AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #461 Del Skrevet 11. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg kunne ikke utført dette i virkeligheten, det hadde blitt for rart. Jeg har prøvd sånn play rape med eksen min, tenner veldig på det i fantasien, men ble veldig spesielt når vi gjorde det som skuespill..funket litt, men ikke noe vi gjentok så ofte og de replikkene jeg fantaserer om at noen skulle sagt til meg hadde blitt så spesielt at jeg tror jeg hadde begynt å le irl. Holder med å ha det i fantasien, der funker det supert. Anonymkode: 676f9...6d1 Haha skjønner akkurat hva du mener. Har tilsvarende fantasi selv og de tingene fyren sier til meg i fantasien.. Ikke bare hadde jeg begynt å le i virkeligheten, jeg tror de aller fleste menn hadde hatt store problemer med å få seg til å si det. Anonymkode: c6e1f...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 11. mars 2019 #462 Del Skrevet 11. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha skjønner akkurat hva du mener. Har tilsvarende fantasi selv og de tingene fyren sier til meg i fantasien.. Ikke bare hadde jeg begynt å le i virkeligheten, jeg tror de aller fleste menn hadde hatt store problemer med å få seg til å si det. Anonymkode: c6e1f...42c vær ikke så alt for sikker på det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Torstein Skrevet 11. mars 2019 #463 Del Skrevet 11. mars 2019 (endret) N/A Endret 17. juni 2019 av Torstein tss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #464 Del Skrevet 11. mars 2019 Min deilige, tidligere fastlege. Er vel fortsatt forbudt tenker jeg, siden jeg har vært hans pasient? Men guuuud hvor lyst jeg har til å møte han på privaten! Anonymkode: 8dff2...12f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #465 Del Skrevet 11. mars 2019 Jeg er dame på 44 år som fantaserer om å ha sex med en ung mann i begynnelsen av 20 årene. Tirre og pirre han til å komme uten penetrering. Videre vise hvordan skikkelig oral sex kan være, før en utfører skikkelig god sex i dysj med noen lange orgasmer, gjerne inkludert squirting, (etter litt opplæring). Dagevis med opplæring, prøving og feiling, sammen med en som bare vil lære mer, og som synes det er spennende å utforske sammen med en annen type kvinne, enn de unge kroppene de vanligvis omgir seg med. Anonymkode: a892e...e49 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 11. mars 2019 #466 Del Skrevet 11. mars 2019 1 hour ago, Master1 said: Hva er egentlig forbudt i fantasi verdenen Ingenting er forbudt i fantasien. Kun ens egne hemninger og sperringer setter stopp der. Men så er det selvfølgelig mange fantasier en aldri hverken vil eller ønsker å gjøre i real life. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #467 Del Skrevet 11. mars 2019 Lurer på om leger har fantasier rundt pasienter? Hadde en ung, kjekk lege som tok GU på meg. Kan de tenke på dette i etterkant? Eller føler de at de må skyve bort seksuelle tanker? Anonymkode: 8dff2...12f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #468 Del Skrevet 11. mars 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Lurer på om leger har fantasier rundt pasienter? Hadde en ung, kjekk lege som tok GU på meg. Kan de tenke på dette i etterkant? Eller føler de at de må skyve bort seksuelle tanker? Anonymkode: 8dff2...12f Å herregud, nå må du legge fra deg han legen altså. Hvor lenge har du holdt på med dette her nå, et års tid? Han er ikke interessert! Anonymkode: 8a0af...e39 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #469 Del Skrevet 11. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame på 44 år som fantaserer om å ha sex med en ung mann i begynnelsen av 20 årene. Tirre og pirre han til å komme uten penetrering. Videre vise hvordan skikkelig oral sex kan være, før en utfører skikkelig god sex i dysj med noen lange orgasmer, gjerne inkludert squirting, (etter litt opplæring). Dagevis med opplæring, prøving og feiling, sammen med en som bare vil lære mer, og som synes det er spennende å utforske sammen med en annen type kvinne, enn de unge kroppene de vanligvis omgir seg med. Anonymkode: a892e...e49 Du er aldeles ikke alene om den fantasien kan jeg si deg Anonymkode: d36f9...b4a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #470 Del Skrevet 11. mars 2019 Det må bli å se dama bli knulla av en diger BBC ala. mandingo, shane diesel eller dredd. Anonymkode: eefad...038 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #471 Del Skrevet 11. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Å herregud, nå må du legge fra deg han legen altså. Hvor lenge har du holdt på med dette her nå, et års tid? Han er ikke interessert! Anonymkode: 8a0af...e39 Hm? Ett årstid? Hva prater du om Anonymkode: 8dff2...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #472 Del Skrevet 11. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha skjønner akkurat hva du mener. Har tilsvarende fantasi selv og de tingene fyren sier til meg i fantasien.. Ikke bare hadde jeg begynt å le i virkeligheten, jeg tror de aller fleste menn hadde hatt store problemer med å få seg til å si det. Anonymkode: c6e1f...42c Ja, det hadde vel vært det største problemet, det å få dem til å si det. Og jeg hadde hatt problemer med å fortelle dem hva de skulle ha sagt. Anonymkode: 676f9...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 11. mars 2019 #473 Del Skrevet 11. mars 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er dame på 44 år som fantaserer om å ha sex med en ung mann i begynnelsen av 20 årene. Tirre og pirre han til å komme uten penetrering. Videre vise hvordan skikkelig oral sex kan være, før en utfører skikkelig god sex i dysj med noen lange orgasmer, gjerne inkludert squirting, (etter litt opplæring). Dagevis med opplæring, prøving og feiling, sammen med en som bare vil lære mer, og som synes det er spennende å utforske sammen med en annen type kvinne, enn de unge kroppene de vanligvis omgir seg med. Anonymkode: a892e...e49 Har gjort det ved flere anledninger, selv om det ikke var så mye opplæring - bare ren nytelse for begge parter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #474 Del Skrevet 11. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Å herregud, nå må du legge fra deg han legen altså. Hvor lenge har du holdt på med dette her nå, et års tid? Han er ikke interessert! Anonymkode: 8a0af...e39 Åpne øynene dine da kjære deg, se hvor mange legetråder det er. Du er vel ikke overrasket over hvor mange som er interessert i legen sin? Det er et kjent fenomen, om det var noe nytt for deg🤭 Anonymkode: 8dff2...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #475 Del Skrevet 11. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame på 44 år som fantaserer om å ha sex med en ung mann i begynnelsen av 20 årene. Tirre og pirre han til å komme uten penetrering. Videre vise hvordan skikkelig oral sex kan være, før en utfører skikkelig god sex i dysj med noen lange orgasmer, gjerne inkludert squirting, (etter litt opplæring). Dagevis med opplæring, prøving og feiling, sammen med en som bare vil lære mer, og som synes det er spennende å utforske sammen med en annen type kvinne, enn de unge kroppene de vanligvis omgir seg med. Anonymkode: a892e...e49 Du skulle vært min. Da hadde du fått lov og jeg hadde kanskje fått se på Tror det er mange unge gutter/menn som drømmer om sex med en litt erfaren dame. Anonymkode: 408c5...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #476 Del Skrevet 11. mars 2019 Å suge bestekompisen min. Er i skapet og altfor feig til å komme ut Anonymkode: 3e349...839 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #477 Del Skrevet 12. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Å suge bestekompisen min. Er i skapet og altfor feig til å komme ut Anonymkode: 3e349...839 Prøv deg fram. Sitt litt tett med han "tilfeldig", gi han en klem når det passer slik, signaliser forsiktig og gi komplimenter så oppdager du fort om han er interessert eller trekker seg unna. Ønsker deg all mulig lykke til. Håper ikke dette ødelegger vennskapet. Det er så vanlig å komme ut som homo/bi nå at det burde uansett ikke være noe problem om han er en skikkelig venn. Anonymkode: 408c5...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #478 Del Skrevet 12. mars 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame på 44 år som fantaserer om å ha sex med en ung mann i begynnelsen av 20 årene. Tirre og pirre han til å komme uten penetrering. Videre vise hvordan skikkelig oral sex kan være, før en utfører skikkelig god sex i dysj med noen lange orgasmer, gjerne inkludert squirting, (etter litt opplæring). Dagevis med opplæring, prøving og feiling, sammen med en som bare vil lære mer, og som synes det er spennende å utforske sammen med en annen type kvinne, enn de unge kroppene de vanligvis omgir seg med. Anonymkode: a892e...e49 om 19 år duger så er jeg klar for deg 😉 Anonymkode: c185e...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #479 Del Skrevet 12. mars 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Å suge bestekompisen min. Er i skapet og altfor feig til å komme ut Anonymkode: 3e349...839 Åpne døren bare litt og smyg deg ut så ingen ser 🙂 Anonymkode: c185e...bd5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 12. mars 2019 #480 Del Skrevet 12. mars 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame på 44 år som fantaserer om å ha sex med en ung mann i begynnelsen av 20 årene. Tirre og pirre han til å komme uten penetrering. Videre vise hvordan skikkelig oral sex kan være, før en utfører skikkelig god sex i dysj med noen lange orgasmer, gjerne inkludert squirting, (etter litt opplæring). Dagevis med opplæring, prøving og feiling, sammen med en som bare vil lære mer, og som synes det er spennende å utforske sammen med en annen type kvinne, enn de unge kroppene de vanligvis omgir seg med. Anonymkode: a892e...e49 Hehehe har litt samme fantasi. Er på en måte todelt i fantasien min. Jeg liker tanken på en dominant mann, gjerne sånn ca 10 år eldre og som er skikkelig sånn mann med 3 dagers skjegg og sterke armer men den andre fantasien er en gutt som er kanskje 5-6 år yngre (jeg er 31) som har et sånt gutteaktig smil og fremtreden som er nysgjerrig og vil lære alt med meg hehehe. Forvirrende fantasier. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå