Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?


Gjest atti

Anbefalte innlegg

En "eldre" mann. Sånn i 30-40 åra. Jeg sier ikke at det er gammelt, men jeg er 18, så han er jo voksen for meg, om jeg kan si det slik.

Fy faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forbudte fantasier har jeg ikke noen av, men det å ha en avtalt førstegangstreff ved at ei kvinne lå naken på rygg under dyna i et helt mørkt soverom, og jeg gav henne verdens lengste forspill uten at hun selv fikk lov til å røre på en finger hadde jo vært noe...

;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_E_*
En "eldre" mann. Sånn i 30-40 åra. Jeg sier ikke at det er gammelt, men jeg er 18, så han er jo voksen for meg, om jeg kan si det slik.

Akkurat den fantasien tror jeg du kunne få levd ut rimelig lett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola
En "eldre" mann. Sånn i 30-40 åra. Jeg sier ikke at det er gammelt, men jeg er 18, så han er jo voksen for meg, om jeg kan si det slik.

"Come to papa baby, I'm here" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Eva_*

Min sykeste opplevelse, altså ikke fantasi var da jeg våknet en morgen av at bikkja til min daværende samboer slikket meg en viss plass.

Jeg sover alltid uten undertøy og bikkja lå ofte i senga vår.

Det verste var at jeg først trodde jeg følte "bevegelsene" iforb. med en drøm og faktisk likte det.

Det tok sikkert 3-4min før jeg forsto hva som egentlig sto på også.

Hatet den bikkja lenge etterpå, fordi jeg følte meg så skitten og skyldig.

Fikk også en følelse av at den kikket på meg på en spesiell måte etterpå.

Det er lenge siden, men fortalte det til samboeren i fylla flere år senere, og han fortalte meg i fylla også, at han ble tent av tanken.

Kan ikke si jeg følte den samme tenningen som han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min sykeste opplevelse, altså ikke fantasi var da jeg våknet en morgen av at bikkja til min daværende samboer slikket meg en viss plass.

Jeg sover alltid uten undertøy og bikkja lå ofte i senga vår.

Det verste var at jeg først trodde jeg følte "bevegelsene" iforb. med en drøm og faktisk likte det.

Det tok sikkert 3-4min før jeg forsto hva som egentlig sto på også.

Hatet den bikkja lenge etterpå, fordi jeg følte meg så skitten og skyldig.

Fikk også en følelse av at den kikket på meg på en spesiell måte etterpå.

Det er lenge siden, men fortalte det til samboeren i fylla flere år senere, og han fortalte meg i fylla også, at han ble tent av tanken.

Kan ikke si jeg følte den samme tenningen som han.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jenny_*

At jeg har vært slem pike og at mann som er eldre enn meg (+10) tar meg over kneet og gir meg skikkelig ris på blanke messingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lise_*

What!!? :sjokkert: da hadde jeg seriøst fått hjerteattakk.

Vet jo selv hvor realistisk følelsen av våte drømmer kan være, så hvis jeg har ligget nytende å plutselig følt at drømmen var litt vel realistisk, løftet på dyna og sett at det var bikkja som slikket meg.... ja da hadde jeg dævva på flekken :hoho: stygt å le men bare ser for meg bildet av både hunden og deg :skratte: du er jo rimelig uskyldig selv da :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ostepop_*
Hatet den bikkja lenge etterpå, fordi jeg følte meg så skitten og skyldig.

Fikk også en følelse av at den kikket på meg på en spesiell måte etterpå.

Jeg ler meg dønn ihjel!!!

FANTASTISK!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann på 44
At jeg har vært slem pike og at mann som er eldre enn meg (+10) tar meg over kneet og gir meg skikkelig ris på blanke messingen...

Skulle gjerne hatt deg over fanget ja og rumpa di hadde vært rød og vond etterpå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et harem med selvutplukkede menn; klare til å gjøre akkurat det jeg måtte ønske.

JA! Vaske opp, henge opp klesvasken, male østveggen, skifte dekk... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et harem med selvutplukkede menn; klare til å gjøre akkurat det jeg måtte ønske.

Finner faktisk tanken på å være en del av et slikt harem ganske tennende. Og ja, jeg er mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et harem med selvutplukkede menn; klare til å gjøre akkurat det jeg måtte ønske.

....og hva skulle det første du befalte de å gjøre være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Vet ikke hvorfor, men jeg har alltid fantasert om å ha en affære med en eldre mann (jeg er 21 år).

I fantasien er han gjerne far til en venninne, sjefen min eller naboen min. Han trenger ikke være så sinnsykt kjekk. Tenner mer på tanken av at jeg gir han den beste sexen noengang, og at han får tilfredsstilt en trang han ikke gjør hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_nilsen_*

Fantaserer om å runke og sprute en golden retriver i ansiktet, og at den liker det og blir forvandlet til en katt etterpå som mjauer før den spiser ei mus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor, men jeg har alltid fantasert om å ha en affære med en eldre mann (jeg er 21 år).

I fantasien er han gjerne far til en venninne, sjefen min eller naboen min. Han trenger ikke være så sinnsykt kjekk. Tenner mer på tanken av at jeg gir han den beste sexen noengang, og at han får tilfredsstilt en trang han ikke gjør hjemme.

Jeg får si som over.. Come 2 papa bebe! En litt anderledes omsorg tror jeg mange middelaldrene menn ønsker velkommen etter flere år med the same old boring story :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å ha sex med min svigerfar. Han er 49 år, sprek og sjarmerende og er garantert en flink elsker. Men det kommer selvsagt aldri til å skje. Merker jeg får tenning med en gang jeg begynner å tenke på det.

Hva slags forbudte fantasier har du?

Låne ut kona min, som er er meget sexy, rålekker til en fremmed mann. Betingelsen er å få alle detaljer fra opplevelsen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamer_*

Tja si det :klø: Kansje det å forføre vår unge lagergutt på jobben og gitt han en demonstrasjon på at vi litt eldre også kan dampe over av samme lyst og kåtskap som en 20-åring. Og ettersom han påstår at vi over 40 kun ligger i misjonær å kaver, så skulle jeg ha vist han virkelig grundig at eldre damer både rir, suger og mye hærlig mere. :rolleyes: sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...