Gå til innhold

Kanuttens liv og røre


Kanutten

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kommet hjem fra forestillingen, og jeg har sittet og grått i over en time.

UTROOOOLIG bra forestilling. Alle på skolen har lagt ned et enormt arbeide.

Egne musikere som har skrevet sanger. Skikkelig gode kulisser, og megaflinke barn. Er så imponert at jeg har ikke ord.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var en flott kveld Nilla. :rødme:

I dag våknet jeg til skyfri himmel og :sol: D-E-I-L-I-G

Følte meg i ok form, så våknet litt tidlig, så nå er vaskemaskinen snart ferdig, og jeg rekker akkurat å henge opp klærne før jeg drar på jobb.

I kveld skal jeg på et annet oppdrag. Jeg skal på en butikk i sentrum og ha opplæring på ansatte der i bruk av div kakeutstyr. Gleder meg litt til det. Liker å gjøre litt sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tegner til å bli en bra dag skjønner jeg! :)

:strix: Føler meg så positiv i dag, så jeg sprer litt positivitet utover en allerede positiv Kanutten-dag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hvordan går det med deg, Kanutten? :klemmer:

Jeg driver intens lobbyvirksomhet via mannen nå, for å få til kurs i kakedekorering. Slik som da du var her for å lære bort dansetrinn :danser:

Da er jeg helt sikker på at det vil komme maaaaaaaange flere.

Også etter tips på bloggen din, var jeg innom Traktøren i går - ble litt mer enn bare den mixen da, egentlig skulle jeg ha hatt med meg hele butikken hjem :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei dere goìnger som har vært innom.

Lenge siden jeg har oppdatert noe nå.

Kom hjem fra ferie i natt, og det var så deilig med en tur hvor man kan rømme fra alt for en stakket stund.

Vi har vært en tur over til Danmark og Tyskland. Vi liker best bilturer vi, og i år leide vi oss en 2011 modell Volvo på tur. Vi har tenkt å kjøpe oss ny bil, fordi den vi har begynner å bli litt sliten nå, men vi fant ikke noe før vi dro. Derfor ble vi så glade da en fetter av meg, hjalp oss med en skikkelig billig leiebil. Da er det ekstra deilig å dra på tur.

Her hjemme går det meste sin vante gang. Mamma er godt igang med cellegift. Har nå fått runde 3, og formen er ikke så veldig bra. Hun var så uheldig å få helvetesild på hodet, og hele hodebunnen ser ut som et stort krater. Først trodde vi det var allergi av et eller annet, ettersom hodebunnen sikkert er noe ekstra følsom nå som det ikke er hår der, men etterhvert som det utartet seg, fant man ut at hun måtte se en hudlege.

Nå blir det sikkert bra med litt antibiotika.

Jeg føler meg veldig som omsorgsarbeider for tiden, og synes det er vanskelig å få timene til å strekke til. Det er så mye jeg skulle gjort, både for mamma, og andre ting.

har hatt en litt tøff tid i det siste, der gråten tar meg lett.

Det er vanskelig og ikke føle at man strekker til nok. derfor var det ekstra godt å være på tur. Jeg har nesten ikke svart på tlf som har ringt, og det er godt å ikke være så tilgjengelig hele tiden.

Akkurat nå står tvn på her, og det er et program om et dansk ektepar her. Hun er 98 år. Reiser årlig til Amerika for å besøke sønnen, og har anskaffet seg pc og greier. Skikkelig herlig par. Sånn håper jeg at jeg også er, om jeg skulle fått lov å nærme meg 100. :)

Spatula! JAAAAAA; jeg vil veeeeldig gjerne komme på havet og ha kurs. Men kanskje vi allerede nå snart skulle ha avtalt en helg, fordi jeg begynner snart og bli fullbooket. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal få mannen til å høre med de som sto for kursene sist gang og videreformidle, men de begynner ikke på jobb før neste uke.

Så kanskje det ikke blir før våren 2012 - men jeg skal drive intens lobbyvirksomhet altså :klem:

Hørtes deilig ut med en slik ferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også reklamere med kurs bare man får avtalt helg, hvor det skal være og hvilke kurs. Da kan jeg legge det ut på div nettsider.

I tillegg, har jeg fått forespørsel fra ditt nærområde fra folk som kunne tenkt seg kurs, og de kan jeg jo ta kontakt med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror du at du får lånt skolekjøkkenet eller noe sånt til å ha kursene, om vi ikke går gjennom skolen?

Eller finnes det andre lokaler man kan låne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet rett å slett ikke, fordi jeg er ikke så kjent her ute.. :sjenert:

Hvis det er flere fra samme plass som jeg bor som ønsker kurs, så kanskje det letteste hadde vært å ta kontakt med dem, angående lokalet :)

Lokalavisa er en mulighet - jeg kan spre ordet på FB, så går det som ild i tørt gress.

Jeg mener at skolekjøkkenet kan være en mulighet ja, og mannen er ikke hjemme så jeg får ikke spurt om hvem som kan kontaktes heller. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da har vi en plan da. :)

Iallefall litt. :)

Akkurat nå er jeg ganske stolt. En av brukerne der jeg jobber ( en eldre dame) har lært meg å hekle. I kveld ble jeg ferdig med mitt første prosjekt, og egentlig ble resultatet ganske bra.

Hun damen som lærte meg det, lærte meg kun to teknikker da, men etter at jeg har studert litt hekleskole på nettet, og prøvd steg for steg, har jeg fått det til å se ut nesten som jeg ville. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God helg til deg også Muffin.

Her er ukas bryllupskake i boks, og nå er det bare avslapping med strikking resten av helga.

ferien nærmer seg slutten, og de siste dagene skal bare nytes så godt de kan. :)

:klemmer:

Endret av Kanutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen hva er det jeg leser? Har fått med meg at du har lært Spatula å hekle, men har du nettopp lært deg det selv?! Wow, da er jeg enda mer imponert over lærerferdighetene dine! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jada det stemmer det Mazzi, men jeg kan å hekle kun de rutene da, og så har jeg lært å hekle søte blomster pr internett. :)

Bra med dere eller. Ser at babymazzi begynner å bli stor. Håper dere ikke savner bartyeby så alt for mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går finfint med oss, S lærer seg nye triks omtrent for hver dag som går! :fnise: For å være helt ærlig har jeg ikke savna barteby så mye som et sekund... :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...