Gjest Transemann 35 Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Fant en ny nettbutikk,Cellbes, som har en nydeleg kjole jeg gjerne vil kjøpe. Noen erfaring med dette firmaet?
MarianneE Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 kan du linke til den kjolen? Jeg synes de har "kjærringklær" men en kjole som tydelig har falt i smak et sted er alltid verdt å ta en titt på! Forøvrig er det vist et seriøst firma med kort og enkel levering, grei kundeservice og sånnt...
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Har positiv erfaring med Cellbes. De har god kundeservice og det har aldri vært noe tull med leveringen.
Gjest Transemann 35 Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 (endret) Visit My Website Håper det gikk bra, første gang jeg gjør dette Fikset url Mrs Shorty, mod Endret 9. desember 2009 av Mrs Shorty
Gjest Trabsemann 35 Skrevet 24. desember 2009 #5 Skrevet 24. desember 2009 Hei, fikk begge kjolene og dem var fine dem. Litt skuffet ble jeg for dem var ikke helt lik fargene som jeg fikk frem på nettsiden. Skal ha på den fineste i kveld på julaften. Ha en god JUL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå