Gå til innhold

Fyll til pitabrød


Inger88

Anbefalte innlegg

Jeg får besøk av noen venninner på lørdag. Da tenkte jeg å servere noe mat. Frister med pitabrød, men vet ikke hva jeg skal ha oppi dem, noen som har noen forslag? (har ikke lyst å laga pizza av dem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg får besøk av noen venninner på lørdag. Da tenkte jeg å servere noe mat. Frister med pitabrød, men vet ikke hva jeg skal ha oppi dem, noen som har noen forslag? (har ikke lyst å laga pizza av dem).

Kjøttdeig (krydret) Ost, Agurk, salat, mais , paprika, OG BEST AV ALT! - Crem fraiche rømme<3 nam nam , det hadde meg og elsklingen idag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biffstrimler og en god salat, samt et godt utvalg av ulike dressinger :) Eventuelt kan biffstrimlene marineres og kryddres på ulike måter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biffstrimler og en god salat, samt et godt utvalg av ulike dressinger :) Eventuelt kan biffstrimlene marineres og kryddres på ulike måter...

Nam. Hørtes godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de to andre har sagt. Eventuelt synes jeg det er veldig godt med kylling i. Stek kyllingfileter og kutt dem opp i biter som dere fyller pitaen med, gjerne med salat, agurk, paprika og hvitløksdressing. NAM. Kyllingen kan også marineres om dere liker dette bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg synes er veldig godt, men som kanskje er mer hverdagsmat, er tunfisk og hardkokt egg + grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyllingfilet oppskåret i biter, lett pepret og stekt.

Ha dette i pitabrød sammen med revet ost, rødløk, salat, mais, agurk, tomat .. det du liker av grønnsaker

+ Fader Martin selskapsdressing (står kaldt i butikk)

dette er NAM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig godt å smøre kremost inni pitabrødet. (sånne små firkanta bokser fra Tine) Jeg bruker ofte den med krydder, eller urter. Den smelter når det varme kjøttet kommer på. Mmmmm. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt passer kanskje bedre som lunsj enn til middag, men gir det fra meg uansett :)

Crabstick-salat, kokt skinke, salatblad, agurk og kanskje litt mais oppi også.

Dette høres kanskje ikke så godt ut, men jeg kan love deg at det smaker himmelsk! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lisa_*

Ingen tvil:

Godt krydret kylling (aller helst hjemmelagde kyllingkjøttboller med chili og hvitløk), greskinspirert salat med tomat, rødløk, agurk, grønnsalat og gjerne fetaost samt masse tzatziki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som er kjempegodt, men kanskje helt til denne anledningen, er stekt (hvit) fisk (rullet i mel og krydder først), med tzatziki, masse rå (rød) løk og gode tomater. Gjerne også ruccola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kylling strimler (stek i litt kryddermiks fra butikken, men fajitamiksen anbefaler jeg ikke:p), og hjemmelaget guakamole, masse gode grønnsaker, ost, og grønne oliven:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar:D Tror jeg går for løvbiff,med en god salat ved siden av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi pleier noen ganger å steke laks i små biter med sitronpepper. Dette har vi i pitabrød sammen med salat, agurk, rødløk og masse tzatziki. Det er kjempegodt! Fikk lyst på det nå jeg :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ein fantastisk blogg :D Fant masse spennendes der inne :D I dag skal vi faktisk ha lakseburgerene i pitabrød til middag, gleder meg masse :D

Kjekt at du liker bloggen min. Jeg skal prøve å holde standarden oppe, så det er bare å følge med fremover.

Velkommen innom når som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du liker bloggen min. Jeg skal prøve å holde standarden oppe, så det er bare å følge med fremover.

Velkommen innom når som helst :)

Eg er blitt ein følger, med mindre eg har gjort noe feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...