Gå til innhold

Hva vil han?

Gjest Gjest_gladjenta_*

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann
Fra første møte har jeg hele tiden vært der at jeg kunne tenke meg en flørt eller en knullekompis til det evt. jeg understreker evt. kunne blitt noe mer med tiden, men fikk på følelsen at han ble litt skuffet når jeg gav utrykk for dette. Å da ble jeg veldig usikker på hva han egentlig ville. Trodde "dette" var drømme tilbudet dere menn kunne få :)

Nesten alltid så er det det ja, men så skjer det av til føler noe for jenta og vil ha henne til evig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

må ikke høre på gutta her, de bruker tiden sin på ett forum i stedet for å bevege seg utenfor døra. får ikke livserfaring av sånt og de er ikke representative for menn flest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, menn er noen drittsekker. Han kan da ikke være gammel han der?

Det er nok heller det at trådstarter heller vil være dritkåt på han fyren som driver med andre jenter kontra å bli kåt på en kar uten andre damer.

sier seg selv det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått hvorfor menn ikke kan fortelle en dame på en høflig måte at de ikke er interessert, istedet for bare å la være å svare, når en dame kontatkter dem igjen og igjen....

Jeg synes det bare virker som feighet...eller ??

Skulle gjerne ha hatt noen fornuftige svar på dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått hvorfor menn ikke kan fortelle en dame på en høflig måte at de ikke er interessert, istedet for bare å la være å svare, når en dame kontatkter dem igjen og igjen....

Vet du, jeg tror ikke damer er noe særlig bedre på dette. Men jeg er enig i at det er utforståelig. Og utrolig feigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da må jeg få spørre deg om en ting. Sist gang vi snakket på msn, altså når han ville ta opp kontakten igjen, så begynte han å spørre meg ut om jeg hadde møtt noen andre i mellomtiden og om jeg gikk på p-piller osv..... Hva var liksom greia med det, dersom han ikke hadde tenkt å møte meg igjen a likevel?

Sier ikke at du har svaret, men kanskje noen tanker rundt det.

Prøver bare å forstå så godt jeg kan, slik at jeg slipper å havne i samme situasjon en annen gang.

Hei igjen. Kanskje han hadde lyst til å møte deg der og da, men ikke senere f eks fordi han hadde noe annet på gang som gikk i boks i steden eller fordi han rett og slett ombestemte seg. Det med pillene kan jo også være at han lurte med tanke på å forsikre seg om at det ikke var noen sjanse for at han kunne gjort deg gravid sist eller ved evt nytt møte.

Har nok vært vinglete med noen damer opp gjennom årene selv. I kåte øyeblikk har jeg kanskje vært klar for å møtes, andre ganger har jeg skjønt at det har vært mer fornuftig å droppe det om jeg vet at jeg ikke er interessert i noe mer uansett - og har en følelse av at hun er det. Det betyr ikke nødvendigvis at han ikke synes at du er en hyggelig og kul jente, men kanskje ikke greia for han av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da må jeg få spørre deg om en ting. Sist gang vi snakket på msn, altså når han ville ta opp kontakten igjen, så begynte han å spørre meg ut om jeg hadde møtt noen andre i mellomtiden og om jeg gikk på p-piller osv..... Hva var liksom greia med det, dersom han ikke hadde tenkt å møte meg igjen a likevel?

Prøver bare å forstå så godt jeg kan, slik at jeg slipper å havne i samme situasjon en annen gang.

Greien med det er at han har null respekt for deg, han er umoden og leker-dessuten mangler han empati og er nok ikke særlig smart. Skikkelige folk med intigritet holder ikke på slik.

Er virkelig ikke ett tap kjære deg, det finnes mange oppriktige menn der ute- og en gang møter du han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greien med det er at han har null respekt for deg, han er umoden og leker-dessuten mangler han empati og er nok ikke særlig smart. Skikkelige folk med intigritet holder ikke på slik.

Er virkelig ikke ett tap kjære deg, det finnes mange oppriktige menn der ute- og en gang møter du han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokk han på msn, få han ut av ditt liv og aldri se tilbake. Livet er for kort til å kaste vekk tid på slike mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes første gang i slutten av oktober. Jeg kom og sov over 2 ganger i løpet av en uke. Jeg koste meg masse og jeg tror han også gjorde det. Så ble det stille i mer eller mindre to mnd til han tok opp kontakten igjen og lurte på om jeg ønsket det samme.

