Gjest Gjest_Tilda_* Skrevet 8. desember 2009 #1 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg er begynner å bli så ensom nå! Har vært singel siden videregående. Er nå 23. Jeg vet mange kommer til å reagere nå, og si at jeg er ung osv. Men de fleste som er single har "noe på gang" i løpet av singelperioden. Jeg har ikke det. Jeg treffer ikke gutter! Jeg begynner å bli nedbrutt av dette. Har prøvd nettdating, men det var ikke noe interessant. Jeg er ikke kresen. Jeg er sjenert - og det kan ta en god stund før jeg åpner meg og viser hvem jeg egentlig er. Det føles som alle andre treffer noen. Men her er jeg - alene, som alltid. Vennene mine er nå samboere, forlovet og et par er og gravide. Hadde satt pris på noen oppløftende ord. Er kanskje alt jeg trenger på en trist kveld som dette. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget - men jeg føler meg ensom og helt alene om situasjonen min i dag (selv om jeg vet det er mange andre som har det sånn) Jeg ønsker meg sånn en kjæreste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg kjenner meg igjen og jeg må si at det er håp! Kom deg ut på byen og sosialiser også skal du se at alt ordner seg! Jeg har vært singel så lenge jeg kan huske og jeg ikke enden på den eviglange mørke tunnelen, men jeg har lært meg å se det positive enda hvor slitsomt det kan være Det er utrolig mange positive ting ved å være singel. Men det er vanskelig å se når ønsket etter kjæreste blir for stort. Du har hele livet for deg! Du er bare 23 og du har over 20 år på å finne den rette som du vil slå deg til ro med Når ønsket etter kjæreste blir for stort så virker det håpløst, men det er bare ikke kommet en rett person for deg, den personen dukker opp snart, når du minst venter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singe mann Skrevet 11. desember 2009 #3 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg er begynner å bli så ensom nå! Har vært singel siden videregående. Er nå 23. Jeg vet mange kommer til å reagere nå, og si at jeg er ung osv. Men de fleste som er single har "noe på gang" i løpet av singelperioden. Jeg har ikke det. Jeg treffer ikke gutter! Jeg begynner å bli nedbrutt av dette. Har prøvd nettdating, men det var ikke noe interessant. Jeg er ikke kresen. Jeg er sjenert - og det kan ta en god stund før jeg åpner meg og viser hvem jeg egentlig er. Det føles som alle andre treffer noen. Men her er jeg - alene, som alltid. Vennene mine er nå samboere, forlovet og et par er og gravide. Hadde satt pris på noen oppløftende ord. Er kanskje alt jeg trenger på en trist kveld som dette. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget - men jeg føler meg ensom og helt alene om situasjonen min i dag (selv om jeg vet det er mange andre som har det sånn) Jeg ønsker meg sånn en kjæreste... Jeg er mann og 24 år, jeg har også veldig lyst på kjæreste.... Er litt sjenert selv og er liksom ikke så veldig frempå med å sjekke jenter, føler meg liksom det er litt desperat og er litt redd for å få avslag. Hadde jeg hatt kontaktinformasjon til deg kunne vi jo tatt en blind-date hvis ikke du bor så langt ifra meg... vet ikke hvor du bor. F.eks, bare møttes for å spise pizza på peppes en kveld (uten noen flere forpliktelser), og om kjemien hadde vært der kunne vi møttes igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 11. desember 2009 #4 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg er begynner å bli så ensom nå! Har vært singel siden videregående. Er nå 23. Jeg vet mange kommer til å reagere nå, og si at jeg er ung osv. Men de fleste som er single har "noe på gang" i løpet av singelperioden. Jeg har ikke det. Jeg treffer ikke gutter! Jeg begynner å bli nedbrutt av dette. Har prøvd nettdating, men det var ikke noe interessant. Jeg er ikke kresen. Jeg er sjenert - og det kan ta en god stund før jeg åpner meg og viser hvem jeg egentlig er. Det føles som alle andre treffer noen. Men her er jeg - alene, som alltid. Vennene mine er nå samboere, forlovet og et par er og gravide. Hadde satt pris på noen oppløftende ord. Er kanskje alt jeg trenger på en trist kveld som dette. