cappocino Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #282 Skrevet 3. juni 2004 :trøste: Takk for den , tror jeg kommer til å trenge noen sånne i dag Mannen har lovet å ta mer vitaminer, for å få fart på svømmerene.... også har han sagt at han skal ta godt vare på meg idag.... .....cappo lei seg..... :-( Det er dag 30 og jeg har masse mensmurringer. Fortsatt litt øm venstre pupp.....og igår hadde jeg noen av de verste PMS svinginger.... stakkars mannen :oops:
cappocino Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #283 Skrevet 3. juni 2004 få frem denne igjen og bare sitte og vente på -----------Start --- EL -----stopp - antall dager Syklus 1: 03.03 - 14.03 - 01.04 - 30 dager Syklus 2: 02.04 - 16.04 - 05.05 - 33 dager Syklus 3: 06.05 - 19/25 -
Engel Skrevet 3. juni 2004 #284 Skrevet 3. juni 2004 :trøste: Gir deg en blomst jeg, hjelper det litt?? Fryktelig trist Cappo. Men det var jo litt tidlig å teste... Kanskje?? Nei, hvis du har tydelig PMS så er vel kanskje håpet ute. Men det kommer en ny syklus, en ny mulighet! Hele 65% er gravid etter 3 pp, så ikke mist motet! Selv holder jeg på å bli gal av å gå her og vente, det er virkelig tortur det her!
April Skrevet 3. juni 2004 #285 Skrevet 3. juni 2004 :cry: Det kommer snart en liten en i magen din, Cappo! Men jeg skjønner godt dine frustrasjoner når den jæ... tanta kommer :-x ! En god klem til deg
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. juni 2004 #286 Skrevet 3. juni 2004 En trøsteklem :trøste: til deg Cappo! Og hel gjeng med oppmuntrende morsomme smiley'er: :blomst_opp: :rosasmil: Håper de kan få deg til å smile bittelittegranne...
cappocino Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #287 Skrevet 3. juni 2004 Tusen takk for oppmuntringene jenter Det hjelper å vite at det er noen som bryr seg, selv om det er kjempetrist! Nå har ikke tanten kommet enda, så det er bare å vente... ..... gruer meg....... :-(
cappocino Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #288 Skrevet 4. juni 2004 Dag 31 DET ER HELG!!!!!! JIPPIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir godt å ikke ha noen planer i helgen Skal iallefall lage taco idag !! Hurra!!!! Stakkar cappohunden er ikke helt iform, lille venn!! Han får masse oppmerksomhet idag da ....ellers så har det ikke skjedd noen ting på teste eller tante fronten... cappo stolt over seg selv!!! Klappe seg på skuldre
bizzy Skrevet 4. juni 2004 #289 Skrevet 4. juni 2004 Leste litt fort over innlegget ditt jeg, og holdt nesten på å gratulerer med med to blå da jeg så alle de glade smiliene Kanskje det er et tegn Imponert over at du ikke har testet Litt morsomt egentlig; vi er begge på dag 31, helt fra oss etter å teste, og skal begge ha taco i dag... Håper vi begge tester positivt i løpet av helgen Når har du tenkt å teste da?
Engel Skrevet 4. juni 2004 #290 Skrevet 4. juni 2004 Lykke til med eventuell testing i helga Cappo! Håper du ikke ser snurten av tanta, men i stedet får en positiv test! God helg! :-)
cappocino Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #291 Skrevet 4. juni 2004 Hihi skal dere ha taco idag også Bizzy!!! Tenke på hverandre da Jeg er skikkelig imponert over meg selv, for å ikke å teste..... men så kom det noe antydning til fetter brun isted Da venter jeg bare på at tanten kommer imorgen eller søndag så vi kan fokusere på neste pp .... Tror ikke jeg kommer til å teste i denne pp med mindre tanta holder seg borte til fredag neste uke!!!! Yeah right om jeg klarer å holde meg til da.. ... men skal nå prøve Når skal du teste Bizzy??? kjempespent!!!!! Takk for lykkeønskninger Engel!!!! Vi holder tanta borte!!!! God helg alle sammen!!!!!
cappocino Skrevet 5. juni 2004 Forfatter #292 Skrevet 5. juni 2004 Dag 1 pp 4 Fetter brun kom innom på besøk i går kveld og da var det bare å vente på tanten som kom etter....idag morges -----------Start --- EL -----stopp - antall dager Syklus 1: 03.03 - 14.03 - 01.04 - 30 dager Syklus 2: 02.04 - 16.04 - 05.05 - 33 dager Syklus 3: 06.05 - 19/25 - 05.06 - 31 dager Syklus 4: 06.06 - 18-24 - Ja ja da begynner vi forfra... satser da på en marsboer
Maxine Grey Skrevet 5. juni 2004 #293 Skrevet 5. juni 2004 Slapp av, Cappo! Barnebursdag om sommeren er også fint!
murmeldyret Skrevet 7. juni 2004 #294 Skrevet 7. juni 2004 Huff! :trøste: Jeg har hørt at Marsboere er veldig søte fra Murmel!
Engel Skrevet 7. juni 2004 #295 Skrevet 7. juni 2004 Så synd Cappo! :-( Ser ut til at jeg slår følge vidre jeg også, fetter brun har vært på besøk siden lørdag, så da er nok tanta rett rundt hjørnet.
cappocino Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #296 Skrevet 7. juni 2004 Ikke nok med at tanten kom på besøk men det har vært det verste besøket noen gang!!!! Jeg hadde så vanvittig vondt i magen i går, kom meg så vidt opp av sengen!!!! Menssmerter var jo grunner til at jeg begynte på ppillen og det skjønner jeg nå... dette var bare dritvondt!!!! Kjempetrist at det ikke ble en februarbaby Men en marsboer er ikke å forakte Snakket litt med mammaen min i helgen ang baby og sånn (hun er ikke særlig klar for barnebarn ) og hun fortalte at hun måtte vente 6-7 mnd på meg :o Mens søster kom som et skudd på første forsøk!!! Så jeg kan nok slappe av litt mer og KOSE meg/oss med !!!! Mulig jeg kommer til å være litt mindre på KG i håp om at jeg klarer å slappe av litt mhp HAHAHA Takk for hilsner alle sammen!!!!
cappocino Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #297 Skrevet 9. juni 2004 Dag 5 og det vonde besøket er over.... Da er det bare å telle dagene ned til neste EL, eller kanskje la være å tenke på det :o Tror kanskje det er lurest! Litt å gjøre på jobben idag så jeg får sette igang! Lykke til med testing og befruktning alle sammen!
cappocino Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #298 Skrevet 10. juni 2004 Dag 6 og jeg har vært kjempeflink! Ikke surfet for mye på KG og alle gravidsider Men må bare innom og oppdatere dagboken min da.... :oops: Har småvondt i magen idag, vet ikke om det henger etter besøket eller om det er kaffen, det kjennes nemlig ut som menssmerter :o Blir ikke klok på den rare kroppen min! Men det er tydelig at kroppen begynner å komem til seg selv da.. fikk nemlig litt kviser under besøket og det pleide jeg ikkke å få før... så da regner jeg med at hormonene begynner å melde sin ankomst Veldig fornøyd egetlig, bortsett fra kvisene da.... Idag skal vi reise bort for helgen og jeg gleder meg skikkelig!!! litt godt å komme seg bort fra KG og prøvetenkningen... :-? Ha en fantastisk helg alle sammen !!!!
Cielo Skrevet 10. juni 2004 #299 Skrevet 10. juni 2004 Hei Cappo! Takk for hyggelig velkomsthilsen i min nye dagbok. Håper vi får slå følge en stund, men at vi snart kan gå over til å kalle dagbøkene våre graviditetsdagbøker! Hilsen din dagboknabo.
lillen Skrevet 10. juni 2004 #300 Skrevet 10. juni 2004 Ønsker deg en god tur og en koselig helg, Cappo! Kom deg litt vekk du! Det kunne jeg og ha litt godt av... Så flott at hormonene kanskje har funnet sin plass! :-D Jeg fikk også kviser denne gangen, men noen dager før mens... Jeg er ikke fornøyd med de to kvisene, men ganske fornøyd med "forvarsel"... Lillen-klem Må tilføye en sommer-klem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå