Gjest kvinnegjest Skrevet 12. januar 2010 #81 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er nok sant dette. De fleste fitter er faktisk ganske like. Eller som en jeg hørte sa så delikat en gang; et høl er et høl! hehe Er man bare ute etter fitte så spiller det egentlig ingen rolle hvordan dama ser ut og er ellers. DET NEKTER JEG Å TRO GJELDER FOR DE FLESTE GUTTER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #82 Del Skrevet 12. januar 2010 DET NEKTER JEG Å TRO GJELDER FOR DE FLESTE GUTTER! Fordi at? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinnegjest Skrevet 12. januar 2010 #83 Del Skrevet 12. januar 2010 Fordi at? Jeg tror de fleste gutter har lyst på sex med jenter de liker og syntes er tiltrekkende og sexy, og avstår fra det hvis de ikke får napp på disse. Sikkert en og annen gang i fylla så går de på en smell og våkner opp til noen de absolutt ikke syntes er attraktive, MEN da kontakter de nok ikke henne igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #84 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Jeg tror de fleste gutter har lyst på sex med jenter de liker og syntes er tiltrekkende og sexy, og avstår fra det hvis de ikke får napp på disse. Sikkert en og annen gang i fylla så går de på en smell og våkner opp til noen de absolutt ikke syntes er attraktive, MEN da kontakter de nok ikke henne igjen! Sikkert. Men hva tror du de mannfolka gjør som ikke kan velge å vrake? Behøver ikke være Einstein for å innse det. Og hva gjør de som kan velge og vrake - jo, de velger og vraker! Da må du bare regne med å bli vraket også. Endret 12. januar 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinnegjest Skrevet 12. januar 2010 #85 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei, det er meg du svarte. Tja, jeg har kontaktet gamle flammer for en engangs/mindre seriøs greie. Det skal sies at gamle flammer har gjort det samme med meg, som du skrev i en annen post er det langt fra alltid slik at det er en bunnseriøs jente og en kåt mann i en slik situasjon. Man kan jo alltids sjekke damer på byen i steden, men jeg gidder sjelden å løpe rundt på byen med en definerte målsetting om å dra med noen hjem. Det er ofte slik at man har sex flere ganger om man først har brutt den barrieren, og dermed er det gjerne enklere å ta kontakt med noen man har hatt en greie med før. Ikke minst kan man jo ha hatt bra sex og/eller hatt det hyggelig sammen, uansett om motivene ikke strekker seg så mye lenger enn sex. Jeg for min del foretrekker dessuten en flørt av en eller annen varighet fremfor kontinuerlige one night stands. Men jeg gidder jo ikke det om jeg ikke liker jenta, selv om hun ikke nødvendigvis er noen potensiell kjæreste for meg. Dette med å ta kontakt, for deretter å ignorere kan det jo være flere grunner til som vi har vært inne på tidligere. F eks at vedkommende treffer noen andre nå eller føler at han heller burde finne noen andre, eller kanskje han føler at hun legger mer i det enn han. For min del er jeg forsiktig med å fortsette et mindre seriøst forhold hvor man har møttes et par ganger om jeg vet at jeg ikke vil noe mer, og føler at jenta ønsker noe annet. "Tilbakefallet" med å kontakte jenta en gang tipper jeg rett og slett skyldes at han var litt ukritisk fordi han var kåt der og da, og/eller full. Grunnen til at han deretter nekter å svare er vel bare fordi det er enklere, pluss at han er ganske feig av seg. Jeg hadde svart, og heller vært høflig avvisende. Hei igjen, takk igjen for bra svar. Dette gjelder nok for en jeg har holdt på med og som egentlig var avsluttet. Han tok kontakt etter flere måneder, vi møttes, hadde super sex. Jeg kontaktet han igjen etter noen uker igjen og fikk ikke svar. Hvorfor ikke bare svare at sorry passer ikke istedet for ikkeno svar? Men, som du sier, det er enkelt å bare droppe å svare. Dette er et par måneder siden nå og til helgen tror jeg vi kommer til å være på samme fest. Hvordan syntes du jeg skal oppføre meg overfor han? Tror du han kommer til å føle seg dum? Tenkte jeg bare skulle late som ingenting og være blir og glad, hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gladjenta_* Skrevet 12. januar 2010 #86 Del Skrevet 12. januar 2010 "Tilbakefallet" med å kontakte jenta en gang tipper jeg rett og slett skyldes at han var litt ukritisk fordi han var kåt der og da, og/eller full. Grunnen til at han deretter nekter å svare er vel bare fordi det er enklere, pluss at han er ganske feig av seg. Jeg hadde svart, og heller vært høflig avvisende. TS her.. Veldig deilig å se at noen kan ta seg tid til å svare litt seriøst og ordentlig på det vi jentene/damene lurer på ang dere gutta Vi hadde jo jevn kontakt i en uke da, han kan da ikke ha vært kåt og full hele tiden Veldig enig med deg. Han kunne bare ha sagt, sorry er ikke interessert lenger, isteden for å ignorere. Han er jo bare feig, men er utrolig hvor mange som er feige da! Men jeg tenker jo som så...... At når han ikke svarer står jo fortsatt døren på gløtt. Hadde han avsluttet det hele var det jo ingen vei tilbake for han. Kan det være en teori? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #87 Del Skrevet 12. januar 2010 Men jeg tenker jo som så...... At når han ikke svarer står jo fortsatt døren på gløtt. Hadde han avsluttet det hele var det jo ingen vei tilbake for han. Kan det være en teori? BINGO!!! Og som sagt, når du surrer deg borti folk som velger og vraker, så må du bare finne deg i å bli vraket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 12. januar 2010 #88 Del Skrevet 12. januar 2010 BINGO!!! Og som sagt, når du surrer deg borti folk som velger og vraker, så må du bare finne deg i å bli vraket. Du er så flink til å opptre støttende, Steinar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #89 Del Skrevet 12. januar 2010 Du er så flink til å opptre støttende, Steinar. Takk! Btw, om du lurer så forstår jeg at du ikke mener det Og hva hjelper min støtte henne? Hun trenger å få vite hvordan verden faktisk fungerer. Og det får hun vite av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 12. januar 2010 #90 Del Skrevet 12. januar 2010 Takk! Btw, om du lurer så forstår jeg at du ikke mener det Og hva hjelper min støtte henne? Hun trenger å få vite hvordan verden faktisk fungerer. Og det får hun vite av meg! jeg mente det! Damer må lære seg at menn ikke altid er interessert i dem og det gjør du på en kjempefin måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #91 Del Skrevet 12. januar 2010 jeg mente det! Damer må lære seg at menn ikke altid er interessert i dem og det gjør du på en kjempefin måte. hehe Uansett, jeg er ikke her for å legge fingrene i mellom eller ikke si det som det faktisk er. Mange damer trenger nok å innse hvordan (mange) menn fungerer, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 12. januar 2010 #92 Del Skrevet 12. januar 2010 hehe Uansett, jeg er ikke her for å legge fingrene i mellom eller ikke si det som det faktisk er. Mange damer trenger nok å innse hvordan (mange) menn fungerer, ja! det er søtten meg bra at noen kan hjelpe damene med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 12. januar 2010 #93 Del Skrevet 12. januar 2010 jeg tror du er en bra mann Steinar. Du virker i alle fall sindig og fornunftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #94 Del Skrevet 12. januar 2010 jeg tror du er en bra mann Steinar. Du virker i alle fall sindig og fornunftig. Ja, takk! Jeg må nesten si meg enig i det selv Nå blir det snart hylekor fra uenige kvinnfolk her tenker jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. januar 2010 #95 Del Skrevet 12. januar 2010 TS her.. Veldig deilig å se at noen kan ta seg tid til å svare litt seriøst og ordentlig på det vi jentene/damene lurer på ang dere gutta Vi hadde jo jevn kontakt i en uke da, han kan da ikke ha vært kåt og full hele tiden Veldig enig med deg. Han kunne bare ha sagt, sorry er ikke interessert lenger, isteden for å ignorere. Han er jo bare feig, men er utrolig hvor mange som er feige da! Men jeg tenker jo som så...... At når han ikke svarer står jo fortsatt døren på gløtt. Hadde han avsluttet det hele var det jo ingen vei tilbake for han. Kan det være en teori? Jeg syntes å ikke svare er den mest avvisende måte å oppføre seg på. Hvis han vil holde deg på gress så er det jo hundre måter å formulere en sms på som holder deg varm?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 12. januar 2010 #96 Del Skrevet 12. januar 2010 Ja, takk! Jeg må nesten si meg enig i det selv Nå blir det snart hylekor fra uenige kvinnfolk her tenker jeg!!! men det er ikke så fornuftig å røyke. synes de som eier forumet skal tenke på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #97 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg syntes å ikke svare er den mest avvisende måte å oppføre seg på. Hvis han vil holde deg på gress så er det jo hundre måter å formulere en sms på som holder deg varm?? Både og. Hvis du aldri får noe svar, så er det den mest avvisende måte å oppføre seg på, ja. Hvis du derimot får et svar, men etter relativt lang tid, så er det en veldig effektiv og råtten måte å holde et annet menneske varm på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #98 Del Skrevet 12. januar 2010 men det er ikke så fornuftig å røyke. synes de som eier forumet skal tenke på dette. Ja, det er sant det. Syns bare den ser så artig ut hehe Men jeg røyker ikke altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #99 Del Skrevet 12. januar 2010 Selv om Steinar mener han har fasiten på det meste (underlig nok har han ikke dame, selv om han er i 40-50-årene), så må dere jenter være klar over at gutta er like forskjellige som dere. Vi kan ha våre teorier om hvorfor ts blir behandlet slik, men kun han hun har vært i kontakt med kan gi et skikkelig svar. De fleste menn betrakter ikke kvinner kun som "et høl", som Steinar var inne på tidligere. De som gjør det, er i tilfelle temmelig desperate. Gutta jentene liker, velger ut fra hvilke de synes er attraktive, så jeg tror absolutt han det diskuteres i tråden liker ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 12. januar 2010 #100 Del Skrevet 12. januar 2010 Selv om Steinar mener han har fasiten på det meste (underlig nok har han ikke dame, selv om han er i 40-50-årene), så må dere jenter være klar over at gutta er like forskjellige som dere. Vi kan ha våre teorier om hvorfor ts blir behandlet slik, men kun han hun har vært i kontakt med kan gi et skikkelig svar. De fleste menn betrakter ikke kvinner kun som "et høl", som Steinar var inne på tidligere. De som gjør det, er i tilfelle temmelig desperate. Gutta jentene liker, velger ut fra hvilke de synes er attraktive, så jeg tror absolutt han det diskuteres i tråden liker ts. steinar har en dame, har han sgt. Han venter på at hun skal bestemme seg, tror jeg. Alderen hans i seg selv er vel nok til at han vet masse om menn. fra egne erfaringer og kompisene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå