Steinar40 Skrevet 9. januar 2010 #61 Del Skrevet 9. januar 2010 Lett å si at en skal slutte. Alle gutter er jo like! Enten det, eller så er jeg super uheldig! Har møtt nå 6 stk fra et nettdating sted og alle behandler meg likt. Nå er jo ikke jeg interesert i alle, men bare det at alle oppfører seg likt er jo ganske skremmende da! Du må finne ut av personligheten først. Et menneske med en dårlig personlighet trenger ingen. Altså skriv litt frem og tilbake. En gutt som ikke gidder dette kan du bare gå utifra ikke er noe å samle på. Og får du til en dialog så får du et brukbart inntrykk av personligheten hans relativt fort. Spesielt hvis du stiller noen intelligente spørsmål også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gladjenta_* Skrevet 9. januar 2010 #62 Del Skrevet 9. januar 2010 Du må finne ut av personligheten først. Et menneske med en dårlig personlighet trenger ingen. Altså skriv litt frem og tilbake. En gutt som ikke gidder dette kan du bare gå utifra ikke er noe å samle på. Og får du til en dialog så får du et brukbart inntrykk av personligheten hans relativt fort. Spesielt hvis du stiller noen intelligente spørsmål også. Er akkurat det. Vi har skrevet og snakket masse sammen før vi har møttes og jeg har egentlig fått et bra inntrykk. Og kjemien har vært på topp. Så er derfor jeg virkelig ikke skjønner hvordan dette går an, gang etter gang. Er folk virkelig så bra til å spille. For kan virke som om de vet hva vi jenter vil høre og jatter med på det, om du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. januar 2010 #63 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Er akkurat det. Vi har skrevet og snakket masse sammen før vi har møttes og jeg har egentlig fått et bra inntrykk. Og kjemien har vært på topp. Så er derfor jeg virkelig ikke skjønner hvordan dette går an, gang etter gang. Er folk virkelig så bra til å spille. For kan virke som om de vet hva vi jenter vil høre og jatter med på det, om du skjønner Ja, det kan man aldri se bort i fra selvfølgelig. Mange som har skjønt at det lønner seg å si det som passer seg best. En god tommelfingerregel er sikkert at det er god grunn til å være forsiktig hvis du hører alt du ønsker deg. Endret 9. januar 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 10. januar 2010 #64 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har hørt uttrykket før at; Om en mann vil ha kontakt med deg, så tar han kontakt med deg. Kutt han ut nå, først som sist. Jeg tror at litt av grunnen til at du er så keen på han, kan være fordi at du ikke kan få han. Du har jo ikke akkurat møtt han så mange ganger har jeg skjønt, så noen vill forelskelse er det vel neppe... Lykke til da, dumt du kom i denne situasjonen! Dette stemmer:) hvis de vil ha kontakt, tar de kontakt. hvis du ikke får svar så er de ikke interessert, desverre.... jeg hadde det akkurat slik som deg. en mann som du ikke klarer la være å tenke på , selv om du vet han er drittsekk og idiot. når det er en så sjarmerende mann, så utnytter han det mest mulig. kanskje 2 pulevenner eller flærne... de vil somregel ikke ha et forhold. jeg var forelsket i en slik mann i to år, men komt over han nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #65 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har såpass med utseende, lang utdanning og tjener bra, ikke er jeg utro og er ett bra menneske. Merker fort om det er noe spill eller ingenting, da kutter jeg det ut med en gang, mange menn som sitter tilbake som spørsmålstegn, men jeg stiller krav, og ønsker meg det beste mennesket på jord, slikt tar tid- i mellomtiden er jeg fornyd med bare meg selv og gidd ikke drasse rundt på nisser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #66 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei igjen, Var gøy og høre dine tanker rundt dette, høres ut som om du sitter med en del kunnskap på området Jeg må bare få spørre..... Dersom jeg skulle ville være med på "spillet" hans da og jeg gjerne kunne tenke meg å møte han igjen dersom har tar kontakt. Skjønner jo at jeg ikke må virke for iverig og at jeg ikke må "mase" på han. Men hva mener du er riktig fremgangsmåte? Jeg og sikker andre jenter på forumet her, er/sikkert nysgjerrig på det Hei. Sikkert ikke så greit å holde kontrollen med gjeste-poster. Men det er meg du svarte, ikke vært innom på noen dager. Jeg tror ikke han er interessert, så det finnes nok ikke noen "riktig fremgangsmåte". Hvis han skulle ta kontakt er jeg rimelig sikker på at du har valget mellom en useriøs greie, muligens bare den ene gangen - eller å avvise han. Tviler sterkt på at han blir noe mer interessert selv om du ikke lenger er tilgjengelig for han. Han er nok ikke såpass interessert i utgangspunktet at det gjør noen forskjell (og jeg for min del er heller ikke slik at jeg blir så mye mer keen om damer skal spille veldig hard to get fremfor å vise interesse). Egentlig er mitt råd og prøve å glemme fyren og finne en ny for eventyr eller noe mer seriøst avhengig av hva du ønsker. Han vi her prater om har neppe lyst til å ha noe mer kontakt med deg, det finnes sikkert mange andre som vil det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinnegjest Skrevet 11. januar 2010 #67 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei. Sikkert ikke så greit å holde kontrollen med gjeste-poster. Men det er meg du svarte, ikke vært innom på noen dager. Jeg tror ikke han er interessert, så det finnes nok ikke noen "riktig fremgangsmåte". Hvis han skulle ta kontakt er jeg rimelig sikker på at du har valget mellom en useriøs greie, muligens bare den ene gangen - eller å avvise han. Tviler sterkt på at han blir noe mer interessert selv om du ikke lenger er tilgjengelig for han. Han er nok ikke såpass interessert i utgangspunktet at det gjør noen forskjell (og jeg for min del er heller ikke slik at jeg blir så mye mer keen om damer skal spille veldig hard to get fremfor å vise interesse). Egentlig er mitt råd og prøve å glemme fyren og finne en ny for eventyr eller noe mer seriøst avhengig av hva du ønsker. Han vi her prater om har neppe lyst til å ha noe mer kontakt med deg, det finnes sikkert mange andre som vil det. Hei, jeg har fulgt med på dine svar og bra at noen her inne svarer på en seriøs måte. Jeg er enige i dine svar, han er selvfølgelig ikke interessert. Men, det er jo her mange jenter, som TS her, ikke da forstår hvorfor han da tar kontakt. Du skriver at hvis han tar kontakt så er det muligens for en en-nattsgreie. Er det virkelig interessant for gutter å styre med å kontakte en jente kun for en èn natt? kan man ikke plukke med seg fra byen istedet for å kontakte gamle flammer som man ikke er interessert i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erik Skrevet 11. januar 2010 #68 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei, jeg har fulgt med på dine svar og bra at noen her inne svarer på en seriøs måte. Jeg er enige i dine svar, han er selvfølgelig ikke interessert. Men, det er jo her mange jenter, som TS her, ikke da forstår hvorfor han da tar kontakt. Du skriver at hvis han tar kontakt så er det muligens for en en-nattsgreie. Er det virkelig interessant for gutter å styre med å kontakte en jente kun for en èn natt? kan man ikke plukke med seg fra byen istedet for å kontakte gamle flammer som man ikke er interessert i? Jeg er en annen enn han du siterer. Mine tanker er at han dere diskuterer gjør dette fordi det er enklere enn å dra på byen og sjekke. Han vet hvor han har denne jenta, og da er det lett bare å ta en telefon og han vet at hun er "klar". Da har han også litt kontakt med henne, slik at hun igjen går der på gress. Det høres hjerterått ut, men jeg tror dette kan være grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. januar 2010 #69 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg er en annen enn han du siterer. Mine tanker er at han dere diskuterer gjør dette fordi det er enklere enn å dra på byen og sjekke. Han vet hvor han har denne jenta, og da er det lett bare å ta en telefon og han vet at hun er "klar". Da har han også litt kontakt med henne, slik at hun igjen går der på gress. Det høres hjerterått ut, men jeg tror dette kan være grunnen. Dette høres helt logisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinnegjest Skrevet 11. januar 2010 #70 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg er en annen enn han du siterer. Mine tanker er at han dere diskuterer gjør dette fordi det er enklere enn å dra på byen og sjekke. Han vet hvor han har denne jenta, og da er det lett bare å ta en telefon og han vet at hun er "klar". Da har han også litt kontakt med henne, slik at hun igjen går der på gress. Det høres hjerterått ut, men jeg tror dette kan være grunnen. Hm, ja det er vel sånn. Men, på et eller annet nivå som må han i det minste være tiltrukket av henne og synes hun er en søt jente. Dere menn ringer vel ikke jenter dere syntes er helt håpløse kun for et nummer. Hvor interessant og spennende sex kan det bli av det, mener jeg? Jeg som kvinne (og det er kanskje der den store forskjellen i kjønn ligger) syntes det er TOTALT uspennende og uinteressant og ha sex med en du ikke liker litt ekstra og gir deg litt sommerfugler i magen, og da mener jeg ikke at jeg trenger å være forelsket altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erik Skrevet 