Gjest mattahara Skrevet 25. august 2003 #1 Del Skrevet 25. august 2003 hei!! Bare lurte på om du førte dagbok!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #2 Del Skrevet 25. august 2003 Det lurer jeg også på! Det hender en sjelden gang at jeg lirer av meg noen selvfølgeligheter i skjulestedet mitt, men som oftest er det andre som driver skjulestedet mitt fremover. Og min sedvanlige beskjedenhet forhindrer meg i å lage link til skjulestedet. Eller kanskje det er mangelen på datapeiling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. august 2003 #3 Del Skrevet 25. august 2003 Trøffelheltens skjulested Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. august 2003 #4 Del Skrevet 25. august 2003 Beskjedenheten kan vi utelukke!!! Jeg velger derfor å tro at det er manglende data-kunnskap. Here's what you do, trøff: Siter min melding ovenfor, kopier formelen, og lim den inn i profilen din, under eventuelle slagord o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 25. august 2003 #5 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg har funnet det jeg.... ikke så vanskelig da he he.. bare man prøver litt he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #6 Del Skrevet 25. august 2003 På den annen side er det jo mye god gratisreklame i en sånn tråd som dette - kanskje jeg kan håpe på en slags Friele-effekt..? Takk, Mattahara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 25. august 2003 #7 Del Skrevet 25. august 2003 Bare hyggelig det !!!! Glad jeg kunne stå til tjeneste å at du var fornøyd med resultatet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå