Gå til innhold

Hva vil han?

Gjest Gjest_gladjenta_*

Anbefalte innlegg

Gjest kvinnegjest
Nei, for all del. Jeg har hatt noen uforpliktende forhold i mitt liv hvor jeg ikke har ønsket noe mer av div grunner. Jeg kan likevel ha likt jenta og syntes at hun var pen, men det er ikke det samme som å ville være sammen med for min del. Det MÅ ikke være en komplett mangel på respekt (som en del alltid antyder her) som gjør at man backer ut av en flørt hvor man har møttes to ganger.

Når det er sagt har han håndtert greia på en sjanseløs måte, så dump denne karen:-)

Lykke til videre.

Men, at gutten ikke svarer betyr det da at han vil avslutte forbindelsen for evig og alltid eller kan det tenkes han ønsker å ta opp tråden senere? Altså, hvis han hadde sendt et hyggelig svar, sorry det passer ikke i kveld osv, da hadde han jo holdt jenta varm om ikke annet og det ville åpnet for muligheter for å møtes en anne gang. Hva tror du? Å ikke svare er så demonstrativt avvisende, syntes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke så uvanlig å sette folk på vent? På flyplasser så operer de med "no-show passasjerer", altså at flyselskapene selger flere flybiletter enn det er kapasitetet til på flyet fordi at det kanskje kunne hende at noen flypassasjerer ikke dukker opp.

Slike forsikringer har jo også menn i sin allminnelighet, forteller seg selv det, hva om dama hans blir gravid med en annen mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, at gutten ikke svarer betyr det da at han vil avslutte forbindelsen for evig og alltid eller kan det tenkes han ønsker å ta opp tråden senere? Altså, hvis han hadde sendt et hyggelig svar, sorry det passer ikke i kveld osv, da hadde han jo holdt jenta varm om ikke annet og det ville åpnet for muligheter for å møtes en anne gang. Hva tror du? Å ikke svare er så demonstrativt avvisende, syntes jeg!

Tja, det å ikke svare tyder i hvert fall på at man ikke er så nøye på å holde jenta varm. Kanskje ikke så nøye dere og da, man kanskje man blir fristet til å møtes senere likevel. For min del forsøker jeg å unngå å ikke svare, selv om det nok har skjedd hvis jeg har vært opptatt den kvelden f eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, jeg synes du burde fortelle denne fyren at han er en dust. Si hva du mener om oppførselen hans og marker at han ikke er interessant, verken som leketøy eller noe annet, for deg lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gladjenta_*
Ts, jeg synes du burde fortelle denne fyren at han er en dust. Si hva du mener om oppførselen hans og marker at han ikke er interessant, verken som leketøy eller noe annet, for deg lenger.

Ts her...

Har prøvd og "sette han på plass" mange ganger.

Den siste mld jeg sendte han i mitt siste forsøk i å komme i kontakt med han, sa jeg at han etter såpass mye lidenskap og intimitet, i det minste kunne vær ærlig å si det, at han ikke ønsker å møte meg i stede for å ignorer meg. Synes da jeg fortjente såpass. Var det jeg skrev, men ikke en lyd da heller.

Men sånn jeg tenker nå, så er det jo soleklart. Ved ikke å svare så har han alltid muligheten til å ta kontakt igjen, for da har han jo ikke "avsluttet" det, men jeg er veldig enig med de over om at dersom han tenkte at han kanskje skulle få lyst til å se meg igjen burde han holde meg varm! Er det jeg ville gjort om jeg holdt på slik.

Dersom han faktisk skulle finne på å ta kontakt igjen, skal jeg prøve å ta rådet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her...

Har prøvd og "sette han på plass" mange ganger.

Den siste mld jeg sendte han i mitt siste forsøk i å komme i kontakt med han, sa jeg at han etter såpass mye lidenskap og intimitet, i det minste kunne vær ærlig å si det, at han ikke ønsker å møte meg i stede for å ignorer meg. Synes da jeg fortjente såpass. Var det jeg skrev, men ikke en lyd da heller.

Akkurat dette minner meg om en situasjon jeg selv har vært i. Bortsett fra at jeg er jente, og det var en fyr som sendte meg en lignende melding som det du sendte til fyren.

Grunnen til at jeg ikke svarte han var mange grunner.. en av grunnene var faktisk rett og slett at jeg ikke hadde mulighet til å svare ettersom mobilen min ble ødelagt, fikk gitt skikkelig svar til slutt pr e-post dog etter en stund.

Jeg var også innom tanken på å møte han igjen da jeg tok kontakt pr e-post for å avise og han protesterte på at jeg ikke ville møtes igjen, men innså at jeg ikke orket det ettersom jeg følte han la mye mer i det hele enn meg. Jeg følte meg rett og slett litt kvalt av det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gladjenta_*
Hei igjen. Kanskje han hadde lyst til å møte deg der og da, men ikke senere f eks fordi han hadde noe annet på gang som gikk i boks i steden eller fordi han rett og slett ombestemte seg. Det med pillene kan jo også være at han lurte med tanke på å forsikre seg om at det ikke var noen sjanse for at han kunne gjort deg gravid sist eller ved evt nytt møte.

Har nok vært vinglete med noen damer opp gjennom årene selv. I kåte øyeblikk har jeg kanskje vært klar for å møtes, andre ganger har jeg skjønt at det har vært mer fornuftig å droppe det om jeg vet at jeg ikke er interessert i noe mer uansett - og har en følelse av at hun er det. Det betyr ikke nødvendigvis at han ikke synes at du er en hyggelig og kul jente, men kanskje ikke greia for han av en eller annen grunn.

Hei igjen,

Var gøy og høre dine tanker rundt dette, høres ut som om du sitter med en del kunnskap på området :P

Jeg må bare få spørre.....

Dersom jeg skulle ville være med på "spillet" hans da og jeg gjerne kunne tenke meg å møte han igjen dersom har tar kontakt.

Skjønner jo at jeg ikke må virke for iverig og at jeg ikke må "mase" på han. Men hva mener du er riktig fremgangsmåte?

Jeg og sikker andre jenter på forumet her, er/sikkert nysgjerrig på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Men sannheten er at : Det er ikke noe spill. Han er ikke interessert. Det er lite du kan gjøre for å få han til å bli interessert.

Seriøst, glem fyren. Jeg har sett at du har postet flere emner om dette.. og du tar det altfor seriøst.. move on.. finn en ny fyr å bryne deg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gladjenta_*
Sorry. Men sannheten er at : Det er ikke noe spill. Han er ikke interessert. Det er lite du kan gjøre for å få han til å bli interessert.

Seriøst, glem fyren. Jeg har sett at du har postet flere emner om dette.. og du tar det altfor seriøst.. move on.. finn en ny fyr å bryne deg på.

Stemmer det, men her er det snakk om tre forskjellige gutter..... skal ikke være så lett!

Han må jo være interesert i noe da, når han tar kontakt i ny og ne.... For hva er da ellers vitsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, men her er det snakk om tre forskjellige gutter..... skal ikke være så lett!

Han må jo være interesert i noe da, når han tar kontakt i ny og ne.... For hva er da ellers vitsen?

Høres ut som du surrer deg borti feil type gutter. Slutt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kun interessert i holde deg varm!

Har måttet innse sånt sjøl mange ganger -

HAN ER IKKE INTERESSERT!

Men hvis dette har skjedd to ganger før... kanskje noe å ta lærdom av? Eller i allefall prøve, vet det ikke er lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREJESUS!!!!!!!!!! Dette er slike mennesker som fødes fordi folk har sex med folk uten å tenke kritisk om hva slags person de puler og dermed lager UNGER med.

@V: Sier du ikke det du mener så gjør jeg det for deg ;)

-E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moralen i denne historien er: Å være hard 2 get ovenfor mange jenter er som å kaste bensin på et bål. Ikke bare blir de mer keene, de blir gale, småsprø, desillusionerte, dumme, emo, stalkerish, needy, creepy, masete- og rent generelt veldig ekle. Æsj.

E&V

(ser frem imot kommentarer til disse brutale 2 cents)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, han har fått deg bra på kroken, ja. ;)

Finn frem dildoen så lenge og smør deg med tålmodighet, du hører nok fra han når han får lyst på deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn frem dildoen så lenge og smør deg med tålmodighet, du hører nok fra han når han får lyst på deg igjen.

Eller du er heldig og synes det er mer moro med leketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei igjen,

Var gøy og høre dine tanker rundt dette, høres ut som om du sitter med en del kunnskap på området :P

Jeg må bare få spørre.....

Dersom jeg skulle ville være med på "spillet" hans da og jeg gjerne kunne tenke meg å møte han igjen dersom har tar kontakt.

Skjønner jo at jeg ikke må virke for iverig og at jeg ikke må "mase" på han. Men hva mener du er riktig fremgangsmåte?

Jeg og sikker andre jenter på forumet her, er/sikkert nysgjerrig på det :)

Det virker ikke som om det er noe spill , annet enn et spill hvor han behandler deg dårlig og uten respekt og jeg tror ikke du skal håpe på at dette noengang vil forandre seg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gladjenta_*

Så alt for bra! Skulle ønske det ikke var sånn, men noen menn får en bare ikke ut av hodet dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gladjenta_*
Høres ut som du surrer deg borti feil type gutter. Slutt med det.

Lett å si at en skal slutte. Alle gutter er jo like! Enten det, eller så er jeg super uheldig! Har møtt nå 6 stk fra et nettdating sted og alle behandler meg likt. Nå er jo ikke jeg interesert i alle, men bare det at alle oppfører seg likt er jo ganske skremmende da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...