Serpica Skrevet 15. desember 2009 #1 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei, har hørt at det ikke er særlig lurt å ha sex med en mann før han har blitt forelsket i deg, fordi han da ikke rekker å bli det... interessen avtar på en måte... Er det sant? har endelig møtt en som jeg liker vanvittig godt og syns det er EKSTREMT vanskelig å ikke gå til sengs med ham.. Er det sånn at menn kan få sterkere følelser også av å ha sex? Har inntrykk av at det for det meste bare er damer som har det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #2 Del Skrevet 15. desember 2009 Næh, for min del avtar ikke interessen selv om man har sex. Hvis du har datet han en stund tror jeg neppe du ødelegger noe. Hvis du så vidt har blitt kjent med han er det alltids en mulighet for at han er keen på sex, men ikke noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. desember 2009 #3 Del Skrevet 15. desember 2009 Om jeg ikke får sex så forelsker jeg meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #4 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg ville ikke gått til sengs med en som ikke var forelsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 16. desember 2009 #5 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvordan vet du at han vil gå til sengs med deg når han ikke har følelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 16. desember 2009 #6 Del Skrevet 16. desember 2009 Kan jo hende han mister interessen hvis han tror du er typen som sjelden vil ha sex. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 16. desember 2009 #7 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei, har hørt at det ikke er særlig lurt å ha sex med en mann før han har blitt forelsket i deg, fordi han da ikke rekker å bli det... interessen avtar på en måte... Er det sant? har endelig møtt en som jeg liker vanvittig godt og syns det er EKSTREMT vanskelig å ikke gå til sengs med ham.. Er det sånn at menn kan få sterkere følelser også av å ha sex? Har inntrykk av at det for det meste bare er damer som har det sånn... Svada og vissvass fra ende til annen. Det er ikke sant at han ikke rekker å bli forelska i deg om dere har sex først. Hvis det er EKSTREMT vanskelig å holde igjen - let go! JA - menn kan få sterkere følelser også av å ha sex, det er noe kvinner snart må ta inn over seg. Og nei, det er slett ikke stort sett bare damer som har det sånn (husk at jeg er en KG pingle da, ref en annen tråd her inne). Kjør på, følg det du har lyst til så ordner det seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 16. desember 2009 #8 Del Skrevet 16. desember 2009 Er det sånn at menn kan få sterkere følelser også av å ha sex? Selvsagt. Men det kan også skje at nærheten som kommer når man har sex gjør at han finner ut at dette ikke passer likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. desember 2009 #9 Del Skrevet 16. desember 2009 Hos menn kan forelskeseshormonet utløses av orgasmer. Leste jeg et eller annet (sikkert suspekt) sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå