Gå til innhold

Finnes det noen single som virkelig elsker god elskov

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke du godt voksen (i alder)?

Tror du virkelig på at kondom er 100% sikker både når det gjelder kjønnssykdommer og graviditet?

Isåfall er du en av de voksne som ikke er så moden og fornuftig som du burde ha vært.

Hvordan kan man vite at en ukjent mann ikke er psykopat og voldelig?

Som regel er det nok fortsatt mannen som plukker ei jente/kvinne med seg hjem fra byen.

Kanskje det også finnes noen menn som syns at kjærlighet og sex hører i sammen? Og som da mener at dama bør oppføre seg på samme måte.

Å halleluja, du når nye høyder Steinar.

Voksne folk går over til plan b hvis a gikk i dass, at kondomet sprakk hvis det er det du tenker på. Løsningsorientert må man være.

Selv om jeg mener at kjærlighet og sex hører sammen, så kan jeg bli sjarmert i senk av en mann og bli med på en ons. Sjeldent jeg blir med på leken dog, nettopp pga sexen ikke blir den beste med en fremmed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hogwash_*
Dessuten. Menn som synes det er så fantastisk med damer som aldri har hatt en ONS, er de mennene som selv ikke klarer å skaffe seg det.

Gjelder vel noen, men langt fra alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke hva som er så galt i å ha en ONS, så lenge begge har lyst til det. Fortell meg hva som er så galt med det.

Da må man definere galt først. Men det er sikkert ikke noe "galt" i det hvis man er villig til å ta sjansen på å få kjønnssykdommer, og i kvinnens tilfelle bli gravid, med på kjøpet.

Som oftes jobber psykopaten på en slik måte at han fanger offeret først. For å gjøre dette må han bruke lenger tid en en kvelds kurtise.Volden opptrer så når kvinnen er fanget. Gjerne gift, barn osv.

Mye mulig, men det finnes som alltid mange unntak.

Javel? Så damen har ingenting å si, liksom? En ONS er en FELLES sak. Ikke en episode der damen blir lurt.

Og det tror du på? Hvorfor er det da så mange kvinner som føler seg lurt?

Javisst. Det er de mennene som er dypt religiøse.

Må man være dypt religiøs for å mene at kjærlighet og sex hører i sammen? Det høres virkelig bekymringsfullt ut i så fall.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne folk går over til plan b hvis a gikk i dass, at kondomet sprakk hvis det er det du tenker på. Løsningsorientert må man være.

La oss ta worst case scenarioet her - kondomet sprekker (eller du blir smittet av andre kroppsvæsker) og du får gleden av HIV/AIDS.

Hva er da plan b?

Selv om jeg mener at kjærlighet og sex hører sammen, så kan jeg bli sjarmert i senk av en mann og bli med på en ons. Sjeldent jeg blir med på leken dog, nettopp pga sexen ikke blir den beste med en fremmed.

Kan virke som du endelig begynner å forstå poenget. Positivt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
La oss ta worst case scenarioet her - kondomet sprekker (eller du blir smittet av andre kroppsvæsker) og du får gleden av HIV/AIDS.

Hva er da plan b?

Men nå er det ganske liten risiko for worst case scenario. Gjør du aldri ting som har den minste risikofaktor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

One Night Stands. Å...de dagene, de dagene!!! Jeg har vel hatt rundt 20 + ONS's fra jeg var 17 til jeg var 24 ( inne imellom forhold )og tenker tilbake til den tia med et smil om munnen :) Ikke alle var gode, selvfølgelig, men alle hadde noe med seg; rare beliggenheter, så sexy menn at jeg holdt på å svime av ( og så deilig at de ville ha meg like mye ;) )noen av ons'ene ga sinnsykt god sex som jeg tar fram i private øyeblikk den dag i dag. På one night stands frir jeg alle hemninger og bare nyter: du ser jo ikke fyren igjen!!! Det aller, aller, aller verste ved å være i et forhold er at sexen dabber av etterhvert. Det er også slitsomt når den ene parten er mye, mye, mye mer seksuell enn den andre. :tristbla:

Hvis jeg noensinne blir singel igjen, skal jeg love dere at det ikke går lenge før jeg er i gang med One Nighters igjen.

PS! Hadde KUN ons med menn jeg syns var skikkelig sexy og som jeg hadde en umiskjennelig seksuell kjemi med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det ganske liten risiko for worst case scenario. Gjør du aldri ting som har den minste risikofaktor?

Konsekvensene av å bli smittet med HIV/AIDS er for stor - faktisk.

Der er det ikke snakk om ta noen som helst risiko, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One Night Stands. Å...de dagene, de dagene!!! Jeg har vel hatt rundt 20 + ONS's fra jeg var 17 til jeg var 24 ( inne imellom forhold )og tenker tilbake til den tia med et smil om munnen :) Ikke alle var gode, selvfølgelig, men alle hadde noe med seg; rare beliggenheter, så sexy menn at jeg holdt på å svime av ( og så deilig at de ville ha meg like mye ;) )noen av ons'ene ga sinnsykt god sex som jeg tar fram i private øyeblikk den dag i dag. På one night stands frir jeg alle hemninger og bare nyter: du ser jo ikke fyren igjen!!! Det aller, aller, aller verste ved å være i et forhold er at sexen dabber av etterhvert. Det er også slitsomt når den ene parten er mye, mye, mye mer seksuell enn den andre. :tristbla:

Hvis jeg noensinne blir singel igjen, skal jeg love dere at det ikke går lenge før jeg er i gang med One Nighters igjen.

PS! Hadde KUN ons med menn jeg syns var skikkelig sexy og som jeg hadde en umiskjennelig seksuell kjemi med.

Din innstilling får meg til å juble over at jeg ikke er sammen med ei slik dame!! :helen: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff post ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i sex. Og med bare ett, ganske kortvarig, forhold bak meg så har det gjort til at jeg må ty til pulekompiser. Noe som har fungert fantastisk bra så lenge de har vart. Per dags dato har jeg sex med en god kompis, og sexen er vel noe av det beste jeg har hatt.

..og med det i bakhodet. Tenk så bra sexen jeg vil få i et forhold vil være! Sånn, siden alle sier det er så mye bedre.

ONS er jeg ikke så veldig glad i, men det har hendt. Og ofte har det jeg har trudd vært en ONS gått over til å bli mer enn èn gang. Men ONS skjer som oftest med alkohol i blodet, og da får jeg særdeles lite utav sexen. Jeg er ikke ute på byen så ofte heller at det gjør noe. Og når jeg bor ganske nært han jeg holder på med nå, så tar jeg heller han på slutten av kvelden enn å finne meg en ukjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er personlig ingen tilhenger av ONS, men skal innrømme at jeg hadde en periode en "fast" jeg hadde sex med.

Men nå ble jeg litt nysgjerrig... Har du selv aldri hatt sex med noen du ikke var i et forhold med, Kjetil S.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er personlig ingen tilhenger av ONS, men skal innrømme at jeg hadde en periode en "fast" jeg hadde sex med.

Men nå ble jeg litt nysgjerrig... Har du selv aldri hatt sex med noen du ikke var i et forhold med, Kjetil S.?

Svaret er Jo. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Nå har du skremt vettet av minst 90% av norges mannlige befolkning :cool: Menn vet at de ikke kan konkurrere med kvinner når det gjelder seksuell gunst. Derfor føler menn seg truet av kvinner som benytter seg av at pikk er fritt tilgjengelig 24/7.Husk også at det er et fåtall menn som utfører majoriteten av kvinnene sine ONS. Mao, neon få menn får pult sinnsvakt mye, mens majoriteten nesten aldri får seg fitte uansett. Slik gir grobunn for meninger som S40 (er ikke det en liten litt kjdelieg Volvo?) og KS sitt syn på ONS. Kort fortalt, alt har grobunn i usikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du skremt vettet av minst 90% av norges mannlige befolkning :cool: Menn vet at de ikke kan konkurrere med kvinner når det gjelder seksuell gunst. Derfor føler menn seg truet av kvinner som benytter seg av at pikk er fritt tilgjengelig 24/7.Husk også at det er et fåtall menn som utfører majoriteten av kvinnene sine ONS. Mao, neon få menn får pult sinnsvakt mye, mens majoriteten nesten aldri får seg fitte uansett. Slik gir grobunn for meninger som S40 (er ikke det en liten litt kjdelieg Volvo?) og KS sitt syn på ONS. Kort fortalt, alt har grobunn i usikkerhet.

Det der med 90% er faktisk ikke helt feil fordi det har vist seg at ca 10% av en befolkning er risikosøkende, mens resten (90%) har risikoaversjon. Det er all grunn til å tro at disse 10 prosentene av både kvinner og menn dominerer ute-bildet på byen, og dette er da ganske sikkert det fåtallet du nevner.

Altså er egentlig ikke usikkerhet det sentrale, men heller risiko.

Det er også interessant å tenke på at disse 10% som er risikosøkende vil syns at de som har risikoaversjon er kjedelige.

Og omvendt vil de med risikoaversjon syns de risikosøkende er uansvarlige. Ergo passer ikke disse grupperingene i sammen.

Forøvrig har Volvo aldri interessert meg i det hele tatt ;) hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 4 ons, utrolig deilig å befriende og minner jeg med glede tenker tilbake på. Det ene ble til fler og vi ble kjærester :) Er singel nå - og har ikke hatt sex på ett år - men om en mann tenner meg nok (er han så god til å kline at det sitrer i hele kroppen så blir det bra sex) så er jeg klar for flere gode ons - men ikke med vilt fremmde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nei.

Selvfølgelig gjør det det, noen har jo sagt det selv i denne tråden, og for min egen del er det også tilfellet, er ikke aktuelt å gå til sengs med noen jeg ikke har ett forhold til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan ikke tenke meg at du med din innstilling blir tiltrukket av en mann med intelligens og sunn fornuft.

For one night stands ? Selvfølgelig ikke! Kun utseende og sjarm som teller. Om fyren er rakettforsker eller ikke spiller ingen rolle, og er han fornuftig bedriver han antagelig ikke med noe så opprørsk og syndig som en one-night stand...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For one night stands ? Selvfølgelig ikke! Kun utseende og sjarm som teller. Om fyren er rakettforsker eller ikke spiller ingen rolle, og er han fornuftig bedriver han antagelig ikke med noe så opprørsk og syndig som en one-night stand...;)

Du er kanskje ikke så dum som du ser ut? ;) hehe

But then again ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen single som virkelig elsker god elskov, og som virkelig klarer å holde seg unna ons?

Ja, det finnes de av oss som mener et god elskov og ons ikke lar seg forene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...