Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?


Gjest atti

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jenny_*
Ganske snile fantasier får en si. Jeg drømmer om å ha skikkelig røff sex med gagging, anal, sprut og til slutt wetsex.

Drømmer ikke om noen spesiell jente/dame og det kan gjærne være 2 av dem...

Jeg syntes de også var ganske snille jeg!

Mange av mine forbudte fantasier er vel også forbudte ved norsk lov, hehe. Men disse er av typen som ikke bare er totalt uaktuelle å realisere, men også som jeg skammer meg litt over når jeg ikke er kåt.

Av de jeg tør nevne så har jeg fantasert mye om gamle griser (jeg er selv ung og sexy). Som oftest at de voldtar meg eller kjøper meg som prostituert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes de også var ganske snille jeg!

Mange av mine forbudte fantasier er vel også forbudte ved norsk lov, hehe. Men disse er av typen som ikke bare er totalt uaktuelle å realisere, men også som jeg skammer meg litt over når jeg ikke er kåt.

Av de jeg tør nevne så har jeg fantasert mye om gamle griser (jeg er selv ung og sexy). Som oftest at de voldtar meg eller kjøper meg som prostituert.

Det er jo det som er så fint med fantasier: de er som oftest drømmer/tanker som du kanskje aldri vil leve ut i det virkelige liv. Kun fantasere om det. :)

Endret av BrentOrange
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som er så fint med fantasier: de er som oftest drømmer/tanker som du kanskje aldri vil leve ut i det virkelige liv. Kun fantasere om det. :)

En fin og god fantasi kan lett ruineres ved å virkeliggjøre den...

...eller den kan bli den ultimate sexopplevelsen...

..og da må man jo finne en annen ny og god fantasi i tillegg til det gode minnet..... ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin og god fantasi kan lett ruineres ved å virkeliggjøre den...

...eller den kan bli den ultimate sexopplevelsen...

..og da må man jo finne en annen ny og god fantasi i tillegg til det gode minnet..... ;-))

Nettopp :jepp:

Hm ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jenny_*
En fin og god fantasi kan lett ruineres ved å virkeliggjøre den...

...eller den kan bli den ultimate sexopplevelsen...

..og da må man jo finne en annen ny og god fantasi i tillegg til det gode minnet..... ;-))

Jeg tror aldri jeg har ruinert en fantasi faktisk. Det har bare skapt gode minner som jeg fantaserer til :)

Lurer på om det er det at man alltid må finne en ny fantasi, at hjernen må ligge mange hakk foran det man faktisk gjør, at jeg har så ekstreme fantasier :P

Sånn sett så blir det litt ruinert når man realiserer dem. De mister noe av spenningen, tabuet, ønskedrømmingen. Og siden jeg realiserer alle fantasiene mine som kan og må realiseres, så sitter jeg igjen med et repertoar av temmelig syke ting som jeg må ty til når jeg får trang til å fantasere om noe forbudt/uoppnåelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden jeg realiserer alle fantasiene mine som kan og må realiseres, så sitter jeg igjen med et repertoar av temmelig syke ting som jeg må ty til når jeg får trang til å fantasere om noe forbudt/uoppnåelig

ja, det høres jo litt ekstremt ut, spør du meg!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde 28

Drømmer om at jeg er ung og blond. Flere neger holder meg innesperret naken i 4-5 dager og mange av dem knuller meg go fyller den ubeskyttet musa med sæd så jeg blir gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente
En fin og god fantasi kan lett ruineres ved å virkeliggjøre den...

Jeg har hatt fantasier om en kompis av typen min i ca 6 år (nei, jeg har ikke vært sammen med kjæresten så lenge engang). Han er mørk og mystisk og rett og slett deilig!

En full kveld endte vi opp i samme seng, og det er det verste knullet ever. Hele fantasien ble spolert. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt fantasier om en kompis av typen min i ca 6 år (nei, jeg har ikke vært sammen med kjæresten så lenge engang). Han er mørk og mystisk og rett og slett deilig!

En full kveld endte vi opp i samme seng, og det er det verste knullet ever. Hele fantasien ble spolert. :tristbla:

Realiteten hadde nok ikke en sjanse i forhold til alle de flotte fantasiene dine der, nei...!! :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*

Blant annet at jeg poserer naken for kvinnelig fotograf, etterhvert får jeg kanskje ereksjon og hun tilbyr meg å "gjøre noe med det".

Flere andre submissive og eksibisjonistiske fantasier, skulle gjerne ha realisert et par av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skitten pike

Jeg drømmer om at typen min bruker meg skikkelig.

F.eks forlanger han at jeg skal la en annen mann knulle meg skikkelig mens han filmer det, og tar frem den filmen når han knuller meg senere.

Andre ganger er vi f.eks på ferie og han sitter med noen nye bekjente på en balkong som kan se vår, hvorpå han kommer hjem og vekker meg og tar meg etter håret ut på balkongen og knuller meg der mens de nye bekjente ler og skåler og ser på oss.

Anal er veldig ydmykende for meg og det er ofte med i fantasiene mine at han straffer meg med anal, etter at jeg først har forsøkt å nekte og han har slått meg litt.

Eller at han vil at jeg skal suge han, jeg nekter, og han gir meg et par skikkelige ørefiker og tvinger meg på kne, knuller meg hardt i munnnen og spruter på gulvet og ber meg om å slikke det opp.

Noen ganger har han med seg en luksusprostituert som han knuller ooveralt mens jeg må se på, og han forteller hvor digg det er. Til slutt må vi begge sitte foran og bytter på å suge han og til slutt spruter han i munnen på bare den ene og ber oss kysse så vi skal dele på sæden hans.

Sånne ting drømmer jeg om. Men han vet det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest singel...

Jeg drømmer om å bli elskeren til en forlovet kompis jeg alltid har likt... Så skal han komme på besøk til meg i leiligheten min, og overnatte der ofte. Vi skal "se på film" mens vi blir bare mer og mer kåte på hverandre. Han skal be meg om å ta på pikken hans, og ta den frem og vise meg den. Så skal vi ende opp inne på soverommet hvor han puler meg skikkelig, og vi skal sove ved siden av hverandre nakne hele natten... <3

Også skal vi jo selvfølgelig bli kjærester til slutt da, når han finner ut at han heller vil ha meg... Tihi.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, håper jeg får sjansen til å prøve det ut en gang.

Hva slags menn ville du hatt i "haremet"? ;)

Jeg ville faktisk hatt noen menn jeg allerede kjenner der, sammen med totalt fremmede. ;)( men selvfølgelig uhyre tiltrekkende )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville faktisk hatt noen menn jeg allerede kjenner der, sammen med totalt fremmede. ;)( men selvfølgelig uhyre tiltrekkende )

Spennende fantasi ja :)

Greia er at jeg faktisk vurderer å realisere den med ei venninne av meg og noen andre menn hun velger ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har flere fantasier.

Den ene er at jeg fingrer meg selv og at noen ser på i det skjulte evt filmer det..

At en sexy man i 50 årene som jeg møter helt tilfeldig viser meg hva het elskov virkelig er. Slikker meg, massere brystene mine, biter og suger på brystvortene mine, fingrer meg og tar meg hardt bakfra etterpå.

At det er flere menn til stedet i rommet, den ene masserer brystene mine og biter dem, den andre sliker meg og den tredje fingrer meg, gjerne mens jeg er bundet fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mia_*

Vi har krangla og jeg er skikkelig pissed.

Han vil holde rundt meg og gjøre det godt igjen, men jeg dytter han bort.

Da legger han meg bestemt i gulvet, fisker fram et par håndjern og lenker hendene mine sammen bak på ryggen.

Jeg er så sint at jeg skriker til han, men han overhører meg totalt, griper tak i håret mitt og tvinger munnen min ned på pikken hans. Når han er fornøyd, river han av meg buksa og tar meg hardt bakfra. Jeg prøver å holde igjen, men orgasmen lar seg ikke stoppe.

Dessverre har kranglene våre aldri endt sånn, men det er jo lov til å håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer ofte om at jeg er med i en sex-klubb for første gang, der jeg som nytt medlem må ha på meg bind for øynene, og gå helt naken inn i et rom som er fullt av menn i 40-60-årsalderen. De er også nakne, og de kan få ta på meg overalt. En etter en slikker meg, puler meg og tar på meg. Jeg merker også at jeg blir filmet under seansen, og det er skikkelig opphissende. Denne fantasien har jeg hatt siden jeg var 19 år, og nå er jeg 34. Jeg var faktisk på god vei til å realisere noe lignende da jeg var 24 år, for da tok jeg kontakt med en sex-klubb i Oslo. De krevde egentlig at man måtte være par, men de gjorde unntak for enslige jenter. Lederen av denne klubben skrev på mail at jeg kunne få være med som hans følge den første gangen. Jeg var virkelig klar for å gjøre dette, men av en eller annen grunn ombestemte jeg meg. Ikke for at jeg ikke ville, men fordi det var litt skummelt å gjøre det uten noen kjente til å bli med. Jeg fantaserer om det stadig, men i dag er jeg gift med tre barn, så muligheten har gått fra meg.

En annen fantasi er at jeg er til gynekologen, og han (50 år) spør om jeg ikke vil være med på en studie der de tester ut vibratorer. Han har også en venn som må være med for å observere. Jeg sier ja, og saken er at jeg skal ligge i stolen mens de tester ut forskjellige vibratorer på meg. Jeg må ha bind for øynene, og innimellom må jeg gjette hvilken vibrator det er. Jeg kjenner plutselig en tunge også, men det så deilig at jeg later som om jeg ikke merker det. Gynekologen og vennen bytter på å gjøre det, og det går for meg gang på gang. De bruker også pikken sin, og det er kjempedeilig. (Blir kåt her jeg sitter...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen fantasi er at jeg er til gynekologen, og han (50 år) spør om jeg ikke vil være med på en studie der de tester ut vibratorer. Han har også en venn som må være med for å observere. Jeg sier ja, og saken er at jeg skal ligge i stolen mens de tester ut forskjellige vibratorer på meg. Jeg må ha bind for øynene, og innimellom må jeg gjette hvilken vibrator det er. Jeg kjenner plutselig en tunge også, men det så deilig at jeg later som om jeg ikke merker det. Gynekologen og vennen bytter på å gjøre det, og det går for meg gang på gang. De bruker også pikken sin, og det er kjempedeilig. (Blir kåt her jeg sitter...)

Å for en herlig fantasi, kjenner jeg blir kåt her jeg sitter..

Jeg har en som nesten er helt lik, bare at jeg ligger naken i stolen og at det er flere mannlige gynekologer som slikker klitten og småbiter meg på brystene. Og bruker leketøy. Synd at mannen ikke er hjemme i kveld for nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...