Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

Spennande no i innspurten. Balansegang med aktiviteter med barna og å få gjort litt i heimen kjenner eg til... Det er lov å vere sliten og sei nei no.

Deilig med bading i varmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det nå i innspurten?

Håper du overlever i varmen, og at lille har tenkt seg ut om ikke så lenge! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går greit i varmen ja, godt å ha en god stol i skyggen og basseng med ca 25 grader. Barna er litt masete og kranglete men det er ikke rart etter snart tre uker her hjemme. De leker mye baby og mamma. A har knekt trehjulsykkel koden og lille ii øver på å svømme og å se under vann med svømmebriller. :)

Fikk vonde kynnere etter at jeg svømte i bassenget, men det ga seg igjen. Helt greit med fødsel når temp er nede på på normalnuvå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sstikkinger nedover, men ellers rolig.

Foreldrene mine kom i går og barna hentes hos de andre besteforeldrene senere i dag. De e skulle vist bare en tur på ei seter først. Se kyra melkes!

Nå har vi barnevakt fram til fødsel er over! Puh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ingen baby. Jordmortime i dag. Begge har det topp. Vi venter på bittelillebror.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er termindagen snart ferdig, og lille gutten vår blir et august barn. Spent på når han tenker seg ut. Stadig mer murring nedi der. Veldig spent på hvor raskt han kommer og. Rakettfart eller snegle fart? En mellomting er å foretrekke! Mannen og jeg gikk en tur på ca 30 min nå i kveld. Kanskje det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre er født etter og på termin(med stripping) . Nå bare venter vi.

Hadde regelmesssige kynnere i går, men det stoppet. Har kjent litt i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsbarn er fine barn! Eller kanskje det skjer i kveld? :nigo:

Er din tredjemann en luring han også? ;)

Klem og heiing skal du få av meg :klem::duskedame:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg begynner å se et mønster på tredje barnet i flokken, altså! :ler:

Håper det skjer noe snart :hoppe:

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen baby nei. Så han er nok en luring. Har lest at å få igang fødsel nr tre er som å starte en gammel bil. ;)

I morgen starter en ny uke. Har hatt vondt for å gå i dag, mulig bekkenet. Så godt å ha mamma og pappa her. A har vært trøtt og mammadalt i dag. Ikke så lett.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. August var heller ikke ønsket som bursdag hos bittelillebror. Vi trasker vidre til neste alternativ. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå ringt sykehuset og fått tid til trivselskontroll i morgen kl 10. Blir spennende å se om han kommer før det. Har i går og i dag strikket votter til han og vasket det jeg har laget. Veldig fornøyd.

Det er mye kynnere og murring, men ikke skikkelig nedpress. Har heller ikke sett noe til den berømte slimproppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig noe på gang nå.

Magen er jevnlig har og pulsen forandres. Men ikke vondt. Skal prøve å sove, men det har vært vanskelig siste timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittelillebror bestemte seg for å komme ut av magen i dag tidlig kl. 5:05.

Vi dro på sykehuset ca en time etter at jeg la ut melding her da riene ble kraftigere. Var veldig usikker da de bare varte et minutt, men de kom med tre til to minutters mellomrom.

Hadde tatt seg ennå mer opp da vi kom til sykehuset. Og jordmoren begynte straks å tappe vann. Fikk pressrier etter bare en liten stund her på sykehuset. Tok tid å få han ut pga navlesnor som var rundt både hals og arm. Han forsvant inn igjen når han skulle bli stående litt før endelig press ut. Men så gikk det til slutt. Han ble lagt rett til meg i badekaret og jeg klippet navlesnoren, akkurat som med A.

Med A satt morkaka fast, var spent på om den ville gjøre det nå også. Men det gikk heldigvis bra. Jordmoren var obs på det og trykket på magen for å kjenne etter om den var løsnet. Den kom etter hvert.

Litt svimmel pga blodtap, men ikke noe i forhold til sist.

En flott opplevelse, selv om det var tøft da det sto på.

Vi hadde nettopp besøk av stolte storesøsken og besteforeldre. Store smil hos alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...