Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det i går? :) Her var det før jul, og jeg hadde dessverre ikke mulighet til å være med. :( Mannen fulgte henne. Men jeg får kanskje vært med litt på førskoledager til våren. Tenk at jentene våre snart er skolebarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk fint. Hun ville helst vært der lengre. De skrev navnet sitt i ei bok , hun skrev forkortelwen pga lengden. Og de fikk møte og leke med fadderene sine. :)

Lille gutt ble med, så jeg gikk hjem med han etter en stund. De blir ca 50 stk på trinnet. Flest gutter. Blir førskoledager i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lenge siden sist. Lillegutt er nå 8 måneder og har snart 6 tenner. Smiler som en sol og spiser det meste han får. Smakte brød med smør for første gang i går.

Lille ii er blitt 6 år. Liker perling og armbånd av strikker. Sykler og bestikkes gjerne av mamman sin. Måtte i dag forhandle med hennw. A var lei seg og hun måtte rydde inn syklene hans. 2 kr var for lite mente hun. 4kr var greit. Tjente også 1 kr på å hente matboksene i sekken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo skrive litt om A også. Han er nok en typisk treåring. Sterk vilje ala bestemme hvilke glass og genser selv. Ellers kan det bli bråk. Han hadde falt på sparkesyklen i dag og var lei seg. S spurte om han hadde vondt. Nei det hadde han ikke. Men ligget ute og hylt i 5min ja det hadde han. Hver gang jeg hjelper han på do og deretter med håndvask sier han at han spara litt vann til meg. Og så skyter han inn. Nå får du en kos!

Jeg er heldig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det vår og varmere i lufta. Det begynner å bli grønt til og med her oppe. Selv om det var hvitt på bakken i dag tidlig, pga stormen som har passert.

Det blåser fortsatt masse ute, og lillegutt har nettopp kommet inn fra dupp nr. 2 med rød nese. Han smiler og er glad nede på gulvet her. Kan akkurat trekke seg litt framover hvis han virkelig vil. Snurre og rulle gjør han hele tiden.

Mannen har permisjon, jeg er nettstudent (hadde ikke rettighet til permisjon). Han pusser opp, jeg leser innimellom. Kjøkkenet vårt har fått en mini renovering (dvs gamle dører/fronter er malt, ny kjøkkenbenk og vask).

Godt med litt nytt selv om vi ikke kan bytte alt.

Jeg søker jobber, men har ikke hellet med meg. Veldig kjedelig.

Føler jeg gjør mest husarbeid. Klesvasken vil ingen ende ta, og husvask vil vi aldri bli ferdig med.

Men det er godt å se ned på lille gutt som ligger på gulvet og smiler. Snart skal de to store hentes i barnehagen også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lite å si.

Vi har kjøpt hus. Hurra!

Mannen er arbeidsledig. Kjipt!

Håper begge får jobb i løpet av høsten, men det er ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 9 måneder senere...

Lege siden sist. Flott med påskeferie!

Vi har sendt de to eldste til fjells med svigers og er da hjemme første del av påska med bare 1-åringen.

Året hittil har vært greit. Jeg har jobbet en del i barnehage, mens mannen har vært hjemme. Spent på hva fremtiden bringer, men regner med at det skal gå greit.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...