Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma


LineGourmet

Anbefalte innlegg

Pip-pip :glare:

Jeg var ikke gravid gitt :/ Mensen kom som en klokke i dag. Jeg merket det for noen dager siden - da gikk "gravide-symtomer" over i åpenbare pms-symtomer i stedet :frown: Ja, men det er greit. Selv om jeg fikk litt forhåpninger der en liten stund. På den annen side: jeg ER ferdig med å få barn. Ser ikke helt for meg små-barnsperiode en gang til :ler: det er superdeilig at de (andreas) snart er 4 og det går an å snakke med de og de blir mere selvstendig og alt ;-) Men hvem vet - vi bruker jo ingen prevensjon, så kanskje dette var et forvarsel om at det KAN skje likevel... jeg vet ikke :) orker ikke å henge meg opp i det og "prøve" sånn som sist i alle fall. Livet er fint slik som det er :blomst:

veldig gøy derimot at du gravid med nr 2 da Lilly :5:

Det viktigste er jo om du/dere faktisk vil ha flere, og det høres jo ut som dere er fornøyd med en! Så får man heller ta det som evt kommer som en bonus/overraskelse. Men jeg skjønner godt hva du mener altså, det er en fin alder nå, man kan snakke sammen, ferdig med bleier, mer selvstendig, sover osv. Men jeg har alltid hatt lyst på to, og føler meg ikke ferdig med babyer! Hadde en veldig fin babyperiode med frøkna, håper det går like bra nå (det gjør det sikkert ikke :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...