Gå til innhold

Theolinas lille hjørne


Theolina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er syk. Har kjempevondt i halsen og tett i hodet og slapp. Merket det i går når jeg kom hjem fra jobb. Var forresten skikkelig stress på jobb i går. Fryserommet ble ødelagt, så all maten(flere hundre kilo kjøtt, kaker, brød +++) måtte "evakueres". Brusdispenseren ble ødelagt, og det var kanontravelt i tillegg. Men det gikk bra da. Til slutt.

Lå bare på sofaen og sløvet hele kvelden. Typen lagde lasagne, og vi koste oss. Sov litt på fanget hans også. Er så koselig :)

Søsteren min kommer på fredag. Gleder meg masse :) Skal ha fest på lørdag også, siden jeg har bursdag på søndag. Har invitert en del folk, men er nesten ingen som kan komme (ingen som har sagt ja...) for enten skal de jobbe eller så har de eksamen eller så er typen hjemme på snarvisitt eller et eller annet med alle sammen..

Men får se. Jeg, typen og søsteren min kommer iallefall til å sitte her og drikke, og så får de som vil bare dukke opp..

Tror jeg må tilbake til sofaen nå. Er så slapp. Hater å være syk. Må på jobb 7:30 i morgen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :trøste:

Takk :)

Skal gry-tidlig på jobb i morgen og er nødt å gå dit pga det som skjedde i går med frysen.. Gleder meg ikke akkurat til å stå opp klokken 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tidlig på jobb i går. Var egentlig greit nok, men det var så himla travelt, og vi var underbemannet. Alle er syke, og så er det alltid noen som glemmer at de skal på jobb og så får vi ikke tak i de.. Typisk :riste:

Etter jobb reiste jeg hjem med min kjære, spiste middag, sov litt på fantet hans og reiste til byn etterpå. Skulle bare sitte to timer og drikke et par øl, men ble overtalt til å bli til 2. Var derfor temmelig trøtt og bittelitt dårlig når jeg stod opp klokken 9 i dag og skulle på jobb.

Var supertravelt i dag også. Og så var det en som ikke møtte opp.. :riste:

Etter jobb reiste jeg hjem til min kjære, vi spiste middag og så sov jeg selvfølgelig på fantet hans. Snakket litt med mamma og pappa og med søsteren min. Hun kommer på fredag fordi jeg har bursdag i helgen og jeg gleder meg masse.

Skal ha fest i helgen siden jeg har bursdag, og derfor vasket jeg og ryddet litt i kveld. Må fortsette i morgen og torsdag, men er i gang. Sånne ting som hoper seg opp i kroker og krinker og sånt, som sjelden blir tatt. Er så deilig når det for engags skyld ser ok ut sånn overalt.

Ang festen, har invitert ca 30 stk. men 90% skal ha eksamen, Noen skal jobbe, noen er blakk +++.. Så foreløbig er det 3 som har sagt ja, og 1 av de er i tillegg begynt å bli litt usikker.. Blir så frustrert jeg. Har så sjelden fest, og når det for en gangs skyld skjer, kommer det ingen.

Kanskje jeg skulle kombinert det med et KG-treff?

Hmm.. ingen dum ide, men tror likevel jeg dropper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Så måtte det skli ut igjen da. Typisk :roll:

Er jo over to uker siden sist.

Bursdagen min var koselig. Min søster kom fredagen, og det var kjempegøy. Lørdag shoppet vi hele dagen, laget middag og pyntet oss. Hadde fest og det var en del folk her. Søndag skulle min søster reise, men var litt fyllesyk, så hun måtte bli til mandag.

Mandag og tirsdag trente jeg, men har ikke gjort det siden.

Resten av uka bare jobbet jeg, og det gjorde jeg denne uka også. Har vært steinblakk hele tiden, så har ikke fått begynt på julegavene ennå. Har hatt fri fra jobb siden fredag nå, men skal på jobb igjen i morgen.

I går var jeg på jobb fra 8-10, men gikk fordi jeg måtte på legevakten. Har fått urinveisinfeksjon igjen. Typisk :roll:

Er ikke kommet igang med juleforberedelsene ennå. Har som sagt ikke hatt penger, men har egentlig planlagt de felste nå tror jeg. Til de fleste skal jeg bl.a gi badehåndklær som jeg skal applikere på initialer, hjerter, stjerner eller lignende. Tenkte det ville bli en koselig gave, det er jo noe som alle trenger, og i tillegg er den litt hjemmelaget. Har tenkt å brenne cd i tillegg, med musikk som vedkommende liker, og litt duftelys, badeolje ol.

Mine foreldre, besteforeldre og svigers skal få god kaffe, gjerne smakssirup og baileys.

Sambo skal få parfyme og klær. Kjedelig, men han trenger det. Han skulle hatt nye sko også.

Det ønsker forresten jeg meg også. Varme vintersko, så jeg slipper å få urinveisinfeksjon hele tiden. Ønsker meg et nytt brettspill, klær, tørketrommel, gavekort på klær.. ++

Kommer ikke på mer konkret, men vet jo det er så mye jeg har lyst på.

Jaja. Kommer vel på det etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen i dagboka mi :D !

God bedring til deg Theolina, ikke noe særlig med urinveisinfeksjon.

Har du prøvd tranebærkapsler? Det bruker jeg, og jeg synes det hjelper kjempegodt. Tar en skikkelig dose desom jeg kjenner symptomer og da slipper jeg som oftest å dra til lege :) .

Kos deg med juleforberedelsene og julegavelaginga :nisse: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to for koselige hilsner.

Tranebærkapsler brukte jeg faktisk før. Men i fjor i julen ga jeg dem til min bestemor, fordi hun var tom(og bor veldig langt fra helsekostbutikk). Fikk penger av henne som jeg skulle kjøpe nye for, men hadde glemt hele greia jeg. Takk for påminnelsen :) Må vel kjøpe meg et nytt glass.

Men tranebærjuice har jeg aldri smakt. Hvor selger de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo!

Har akkurat kommet hjem fra byn nå. Tok bare 3 øl etter jobben.

Hadde fri både tirsdag og i går. Tirsdag sov jeg så å si hele dagen + at jeg var og spiste middag med min kjære, siden han hadde siste eksamen da. Om kvelden gikk jeg ut med noen fra jobben.

I går sov jeg egentlig hele dagen da også, men utpå kveldinga begynte det å krible i fingrene etter å begynne på årets julekakebakst. Bakte kakemenn, konfektkaker/maryland cookes/oldemors beste, sjakkruter og tyske skiver. 4 sorter. Innimellom lagde jeg smykker, ringer og armbånd, som ligger ute i albumet for spesielt interesserte. Ble kjempefornøyd. Tok de med på jobb i dag og alle syntes de var veldig fine. Kan være noe de bare sa for å være snille, men noen av de ville faktisk at jeg skulle lage sånne for de så de kan jo ikke ha syntes de var helt for jævlig liksom :)

Sitter å strikker på et nytt armbånd nå, men er ikke helt fornøyd med perlefargene. Er matt grå og matt lilla bittesmå perler. Skulle ønske jeg valgte annerledes, men det får jo bare være. Men må gå å strikke mer. Må forresten legge meg snart også, skal på jobb klokken 2. Har noen ærender før det.

Fikk forresten brev fra min søster i dag. Da hun var på besøk for to uker siden la hun igjen en bh som jeg skulle låne, for den var litt for stor for henne. Med brevet i dag sendte hun med stroppene, for bh-en var stroppeløs. Koselig da, siden jeg hadde glemt hele bh-en. Hun er så snill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Åh, guri.. Hadde helt glemt hele dagboka mi jeg.

Dagbokskriving er absolutt ikke min sterke side, nei.. :(

Har hatt fri i dag. Er begynt med et aldri så lite oppussingsprosjekt. Holder på å male skapet i stuen hvitt, for det var ikke særlig fint før. Mørkebrunt med gullkanter, sikkert fra begynnelsen av 80-tallet..

Har revet ned gardinene og skal lage nye.

Fikse på alle listene + sette opp lister der det ikke er :oops:

tapetsere en vegg på kjøkkenet

Male hele kjøkkenet

male kjøleskapet

skifte benkeplatene

male flisene over vasken

henge opp en stålplate over komfyren

Tror foreløbig det var alt.

Men nå er jeg stuptrøtt, så jeg stuper rett i seng.

Men skal love å bli flinkere til å huske på dagboka mi. Lover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Nå er jeg ordentelig flau over meg selv. Vurderer nesten å få meg ny dagbok. Trodde virkelig ikke det var over et halvt år siden jeg hadde skrevet her sist. Trodde iallefall jeg hadde skrevet en del etter jul.

Men nå skal jeg skjerpe meg (håper jeg)..

Tror egentlig ikke det har skjedd noe nevneverdig i livet mitt etter at jeg skrev sist.. Litt tragisk egentlig.. Men trygt og godt :)

Var hos mine foreldre i helgen. Min søster hadde fødselsdag og jeg var med på feiringen. Litt koselig for en gangs skyld. Er aldri med de på sånne dager nå som jeg bor så langt borte. 17. mai var jeg fyllesyk :oops: og sov bort halve dagen (som vanlig). Var i deilig middag hos min tante når jeg endelig våknet til liv. Pga været tok min familie en fin biltur på ettermiddagen. Det var også koselig, for det er noe som hører med til sjeldenheten.

Det skal bli deilig med en fridag i morgen. Skal slappe av og sove lenge. Sambo skal på skolen en tur, han må lese for det er snart eksamen. vi skal i middag med hans foreldre om kvelden. Overtalte dem til å gå på big buffalo, pga de deilige biffene der :hjerter2: Får vann i munnen bare jeg tenker på det :)

Hadde forresten besøk av en veldig god venninne forrige helg. Det var utrolig koselig. Vi bare koste oss og pratet hele helgen. Gikk en lang tur og spiste hver sin diigre is på søndagen (hun er gravid). Og så var det jo så nydelig vær. Nå bare regner det, og det er jo helt pyton. Blir helt deprimert jeg. Men det skal visst bli finere snart.

Skulle egentlig på en bursdagsfest i kveld, men jeg orket ikke. Var så sinnsykt trøtt. Er ikke vant til å stå opp i 6-tiden, og når det skjer noen dager på rad uten middagslur blir jeg helt ute. Jeg som ofte sover til 2-3..

Tror kanskje jeg skal ta en omgang scrabble med sambo før vi legger oss. Har fått helt dilla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...