Gå til innhold

Neeeeeiiiiiiii, sukk :grine:

Alladin

Anbefalte innlegg

For en start på helga da. Har nettopp hatt en lang prat med min samboer og resutlatet endte med at vi går ver til vårt.

2 år samboerskap, jeg med 2 barn fra før. Off, sier jeg bare.

Nå er jeg så lei meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Det er ikke noe dramatisk med bruddet, men det er vondt uansett.

Vi er begge glad i hverandre, men det er enkelte ting som gjør at vi ikke kan fortsette forholdet vårt.

Fy søren hva jeg kunne tenkt meg en armkrok å ligge i nå å få trøst, sukk :grine:

Er egentlig ikke noe meningsfylt innhold i dette innlegget, men det hjelper å "få ting ut".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en start på helga da. Har nettopp hatt en lang prat med min samboer og resutlatet endte med at vi går ver til vårt.

2 år samboerskap, jeg med 2 barn fra før. Off, sier jeg bare.

Nå er jeg så lei meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Det er ikke noe dramatisk med bruddet, men det er vondt uansett.

Vi er begge glad i hverandre, men det er enkelte ting som gjør at vi ikke kan fortsette forholdet vårt.

Fy søren hva jeg kunne tenkt meg en armkrok å ligge i nå å få trøst, sukk :grine:

Er egentlig ikke noe meningsfylt innhold i dette innlegget, men det hjelper å "få ting ut".

:kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :klemmer:

En mager trøst er at det er jeg som eier alt, så det er han som må flytte ut. Kommer aldri til å kjøpe noe sammen med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere :klemmer:

En mager trøst er at det er jeg som eier alt, så det er han som må flytte ut. Kommer aldri til å kjøpe noe sammen med noen.

Materielle ting er tross alt bare ting uansett, enten det måtte gjelde deg eller ham. *Tenker kjempemye på deg akkurat nå* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Materielle ting er tross alt bare ting uansett, enten det måtte gjelde deg eller ham. *Tenker kjempemye på deg akkurat nå* :-)

Det er sant, men siden jeg har to barn så er det greit at de får så mye ro rundt slike ting som mulig.

Takk for tankene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, men siden jeg har to barn så er det greit at de får så mye ro rundt slike ting som mulig.

Heldigvis er barn veldig tilpasningsdyktige. Det positive er jo at du nå ha muligheten til å møte mannen i ditt liv da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker veldig oppvakt og rolig selv og, forresten! :-))

Synd det ikke funket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist at det ikke gikk! :klemmer:

Hva som gjør at dere valgte å gå i fra hverandre?

Hovedgrunnen til bruddet er avstanden mellom hvor i landet vi kommer fra. Hele hans sosiale nettverk/ familie ble tatt vekk.

Han hadde masse fritid i forbindelse med jobb, så da ble det mye tid hjemme uten ting å gjøre.

Vi har pratet masse om dette i det siste, noen veldig gode samtaler, men er begge enige i at det er til det beste at han flytter tilbake der han kommer fra.

Det er nå slik at jeg ønsker ham ALT det beste i live. Så hvis det betyr at han trenger å flytte tilbake, så er jeg villig til å la ham gå.

Dette høres rart ut, men jeg mener det virkelig.

Gud hva jeg savner denne mannen, sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kunne du blitt med?

Nei, ikke et alternativ siden jeg har to barn fra før. Jeg har disse 50% å ville aldri tatt dem fra faren. De har det veldig bra som de har det.

Da får heller jeg ha det vondt en periode. Barna trenger begge foreldrene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: En klem fra meg til deg. Vi er i samme båt :sad:

En kjempe klem tilbake til deg.

Endret av Alladin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...