11. januar 2010 #71 Del Skrevet 11. januar 2010 Hm, ja det er vel sånn. Men, på et eller annet nivå som må han i det minste være tiltrukket av henne og synes hun er en søt jente. Dere menn ringer vel ikke jenter dere syntes er helt håpløse kun for et nummer. Hvor interessant og spennende sex kan det bli av det, mener jeg? Jeg som kvinne (og det er kanskje der den store forskjellen i kjønn ligger) syntes det er TOTALT uspennende og uinteressant og ha sex med en du ikke liker litt ekstra og gir deg litt sommerfugler i magen, og da mener jeg ikke at jeg trenger å være forelsket altså. Klart han liker henne. Men han liker henne ikke nok til å ville ha et forhold til henne. Det er her hun må velge om hun synes det er nok at han nærmest bruker henne når han har behov for det. Han kan selvsagt utvikle følelser for henne, men jeg tviler litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinnegjest Skrevet 11. januar 2010 #72 Del Skrevet 11. januar 2010 Klart han liker henne. Men han liker henne ikke nok til å ville ha et forhold til henne. Det er her hun må velge om hun synes det er nok at han nærmest bruker henne når han har behov for det. Han kan selvsagt utvikle følelser for henne, men jeg tviler litt på det. Det utrykket med at "man bruker noen for sex", det må man slutte å bruke! Jenter kan også sette pris på et seksuelt forhold og hvorfor kan ikke det omtales som noe fint og spesielt mellom de to det gjelder. Det er jo nettopp derfor mange jenter backer ut av slikt fordi man liksom "blir brukt". Og gutter oppfører seg rart og blir dermed stemplet for drittsekker osv fordi de ikke vil bli viklet inn i det følelesmessige dramaet som de har lært at alle jenter setter igang hvis de ikke får ring på fingeren etter sex 5 ganger på rad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erik Skrevet 11. januar 2010 #73 Del Skrevet 11. januar 2010 Det utrykket med at "man bruker noen for sex", det må man slutte å bruke! Jenter kan også sette pris på et seksuelt forhold og hvorfor kan ikke det omtales som noe fint og spesielt mellom de to det gjelder. Det er jo nettopp derfor mange jenter backer ut av slikt fordi man liksom "blir brukt". Og gutter oppfører seg rart og blir dermed stemplet for drittsekker osv fordi de ikke vil bli viklet inn i det følelesmessige dramaet som de har lært at alle jenter setter igang hvis de ikke får ring på fingeren etter sex 5 ganger på rad! Men trådstarter har viklet seg inn i følelser som gjør at hun antagelig ønsker mer enn bare sex. Han har skjønt dette, men er ikke interessert på den måten. Tror det er derfor han lar være å svare henne, og bare tar kontakt av og til. Det er ganske lett å skjønne når jentene ønsker noe mer. Selv om de ikke vil innrømme det, så merker man det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. januar 2010 #74 Del Skrevet 11. januar 2010 Det utrykket med at "man bruker noen for sex", det må man slutte å bruke! Jenter kan også sette pris på et seksuelt forhold og hvorfor kan ikke det omtales som noe fint og spesielt mellom de to det gjelder. Det er jo nettopp derfor mange jenter backer ut av slikt fordi man liksom "blir brukt". Og gutter oppfører seg rart og blir dermed stemplet for drittsekker osv fordi de ikke vil bli viklet inn i det følelesmessige dramaet som de har lært at alle jenter setter igang hvis de ikke får ring på fingeren etter sex 5 ganger på rad! Føler man seg utnyttet, så føler man seg utnyttet! Dette er problemet her. Og det spiller ingen rolle om man da er kvinne eller mann heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinnegjest Skrevet 11. januar 2010 #75 Del Skrevet 11. januar 2010 Men trådstarter har viklet seg inn i følelser som gjør at hun antagelig ønsker mer enn bare sex. Han har skjønt dette, men er ikke interessert på den måten. Tror det er derfor han lar være å svare henne, og bare tar kontakt av og til. Det er ganske lett å skjønne når jentene ønsker noe mer. Selv om de ikke vil innrømme det, så merker man det. Interessant! Så hvordan skjønner dere dette? Prøv å gi eksempler! Jeg tror jo at jenter lettere får følelser av å ha sex enn menn, visstnok en biologisk forklaring på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erik Skrevet 11. januar 2010 #76 Del Skrevet 11. januar 2010 Interessant! Så hvordan skjønner dere dette? Prøv å gi eksempler! Jeg tror jo at jenter lettere får følelser av å ha sex enn menn, visstnok en biologisk forklaring på det. Når en jente tar kontakt veldig ofte, vil ha deg med på alt mellom himmel og jord, og snakker om saker og ting i fremtiden der du er en del av planen, da tenker jeg at hun mener mer alvor enn det som kanskje var ment i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
