Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

:) Kom oppigjen til Trondheim mandag ettermiddag! Hadde med meg støvsuger på flyet, litt morsome komentarer jeg fikk underveis. Av sjåføren på flybussen som lurte på om jeg solgte støvsugere eller noe :S og svensken som jobbet for SAS på flyplassen som spurte meg om jeg skulle reise med damsugeren min.....

Har startet litt på prosjektet nå også. Men da jeg satt og skrev litt inn i labjournalen til prosjektet, fant jeg ut at den ene løsninga/mediumet vi laget ble feil, så det må vi gjøre på nytt. Litt kjedlig, men det går jo greiere andre gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morro! :D

Da jeg dro til Hellas med mamma i sommer, hadde hun med seg solstol. Fikk en del kommentarer da og, ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Har vært på kino i dag, fikk gratis billetter til "Maria Full Of Grace" fra Trondheims kinopuls. Det var en bra film som jeg vil ambefale.

Hadde en kjempe fin helg på hytta til familien til kjæresten.

Utrolig som det har regna i dag!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj! Kjæresten er 25 år i dag!! Gleder meg til å spise middag i dag, han ville gjerne spise på Egon som er i toppen av Tyholt tårnet! Det blir spennende!

Litt små pjusk, og tipper jeg blir syk til helga, hadde egentlig planlagt telttur med kjæresten, men det spørs vel når begge to er litt små slappe.

Håper også på en tur til Ikea snart, har en del ting som ikke har fått noen plass på rommet ennå. Litt merklig egentlig, for sendte mail til gamle sjefen på Ullevål sykehus i går, kanskje hun kan hjelpe meg å få diplom oppgave i oslo, og da har jeg bare (hm...) september - desember igjen her i trondheim! Litt rart å tenke på! Savner på en måte familien i Oslo like mye som jeg ville ha savna kjæresten her i Trondheim om jeg ikke var her! Det er ikke så lett! Særlig når jeg har funnet en sånn super fyr! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:roll: Prøver på det så hart jeg kan ja!!!!!! ;)

Skal lage karamellkake til han nå! Håper den blir god!

Tatt solarium på vei hjem fra skolen, og det var godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Uff da, er Karius og Baktus på besøk?

Bare stikker innom forå si GOD HELG!.

Håper formen blir bedre :-)

Takk for hilsen i dagboken min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke Karius og Baktus nei, de fikk jeg stor respekt for da jeg var lita. Her er det nok heller visdomstannspøkelset som er ute og spøker!! Har tatt ut to før, og nr. 3 skraper og har egentlig ikke plass til seg selv baki der! :( Så skal bli greit å kanskje få fjerna den for godt! Har i alle fall fått time til Torsdagen! Får knaske litt Ibux hvis det blir for ille!

Ha en fin fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vondt i hodet av at det er vondt i kinnet rundt tanna, så det er greit å ha ibux! :)

Prøvde ut hurtigmixeren min sammen med typen i går, hadde oppi all tenkelig frukt. Smakte også et skikkelig sammensurium av smaker. Eple, ananas, appelsin, drue, mango og banan. :) Måtte sile den for at den ikke skulle bli så tykt flytende. I dag er planen å lage ananasmilkshake! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj oj, i går var det galla fest på Samfunnet og i dag morges trakk jeg visdomstann nr 3.

:) Glad den er ute, for jeg er alt for lita til å ha sånne store tenner langt baki munnen. Håper tann nr. 4 skjønner hva som er skjedd og stopper og vokse!! :roll:

Nå skal jeg nyte helga så godt jeg kan med bla potetplukking på gården til familien til kjæresten!!

God helg alle sniklesere og Fisken da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:D Skal kose meg masse i helga ja! Det er som en drøm at tanna er ute, og har ikke hatt noe problemer så langt. Ser ut til at såret gror fint!

Ser fram til pizza til middag og potetplukking i morgen!

:klem: til alle ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fisken!!

Har hatt en helt super helg.

Dro på fredag til Leksvik som er nesten tvers over fjorden for Trondheim. Var der på familiegården til kjæresten. Lørdag brukte vi rundt 4 timer på å ta opp alle potetene. 11 render med masse poteter. Bla pimpernell og mandelpotet. Hadde sistnevnte til middag, og det smakte supert! I dag bare slappet vi av og klippet bla gresset der med "traktorklipper". Mini som man kan kjøre med ratt, fikk prøve litt og det var jo gøy!

Nå gleder jeg meg til en god dusj, og synes det er greit at ei ny uke kommer. Vi fikk resultater på noe vi måtte kjøre omigjen sist uke. Så håper det blir en bra uke!

Søndagsklem......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...