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget - men jeg føler meg ensom og helt alene om situasjonen min i dag (selv om jeg vet det er mange andre som har det sånn) Jeg ønsker meg sånn en kjæreste... Jeg er i samme båt som deg. Hvis du har lyst kan du lese bloggen min, jeg skrev nettopp en sak om akkuratt dette emnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. desember 2009 #5 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg er begynner å bli så ensom nå! Har vært singel siden videregående. Er nå 23. Jeg vet mange kommer til å reagere nå, og si at jeg er ung osv. Men de fleste som er single har "noe på gang" i løpet av singelperioden. Jeg har ikke det. Jeg treffer ikke gutter! Jeg begynner å bli nedbrutt av dette. Har prøvd nettdating, men det var ikke noe interessant. Jeg er ikke kresen. Jeg er sjenert - og det kan ta en god stund før jeg åpner meg og viser hvem jeg egentlig er. Det føles som alle andre treffer noen. Men her er jeg - alene, som alltid. Vennene mine er nå samboere, forlovet og et par er og gravide. Hadde satt pris på noen oppløftende ord. Er kanskje alt jeg trenger på en trist kveld som dette. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget - men jeg føler meg ensom og helt alene om situasjonen min i dag (selv om jeg vet det er mange andre som har det sånn) Jeg ønsker meg sånn en kjæreste... Ikke alltid så lett nei, og kjenner meg igjen i følelsen av at "alle andre" har ditt og datt. Heller ikke så lett om man er veldig sjenert. Men tipset - noe kjedelig men tror dessverre det er sant - må vel være å prøve mer, være mer aktiv, tvinge seg til å være litt utadvendt, ta litt initativ, gjøre ting en ikke vanligvis gjør. Får gjerne akkurat samme resultat om man benytter samme fremgangsmåte. Når det er sagt så er det ikke så lett å endre "vaner", så kan jo hende du er heldig og en gutt bare snapper deg opp da, uten at du trenger å gjøre noe spes for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #6 Del Skrevet 11. desember 2009 Hadde jeg hatt kontaktinformasjon til deg kunne vi jo tatt en blind-date hvis ikke du bor så langt ifra meg... vet ikke hvor du bor. F.eks, bare møttes for å spise pizza på peppes en kveld (uten noen flere forpliktelser), og om kjemien hadde vært der kunne vi møttes igjen Smooth...lulz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanut_juice Skrevet 11. desember 2009 #7 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har sterkt vurdert å flytte til Amerika. Der er det jo håp for alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 11. desember 2009 #8 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har sterkt vurdert å flytte til Amerika. Der er det jo håp for alle? Det vurderer jeg også. Planen har vel egentlig vært å flytte til USA når jeg er 30 dersom jeg fortsatt er singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. desember 2009 #9 Del Skrevet 12. desember 2009 Det vurderer jeg også. Planen har vel egentlig vært å flytte til USA når jeg er 30 dersom jeg fortsatt er singel. Hvorfor USA? Der har de jo sånn teit datingsystem at de holder på med 6-7 stk på en gang. Litt ekkelt å være en del av et harem vel? Anbefaler heller Canada eller Irland, der finnes det MANGE kjekke mannfolk som har bra moral og behandler kvinnfolk med respekt Jeg vurderer nesten å pelle meg dit selv, siden jeg ikke møter noen canadiere i Oslo.. Eneste å kose med for tiden er varmeflaska. Litt patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #10 Del Skrevet 12. desember 2009 Hvorfor USA? Der har de jo sånn teit datingsystem at de holder på med 6-7 stk på en gang. Litt ekkelt å være en del av et harem vel? Anbefaler heller Canada eller Irland, der finnes det MANGE kjekke mannfolk som har bra moral og behandler kvinnfolk med respekt Jeg vurderer nesten å pelle meg dit selv, siden jeg ikke møter noen canadiere i Oslo.. Eneste å kose med for tiden er varmeflaska. Litt patetisk. Jeg vil flytte til USA fordi det er mye dating der. Canadiere har jeg hørt at er svært lite kjekke, og hvis Irlendere ser ut som britere så takker jeg nei til de også. Alternativet er jo også sverige da. Der er guttene kjekke og veldig hyggelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. desember 2009 #11 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg vil flytte til USA fordi det er mye dating der. Canadiere har jeg hørt at er svært lite kjekke, og hvis Irlendere ser ut som britere så takker jeg nei til de også. Alternativet er jo også sverige da. Der er guttene kjekke og veldig hyggelige. Hehe har datet noen ordentlig kjekke canadiere/irer jeg Svensker er kjekke, men har hørt de er dårlig i senga... Jeg har ikke tenkt å finne ut om det stemmer, er så redd for å bli skuffa. Men når det gjelder dating i USA så stemmer det at de er mer frempå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #12 Del Skrevet 12. desember 2009 Hehe har datet noen ordentlig kjekke canadiere/irer jeg Svensker er kjekke, men har hørt de er dårlig i senga... Jeg har ikke tenkt å finne ut om det stemmer, er så redd for å bli skuffa. Men når det gjelder dating i USA så stemmer det at de er mer frempå ja. Man må risikere å bli skuffet for å oppleve noen hyggelige overraskelser da Har du noen eksempler på hvordan kjekke candiere/irer ser ut? Jeg har ennå til gode å se en skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 13. desember 2009 #13 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg er i samme båt som deg. Hvis du har lyst kan du lese bloggen min, jeg skrev nettopp en sak om akkuratt dette emnet. Tok en liten kikk i bloggen din.... De vakreste, flotteste og mest ettertraktede mennene har i alle fall svært, svært sjeldent et særlig godt register å spille på hva gjelder sine egne personlighetstrekk. Og har de det så er de ennå mer sjeldent ledige. Men noen ytterst få hederlige unntak som sjeldent er ledige veldig lenge... :-) Så det beste er faktisk ikke å være så fryktelig kresen på utseende, men desto mer kresen på personlighet. Jeg pleier å gi det rådet å finne en god potensiell far til dine barn fremfor en flott mann til deg selv. :-) De som er mest frempå, enten det er ute på byen eller her på nett, er sjeldent de som er noe å satse på i det lengre løpet. Bruk heller tid på å finne ut hvordan menn faktisk er som person, selv om ikke utseende er av det flotteste, for lærer man en fin personlighet å kjenne så er det lett å gro seg glad i et slikt menneske fremfår å "høre på hjerterytmen alene og å tråkke feil nå igjen..." :-) Ikke noen konstante bastante meninger jeg mener å si her, men kanskje snarere en litt annen vinkling av det hele. :-) Og når det gjelder å treffe noen for første gang så trenger man jo egentlig ikke å tenke på at det nødvendigvis må bli noe mer ut av det i det hele tatt, men bare invitere ut på en spasertur i sammen på førstkommende søndag morgen eller noe. Så kan man jo etterhvert vurdere om det blir flere møter eller ei. :-) Å bruke tid på virkelig å bli kjent med en person man liker er mye bedre enn å ha hastverk med noen man ikke kjenner, spør du meg! Så lykke til! :-) Endret 13. desember 2009 av Kjetil S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 13. desember 2009 #14 Del Skrevet 13. desember 2009 Man må risikere å bli skuffet for å oppleve noen hyggelige overraskelser da Har du noen eksempler på hvordan kjekke candiere/irer ser ut? Jeg har ennå til gode å se en skjønner du. Ryan Reynolds, han som er gift med Scarlett Johansson Eneste jeg kom på akkurat nå. Men canadiere har veldig bra moral, alle de jeg har datet har vært veldig respektfulle og ikke jukka meg på låra eller no. Og det er bra! Jeg har møtt flere irske gutter som ligner på Colin Farrell. Høye, mørke og nydelige med verdens mest sexy aksent. Sukk, hvor finner man sånne irer her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #15 Del Skrevet 13. desember 2009 I samme båt som TS.. 