Gå til innhold

Quinder som liger Elskov, Kinematograf

vidvandre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Likte du min lekedate da? :ler: Steinar syns den var knakende god, ser du.

Så nå er han ute og leter etter en passende ToysRUs

Jeg vet om en butikk ikke langt unna her ;) hehe

Men det er egentlig mer interessant at du liker å gjøre rent huset i tiara ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte du min lekedate da? :ler: Steinar syns den var knakende god, ser du.

Så nå er han ute og leter etter en passende ToysRUs

Jepp. Og husvask med tiara er helt greit for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at det handler om å se den man er sammen med, rett og slett. Gi noe som treffer hjertet. Tenker jeg da.

Jeg er tilhenger av date som i innlegg nummer to i denne tråden ;)

Middag, tull og tøys, og så rett hjem :ler:

Men det fordrer at man har møtt hverandre noen ganger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Skulle jeg på en første date, hvor det var masse styr og tøys og tull og sånn: "Se hvor original jeg er" så hadde jeg fått hetta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget mitt er at det handler om å se den man er sammen med, rett og slett. Gi noe som treffer hjertet. Tenker jeg da.

Joda, klart det er viktig, men det er kanskje her kvinner kan ha litt for store forventinger til gjennomsnittsmannen?

Du må ikke glemme at menn som regel er mer praktiske dyr enn kvinner.

Det er vel derfor en del damer har fått ny stekepanne i bursdagspresang oppigjennom tidene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært sammen med en spesielt romantisk mann og det er egentlig like greit. Hadde blitt pinlig berørt om han kjørte et sted og parkerte foran en solnedgang...hvis han ikke hadde planlagt noe videre, da..;)

Nei, den perfekte daten....? Overraskelse fra hans side á la: "hold av neste lørdag, jeg sier ikke noe mer"

Kanskje han da har planlagt en middag eller kino eller.....tja...så lenge det hele ender med litt het elskov blir det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Skulle jeg på en første date, hvor det var masse styr og tøys og tull og sånn: "Se hvor original jeg er" så hadde jeg fått hetta.

Første date er bare å sitte i knugende taushet og holde hender mens man håper den andre liker en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært sammen med en spesielt romantisk mann og det er egentlig like greit. Hadde blitt pinlig berørt om han kjørte et sted og parkerte foran en solnedgang...hvis han ikke hadde planlagt noe videre, da..;)

Nei, den perfekte daten....? Overraskelse fra hans side á la: "hold av neste lørdag, jeg sier ikke noe mer"

Kanskje han da har planlagt en middag eller kino eller.....tja...så lenge det hele ender med litt het elskov blir det bra :)

:thumbs up: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vidis: Jeg syns en første date kan inneholde øl, prat, karaoke, tur, kaffe og en hyggelig kafe. Eksempelvis.

OK, da ;)

Bortsett fra karaoken så er jeg med på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din beste date, Steinar?

Min beste date var først å finne ut hva dama hadde lyst til.

Og da ble det fort kjøpesenter besøk og så prating på en restaurant med litt god mat og vin etterpå gitt ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Min beste date var først å finne ut hva dama hadde lyst til.

Og da ble det fort kjøpesenter besøk og så prating på en restaurant med litt god mat og vin etterpå gitt ;) hehe

Det hadde vært skrekkelig, syns jeg. Så der har du det, hun likte det, og det funka. Jeg hadde fått spader av å gå rundt på et kjøpesenter, og hadde kanskje drept noe eller noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært skrekkelig, syns jeg. Så der har du det, hun likte det, og det funka. Jeg hadde fått spader av å gå rundt på et kjøpesenter, og hadde kanskje drept noe eller noen.

Ja, folk er forskjellige. Og da er det jo veldig greit å vite om det på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar: syns det virker som du prøver litt for hardt på å framstå som "den perfekte mann". En mann som bare tenker på sin quinde og setter henne på en pidestall av roseblader og gullkantede skyer. Kliss og æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan du tenke deg noe mere klamt? Jeg hadde jo fått svette hender og sikkert begynt å jodle for å lette stemningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...