller fekting - virker gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I ukedagene går tiden etter jobb til trening eller å være sammen med venninner. I helgene er jeg stort sett ute på byen. Gjerne både fredag og lørdag. Heldigvis er alle i vennegjengen glade i fest og moro selv om de er i forhold. Så det blir kanskje 1-2 kvelder i uka hvor jeg er alene hjemme. Er veldig redd for å gå glipp av ting tror jeg.

Så jeg vil vel si at jeg er ganske aktiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 7-15 hver dag, kanskje overtid en dag eller 2, så hjemme for å kanskje slappe av litt, gå tur, lese eller bare slappe av med en bok.Hender jeg er ute med venner i helger, eller på besøk.

Men trives nok best hjemme,men skal bli flinkere til å kome meg mer ut. Så har en plan om å melde meg inn på 3T til uka.Selv om jeg synes det egentlig er for dyrt. Men behovet for å fylle dagen enda mer,gjør at jeg kanskje bare må bite i det sure eplet og betale for å få litt mer "muskler" her og der :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerer, jobber ca. 50 prosent deltid med noe relevant, er sammen med venner, leser, ser filmer. Fester noen ganger i helgene, men det er mest sammen med nære venner. Er litt ferdig med fester av typen "50-60 random mennesker" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...