Dere hadde sex, og han lurer på om dere kan fortsette med det uten noe mer styr. Han gidder ikke å ha deg som dame, men mer som en plastikkdukke, om du skjønner ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gladjenta_*
Dere hadde sex, og han lurer på om dere kan fortsette med det uten noe mer styr. Han gidder ikke å ha deg som dame, men mer som en plastikkdukke, om du skjønner ;-)

Er det jeg har trodd også, men om han bare var interesert i det, må han jo møte meg fra tid til annen også da! Men er jo greit at det dør ut nå. Føler meg rett og slett for god til å bare være en av mengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gladjenta_*
Hei igjen. Kanskje han hadde lyst til å møte deg der og da, men ikke senere f eks fordi han hadde noe annet på gang som gikk i boks i steden eller fordi han rett og slett ombestemte seg. Det med pillene kan jo også være at han lurte med tanke på å forsikre seg om at det ikke var noen sjanse for at han kunne gjort deg gravid sist eller ved evt nytt møte.

Har nok vært vinglete med noen damer opp gjennom årene selv. I kåte øyeblikk har jeg kanskje vært klar for å møtes, andre ganger har jeg skjønt at det har vært mer fornuftig å droppe det om jeg vet at jeg ikke er interessert i noe mer uansett - og har en følelse av at hun er det. Det betyr ikke nødvendigvis at han ikke synes at du er en hyggelig og kul jente, men kanskje ikke greia for han av en eller annen grunn.

Jeg setter meg såpass i høysetet og lar han ikke knekke meg så lett. Jeg tror jeg er en sånn jente som de fleste "normale" gutter kunne tenkt seg å ende opp med. Så velger å tro at det ikke har noe med akkurat meg å gjøre :) Hyggelig å høre noen andre også nevne det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter meg såpass i høysetet og lar han ikke knekke meg så lett. Jeg tror jeg er en sånn jente som de fleste "normale" gutter kunne tenkt seg å ende opp med. Så velger å tro at det ikke har noe med akkurat meg å gjøre :) Hyggelig å høre noen andre også nevne det da.
Nei, for all del. Jeg har hatt noen uforpliktende forhold i mitt liv hvor jeg ikke har ønsket noe mer av div grunner. Jeg kan likevel ha likt jenta og syntes at hun var pen, men det er ikke det samme som å ville være sammen med for min del. Det MÅ ikke være en komplett mangel på respekt (som en del alltid antyder her) som gjør at man backer ut av en flørt hvor man har møttes to ganger.

Når det er sagt har han håndtert greia på en sjanseløs måte, så dump denne karen:-)

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gladjenta_*
Nei, for all del. Jeg har hatt noen uforpliktende forhold i mitt liv hvor jeg ikke har ønsket noe mer av div grunner. Jeg kan likevel ha likt jenta og syntes at hun var pen, men det er ikke det samme som å ville være sammen med for min del. Det MÅ ikke være en komplett mangel på respekt (som en del alltid antyder her) som gjør at man backer ut av en flørt hvor man har møttes to ganger.

Når det er sagt har han håndtert greia på en sjanseløs måte, så dump denne karen:-)

Lykke til videre.

Godt å høre at en mann også synes at denne gutten har behandlet meg dårlig. Du aner ikke hva det betyr :)

Skal nok ta rådet ditt. Han fortjener ikke flere sjanser fra meg!

Tusen takk, du må ha lykke til videre med kjærligheten du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fornuftige svaret må du nok lete lenge etter. Hvis du i det hele tatt klarer å finne det.

Jeg stod selv for ikke lenge siden og BA en mann fortelle meg sannheten - at han IKKE var interessert i meg. Fikk til svar at han kunne jo ikke si det? Hvorfor ikke? Hvis det er sannheten, si det istedenfor å komme med alle mulige slags forklaringer og unskyldninger på hvorfor man ikke ønsker ett forhold. Da er det lettere å gå videre selv om det sårer.

Heldigvis klarte jeg å slette denne personen fra FB og nå har visst han slettet meg fra sin msn. Anywho! Det er helt greit.

Skulle dette mennesket ta kontakt med meg om to måneder... Hvem vet men jeg HÅPER jeg klarer å avvise han. Men vi slet vel ikke akkurat med et aktivt sexliv av ulike grunner jeg ikke skal nevne her så han tilhører fortiden og jeg lever tross alt i nåtiden!

Kjære trådstarter, du har så rett i det du skriver - han fortjener ikke flere sjanser fra deg. Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gladjenta_*
Det fornuftige svaret må du nok lete lenge etter. Hvis du i det hele tatt klarer å finne det.

Jeg stod selv for ikke lenge siden og BA en mann fortelle meg sannheten - at han IKKE var interessert i meg. Fikk til svar at han kunne jo ikke si det? Hvorfor ikke? Hvis det er sannheten, si det istedenfor å komme med alle mulige slags forklaringer og unskyldninger på hvorfor man ikke ønsker ett forhold. Da er det lettere å gå videre selv om det sårer.

