Gå til innhold

da det gikk opp for meg at jeg er patetisk

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

ja.

jeg er patetisk.

jeg innser at det er bedre å være i ett ulykkelig forhold enn single.....jeg er patetisk....men bare av og til...ikke alltid...

ha ett jævla godt nytt år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja.

jeg er patetisk.

jeg innser at det er bedre å være i ett ulykkelig forhold enn single.....jeg er patetisk....men bare av og til...ikke alltid...

ha ett jævla godt nytt år

Du er ikke patetisk. Selv et ulykkelig forhold har sin trygghet og en trygg havn. Du er ikke patetisk, bare usikker på deg selv, og selvtillitsløs.

Godt nyttår kjære deg, ønsker deg mot og styrke til å komme deg unna, og reise deg på egne ben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal du vite at det er ekstremt få personer jeg ser på som mer patetisk enn meg selv. Så dersom jeg er patetisk er nok du .. nærmest normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa..men jeg ble dumpa fra det ulykkelige forholdet for 8 mnd sia....og jeg har gjort alt for å komme over jævelen..han var en dritt mot meg....og likevel elsker jeg han og vil ha han tilbake...

slå den!!

faen..

har prøvd alt for å finne en ny..men dem som vil ha meg er ikke min type..dem føler jeg ikkeno for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal du vite at det er ekstremt få personer jeg ser på som mer patetisk enn meg selv. Så dersom jeg er patetisk er nok du .. nærmest normal.

Haha, samme her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joa..men jeg ble dumpa fra det ulykkelige forholdet for 8 mnd sia....og jeg har gjort alt for å komme over jævelen..han var en dritt mot meg....og likevel elsker jeg han og vil ha han tilbake...

slå den!!

faen..

har prøvd alt for å finne en ny..men dem som vil ha meg er ikke min type..dem føler jeg ikkeno for

Godt voksen og aldri hatt kjæreste, slå den! Nyt livet, det skal jeg om 2t20min. Det har jeg lært av KG. Dere må nok passe dere, for snart roamer en potensiell storsjarmør gatene. Å herregud, mer alkohol nå så blir det bra, ja ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å ønske seg tilbake til dem...

...men man bør ikke dyrke lengselen altfor lenge.

Hvorfor ønsker vi egentlig drittsekker tilbake i livene våre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi de var ikke alltid drittsekker...og vi lengter tilbake til slik det engang var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Fordi kvinner tenner på drittsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...