Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten gått tom for ansiktsmaske nå. Og jeg trenger en ny en, den jeg hadde var ikke så veldig bra. Så da er mitt spørsmål til dere: Hvilken ansiktsmaske anbefaler du?

Jeg har normal hud i kinnene og litt fetere hud i T-sonen. Jeg har en maske med grønn leire som virker dyptrensende. Men jeg er nesten tom for fuktighetsmaske. Så da lurer jeg på hvilken du anbefaler...

Trenger jeg noen flere masker enn fuktighetsmaske og dyptrensende?

Gjest Armule
Skrevet

Jeg bruker MD's Vit-a-plus clearing complex-maska, som er kjempefin for litt fet, uren hud - samtidig som den også gir fukt! Bruker face and body scrub'en fra MD før jeg bruker den, og Decleors Hydra Floral-maske helt til slutt - da elsker huden meg :D Anbefales!

Skrevet

Hydra Floral maska fra Decleòr er nydlig! :jepp:

Gode rensemasker jeg liker er; MD Formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Masque og Decleòr Radiance Revealing Peel-Off Mask.

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Hydra Floral (fukt)masken til Decleor. Jeg bruker den ikke som maske, men som nattkrem, og det fungerer kjempefint! Huden min er god og myk om morgenen, og den gir masse fuktighet til huden etter at den har blitt tørket ut av sminkefjerning og rens om kvelden.

Av rensende maske er jeg veldig fornøyd med en leiremaske fra Vita, husker ikke merket men den kommer i en hvit og blå eske/tube og koster 60-70 kr. Liker også leiremasken til Lumene. Har ikke prøvd rensemasker fra Decleor eller MD, men disse er sikkert gode (som mange av de andre produktene deres).

Gjest Heidie
Skrevet

Jeg er veldig glad i ansiktsmaskene fra The Soap Shop :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

ingen andre enn ansiksmaskene fra KICKS!

Beste jeg noen gang har prøvd for blandet hud !

Gjest redstar
Skrevet
ingen andre enn ansiksmaskene fra KICKS!

Beste jeg noen gang har prøvd for blandet hud !

Hvor får man kjøpt denne masken?

Og de andre overnevnde?

Jeg har også normal til blandet hud og litt fet innimellom:)

Trenger også en med maaaasse fuktighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...