One Man Army Skrevet 11. januar 2010 #77 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei, jeg har fulgt med på dine svar og bra at noen her inne svarer på en seriøs måte. Jeg er enige i dine svar, han er selvfølgelig ikke interessert. Men, det er jo her mange jenter, som TS her, ikke da forstår hvorfor han da tar kontakt. Du skriver at hvis han tar kontakt så er det muligens for en en-nattsgreie. Er det virkelig interessant for gutter å styre med å kontakte en jente kun for en èn natt? kan man ikke plukke med seg fra byen istedet for å kontakte gamle flammer som man ikke er interessert i?Hei, det er meg du svarte. Tja, jeg har kontaktet gamle flammer for en engangs/mindre seriøs greie. Det skal sies at gamle flammer har gjort det samme med meg, som du skrev i en annen post er det langt fra alltid slik at det er en bunnseriøs jente og en kåt mann i en slik situasjon. Man kan jo alltids sjekke damer på byen i steden, men jeg gidder sjelden å løpe rundt på byen med en definerte målsetting om å dra med noen hjem. Det er ofte slik at man har sex flere ganger om man først har brutt den barrieren, og dermed er det gjerne enklere å ta kontakt med noen man har hatt en greie med før. Ikke minst kan man jo ha hatt bra sex og/eller hatt det hyggelig sammen, uansett om motivene ikke strekker seg så mye lenger enn sex. Jeg for min del foretrekker dessuten en flørt av en eller annen varighet fremfor kontinuerlige one night stands. Men jeg gidder jo ikke det om jeg ikke liker jenta, selv om hun ikke nødvendigvis er noen potensiell kjæreste for meg. Dette med å ta kontakt, for deretter å ignorere kan det jo være flere grunner til som vi har vært inne på tidligere. F eks at vedkommende treffer noen andre nå eller føler at han heller burde finne noen andre, eller kanskje han føler at hun legger mer i det enn han. For min del er jeg forsiktig med å fortsette et mindre seriøst forhold hvor man har møttes et par ganger om jeg vet at jeg ikke vil noe mer, og føler at jenta ønsker noe annet. "Tilbakefallet" med å kontakte jenta en gang tipper jeg rett og slett skyldes at han var litt ukritisk fordi han var kåt der og da, og/eller full. Grunnen til at han deretter nekter å svare er vel bare fordi det er enklere, pluss at han er ganske feig av seg. Jeg hadde svart, og heller vært høflig avvisende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gladjenta_* Skrevet 12. januar 2010 #78 Del Skrevet 12. januar 2010 Men trådstarter har viklet seg inn i følelser som gjør at hun antagelig ønsker mer enn bare sex. Han har skjønt dette, men er ikke interessert på den måten. Tror det er derfor han lar være å svare henne, og bare tar kontakt av og til. Det er ganske lett å skjønne når jentene ønsker noe mer. Selv om de ikke vil innrømme det, så merker man det. TS her... Utrolig morsomt at jeg har fått så mange engasjert på denne tråden Han kan kanskje ha tolket det slik, men som jeg har nevnt tidligere vet jeg at det aldri kunne blitt et forhold med han, uansett hvor mye jeg hadde villet. Dette fordi han er så langt fra min type som overhode mulig, og hadde jeg vært i rette sinnstilstand når jeg møtte han første gange, hadde jeg snudd i døra. Men det er et eller annet med han som fasinerer meg, samtidig som at han er utrolig god i senga! Jeg kunne helt ærlig og oppriktig tenkt meg kun kos og hygge med gutten, men er redd jeg har "skremt" han bort med å virke for iverig. Jeg vet at han synes jeg er pen, for det første merker en det jo litt, samtidig som at, det var han som sjekket opp meg, og jeg tenker jo da at du sjekker jo ikke opp en jente du ikke har lyst på.....eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 12. januar 2010 #79 Del Skrevet 12. januar 2010 det var han som sjekket opp meg, og jeg tenker jo da at du sjekker jo ikke opp en jente du ikke har lyst på.....eller? Menn kan sjekke opp hva som helst, så lenge det hele lukter sex og de dermed tror de får seg noe. Sånn er det. At en fyr sjekker deg opp og drasser deg med til sengs behøver ikke å bety at han synes at du er attraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #80 Del Skrevet 12. januar 2010 Menn kan sjekke opp hva som helst, så lenge det hele lukter sex og de dermed tror de får seg noe. Sånn er det. At en fyr sjekker deg opp og drasser deg med til sengs behøver ikke å bety at han synes at du er attraktiv. Det er nok sant dette. De fleste fitter er faktisk ganske like. Eller som en jeg hørte sa så delikat en gang; et høl er et høl! hehe Er man bare ute etter fitte så spiller det egentlig ingen rolle hvordan dama ser ut og er ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå