Steinar40 Skrevet 8. januar 2010 #41 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg vet jo hva jeg vil, jeg får det bare ikke til. Det går ikke alltid så fort skjønner du. Du er bare 26 år. Slapper du av litt, og bruker tiden rett, så finner du nok noen etterhvert skal du se. Jeg har nok betydelig dårligere tid enn deg! Det kan du trøste deg med. Dårlig trøst for meg da men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #42 Del Skrevet 8. januar 2010 Det går ikke alltid så fort skjønner du. Du er bare 26 år. Slapper du av litt, og bruker tiden rett, så finner du nok noen etterhvert skal du se. Jeg har nok betydelig dårligere tid enn deg! Det kan du trøste deg med. Dårlig trøst for meg da men. 26 år er ikke så veldig ungt i den sammenhengen. Før man vet ordet av det er man for gammel til å få barn f.eks. Jeg kan ikke gå å vente på at ting skal ordne seg, da er det bedre å se på alternative løsninger, og det er det jeg prøver på nå. Som f.eks et avstandsforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. januar 2010 #43 Del Skrevet 8. januar 2010 26 år er ikke så veldig ungt i den sammenhengen. Før man vet ordet av det er man for gammel til å få barn f.eks. Jeg kan ikke gå å vente på at ting skal ordne seg, da er det bedre å se på alternative løsninger, og det er det jeg prøver på nå. Som f.eks et avstandsforhold. Du har jo i hvert fall minst 10 år på deg. Og jeg kan jo ikke si at et avstandforhold ikke passer for deg, selv om det må bli problemer hvis du vil ha barn. Jeg vil ikke ha avstandforhold, men folk er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 8. januar 2010 #44 Del Skrevet 8. januar 2010 Samtidig som jeg virkelig ønsker meg kjæreste, merker jeg at jeg bare blir tiltrukket av færre og færre menn. Det har vel noe med at jeg blir mer kresen samtidig som mennene blir mindre attraktive jo eldre de blir (og jeg blir). Jeg er bare 26 år, likevel føler jeg at livet går fra meg, at de som er interessert i meg er helt uinteressante. Jeg får ikke noe følelser, ingen interesse, ingen ting egentlig. Det siste jeg vil er å være singel resten av livet, men det jeg har enda mindre lyst til er å blir sammen med noen av de som virker interessert i meg. Hva skal jeg gjøre? Alt i alt synes jeg livet er kjedelig, meningsløst og trist. Ikke kom med forslag om hobbyer osv, det er ikke det dette handler om. Ok, ok - Slapp du bare helt av nå! Jeg har aldri blitt tiltrukket av noen som helst slags mann jeg heller... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 8. januar 2010 #45 Del Skrevet 8. januar 2010 du bør lære deg å tenke positivt. ingen gutter vil ha en jente som klager og ser surt på livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #46 Del Skrevet 8. januar 2010 du bør lære deg å tenke positivt. ingen gutter vil ha en jente som klager og ser surt på livet! Det er mange gutter som vil ha meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. januar 2010 #47 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Det er mange gutter som vil ha meg. Ikke lenge hvis du er negativ. Endret 9. januar 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #48 Del Skrevet 8. januar 2010 Har jeg sagt noe annet? På den ene siden sitter du å prater om å være positiv, og når jeg nevnet et lite lyspunkt så kommer du med alle mulige ulempene med det? Hvor ble det av det med positiv instilling? Er du ts? Du har iallfall min støtte til dette avstandsforholdet. Ellers høres det ut som du har litt problemer med å konsentrere deg eller engasjere deg i noe. Kanskje yoga kan være verd å prøve for deg. Da vil du komme mer i kontakt med deg selv og oppnå en indre ro. Da vil nok også livsglede og engasjement også komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 8. januar 2010 #49 Del Skrevet 8. januar 2010 Er du ts? Du har iallfall min støtte til dette avstandsforholdet. Ellers høres det ut som du har litt problemer med å konsentrere deg eller engasjere deg i noe. Kanskje yoga kan være verd å prøve for deg. Da vil du komme mer i kontakt med deg selv og oppnå en indre ro. Da vil nok også livsglede og engasjement også komme. Det er jeg som har vært "Gjest" hele tiden ja. Jeg har veldig problemer med å konsentrere og engasjere meg ja. Min mening er at hobbyer skal være indremotivert, og da blir det litt feil å presse selv selv. Det kan godt hende yoga hjelper, men vet liksom ikke om jeg har helt troen. Finner på en måte ikke roen til å prøve det ut. Jeg er en veldig rolig person, men på en veldig urolig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. januar 2010 #50 Del Skrevet 9. januar 2010 Tråden er ryddet iht reglene angående utenomsnakk. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 9. januar 2010 #51 Del Skrevet 9. januar 2010 Kanskje du er lesbisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #52 Del Skrevet 9. januar 2010 Kanskje du er lesbisk Nei, er ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå