Gå til innhold

Hvor mye dritt takler du i et forhold - Før og nå?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Gjest caramiacaramella

Har aldri tatt imot noe dritt, fordi jeg bare ikke finner meg i det. Hvorfor skal jeg gidde å bruke tiden min på en person som ikke behandler meg som han burde?

Dessverre har jeg gitt en del dritt til exer og min nåværende kjæreste, uten vilje :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri tatt imot noe dritt, fordi jeg bare ikke finner meg i det. Hvorfor skal jeg gidde å bruke tiden min på en person som ikke behandler meg som han burde?

Dessverre har jeg gitt en del dritt til exer og min nåværende kjæreste, uten vilje :tristbla:

Noe dritt bør man nå uansett tåle, det store spørsmålet er bare hvor mye. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella
Noe dritt bør man nå uansett tåle, det store spørsmålet er bare hvor mye. ;-)

Ikke hvis du finner den perfekte kjæresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis du finner den perfekte kjæresten :)

Kjære deg, Camilla - Eller hvem du nå enn er... :-)

Ingenting kan noen gang være helt og fullstendig perfekt.

Men man kan lett overse enkelt sider til fordel for noen andre, er du ikke enig? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella
Kjære deg, Camilla - Eller hvem du nå enn er... :-)

Ingenting kan noen gang være helt og fullstendig perfekt.

Men man kan lett overse enkelt sider til fordel for noen andre, er du ikke enig? :-)

Hehe, jeg heter ikke Camilla :) Selvfølgelig er intet forhold helt perfekt, ei heller mennesker. Men det at jeg og kjæresten min er iblant er uenige om ting og har forskjellig syn på ting, og at vi derfor må inngå kompromiss og akseptere ting om hverandre for å få forholdet vårt til å fungere, er ikke noe jeg definerer som å ta imot dritt. Når jeg tenker på å ta imot dritt fra noen, tenker jeg at de behandler deg dårlig, altså er utro(og kanskje manipulerer deg til å tenke at det er din feil), mishandler deg enten det er fysisk eller psykisk, ignorerer deg eller får deg til å føle deg dårlig eller liten på hvilken som helst måte. Kjæresten min ville aldri gjort noen av disse tingene, hvilket er grunnen til at jeg sa at han er perfekt(selv om han selvfølgelig ikke er det):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg heter ikke Camilla :) Selvfølgelig er intet forhold helt perfekt, ei heller mennesker. Men det at jeg og kjæresten min er iblant er uenige om ting og har forskjellig syn på ting, og at vi derfor må inngå kompromiss og akseptere ting om hverandre for å få forholdet vårt til å fungere, er ikke noe jeg definerer som å ta imot dritt. Når jeg tenker på å ta imot dritt fra noen, tenker jeg at de behandler deg dårlig, altså er utro(og kanskje manipulerer deg til å tenke at det er din feil), mishandler deg enten det er fysisk eller psykisk, ignorerer deg eller får deg til å føle deg dårlig eller liten på hvilken som helst måte. Kjæresten min ville aldri gjort noen av disse tingene, hvilket er grunnen til at jeg sa at han er perfekt(selv om han selvfølgelig ikke er det):)

Smiler bare tilbake til deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...