Gå til innhold

bena i været

Amber

Anbefalte innlegg

jeg forsøker å bli gravid, og lurer på en ting: er det noe for seg å ligge med bena i været/stå på hodet etter sex? Svømmer de noe fortere da? Mulig dette er et teit spm, men jeg lurer... Jeg går alltid på toalettet etter sex pga plager med blærekatar. Er dette dumt? Bør jeg "holde" på sædcellene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja.. Det sies at det hjelper ! Gå på do først neste gang. Så kan du holde deg! icon_smile.gif

Hold beina oppover veggen. Og la det "flyte"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Det med å gå på do etter sex var nok ikke fordi hun må, tenker jeg, men fordi det er anbefalt, spesielt hvis man er plaget med blærekatarr. Har jeg rett?

Lurer på en annen ting, må det orgasme til for å bli gravid? Det skal jo hjelpe til med å dytte de små av gårde, men klarer de seg mye dårligere uten denne hjelpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har helt rett, det er ikke fordi jeg må... mne det får vel bare stå til. Jeg tror ikke orgasme har noe å si! Hvor lenge bør man da ligge med bena i været? Ikke flere timer vel...(hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis kvinnelig orgasme hadde vært forutsetning for graviditet ville nok menneskeheten vært adskillig mindre enn den er. icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...