Heldigvis klarte jeg å slette denne personen fra FB og nå har visst han slettet meg fra sin msn. Anywho! Det er helt greit.

Skulle dette mennesket ta kontakt med meg om to måneder... Hvem vet men jeg HÅPER jeg klarer å avvise han. Men vi slet vel ikke akkurat med et aktivt sexliv av ulike grunner jeg ikke skal nevne her så han tilhører fortiden og jeg lever tross alt i nåtiden!

Kjære trådstarter, du har så rett i det du skriver - han fortjener ikke flere sjanser fra deg. Lykke til videre :)

Jeg er så enig meg deg! Hvorfor er det så vanskelig for menn og bare si at de ikke er interessert.

Jeg misstenker at det er fordi, det er greit og ha oss der, dersom det skulle bli tørke og de ikke har noen andre. Er redd det er en del av sannheten, men jeg vil så gjerne tro at det ikke er det, men om en skal se helt åpent på det kan det virke sånn.

Jeg føler jeg sitter i samme "båt" som deg. Jeg HÅPER for all del at jeg klarer å avvise han, men dersom det ikke er noen andre kommer det til å bli supertøft. Vi skulle nesten ha holdt hverandre litt i ørene vi to :P he he....

Jeg håper virkelig vi begge klarer dette LykkeLotta, de fortjener ikke oss!

Takk for det, Lykke til videre du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er så enig meg deg! Hvorfor er det så vanskelig for menn og bare si at de ikke er interessert.

Jeg misstenker at det er fordi, det er greit og ha oss der, dersom det skulle bli tørke og de ikke har noen andre. Er redd det er en del av sannheten, men jeg vil så gjerne tro at det ikke er det, men om en skal se helt åpent på det kan det virke sånn.

Jeg føler jeg sitter i samme "båt" som deg. Jeg HÅPER for all del at jeg klarer å avvise han, men dersom det ikke er noen andre kommer det til å bli supertøft. Vi skulle nesten ha holdt hverandre litt i ørene vi to :P he he....

Jeg håper virkelig vi begge klarer dette LykkeLotta, de fortjener ikke oss!

Takk for det, Lykke til videre du også!

Jeg tror jeg skal klare meg greit jeg og håper du gjør det også!

Når det gjelder de som ikke sier rett ut hva de vil og ikke vil - det er mange der ute som vil ha i pose og sekk. De som er ærlige og sier det som det er - vi kan flørte og kose litt men jeg ønsker ikke noe mer - da vet man hva man har å forholde seg til. Jeg sier ikke at slike "opplegg" er problemfrie, langt derifra. Men da er det en selv man har å takke hvis den følelsesmessige tilknytningen skjærer avgårde i ulike retninger. Så har du de som gjerne vil ha oss gående litt på gress og holde oss varme i tilfelle det skulle dukke opp noe i mellomtiden som er av større interesse. Men uansett - denne problemstillingen vil vi møte flere ganger og det er vel ikke noe vi vil komme til bunns i. Sånn er det bare!

:eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder de som ikke sier rett ut hva de vil og ikke vil - det er mange der ute som vil ha i pose og sekk. De som er ærlige og sier det som det er - vi kan flørte og kose litt men jeg ønsker ikke noe mer - da vet man hva man har å forholde seg til.

Sånne folk er veldig greie å ha med å gjøre, for de forsvinner veldig fort ut av vinduet og inn i historien.

Så derfor forstår man jo hvorfor mange ikke oppfører seg sånn - hvis det er fordeler å hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne folk er veldig greie å ha med å gjøre, for de forsvinner veldig fort ut av vinduet og inn i historien.

Så derfor forstår man jo hvorfor mange ikke oppfører seg sånn - hvis det er fordeler å hente.

Ønskedrøm men jeg tror det finnes ett lite fåtall av de.

Var det du som skrev at ærlighet varer lengst selv om det kan skape færre fordeler og flere ulemper...? Mulig noe sånt i denne settingen også.

Fornøyd blir vi vel aldri - er dere ærlige er det galt, forteller dere sannheten er det galt og får vi en mellomting er det vel galt det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskedrøm men jeg tror det finnes ett lite fåtall av de.

Var det du som skrev at ærlighet varer lengst selv om det kan skape færre fordeler og flere ulemper...? Mulig noe sånt i denne settingen også.

Fornøyd blir vi vel aldri - er dere ærlige er det galt, forteller dere sannheten er det galt og får vi en mellomting er det vel galt det også!

Ærlighet varer lengst fordi den blir så lite brukt! :ler:

Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...