'sukk' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #16 Del Skrevet 13. desember 2009 I USA er jo den greia med å være eksklusiv eller ikke. Det vil si at man kan gå på dates med maaange menn, og ha bedre mulighet til å finne "den rette", og så etter 3-4 måneder er det vanlig å bli eksklusiv eller å ikke treffe fyren lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #17 Del Skrevet 13. desember 2009 Samme båt som TS... Men styrer enda på med nettdating jeg, det er den eneste plassen jeg treffer menn! Ikke går jeg på by`n, og ikke medlem i noe forening/klubb. Men holder meg positiv og vet at en vakker dag møter jeg kjærligheten :-) Som det sies; Kjærligheten kommer når den kommer, og oftest når en minst venter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 13. desember 2009 #18 Del Skrevet 13. desember 2009 Tok en liten kikk i bloggen din.... De vakreste, flotteste og mest ettertraktede mennene har i alle fall svært, svært sjeldent et særlig godt register å spille på hva gjelder sine egne personlighetstrekk. Og har de det så er de ennå mer sjeldent ledige. Men noen ytterst få hederlige unntak som sjeldent er ledige veldig lenge... :-) Så det beste er faktisk ikke å være så fryktelig kresen på utseende, men desto mer kresen på personlighet. Jeg pleier å gi det rådet å finne en god potensiell far til dine barn fremfor en flott mann til deg selv. :-) De som er mest frempå, enten det er ute på byen eller her på nett, er sjeldent de som er noe å satse på i det lengre løpet. Bruk heller tid på å finne ut hvordan menn faktisk er som person, selv om ikke utseende er av det flotteste, for lærer man en fin personlighet å kjenne så er det lett å gro seg glad i et slikt menneske fremfår å "høre på hjerterytmen alene og å tråkke feil nå igjen..." :-) Ikke noen konstante bastante meninger jeg mener å si her, men kanskje snarere en litt annen vinkling av det hele. :-) Og når det gjelder å treffe noen for første gang så trenger man jo egentlig ikke å tenke på at det nødvendigvis må bli noe mer ut av det i det hele tatt, men bare invitere ut på en spasertur i sammen på førstkommende søndag morgen eller noe. Så kan man jo etterhvert vurdere om det blir flere møter eller ei. :-) Å bruke tid på virkelig å bli kjent med en person man liker er mye bedre enn å ha hastverk med noen man ikke kjenner, spør du meg! Så lykke til! :-) Jeg skjønner ikke hva du egentlig vil med dette innlegget. Jeg møter jo gutter som jeg tror kan være interessante, men enten mister de interessen, eller så mister jeg interessen, eller så mister begge interessen. Hvis du har lest bloggen min så har du vel fått med deg at jeg dater mye, men det er vanskelig å få følelser for en fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. desember 2009 #19 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg skjønner ikke hva du egentlig vil med dette innlegget. Jeg møter jo gutter som jeg tror kan være interessante, men enten mister de interessen, eller så mister jeg interessen, eller så mister begge interessen. Hvis du har lest bloggen min så har du vel fått med deg at jeg dater mye, men det er vanskelig å få følelser for en fyr. Kanskje du bestemmer deg for fort? Altså at du for raskt avskriver en kandidat som uinteressant, kun pga førsteinntrykket etter 5 min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 14. desember 2009 #20 Del Skrevet 14. desember 2009 Kanskje du bestemmer deg for fort? Altså at du for raskt avskriver en kandidat som uinteressant, kun pga førsteinntrykket etter 5 min? Vel, man må da følge magefølelsen litt, men hvis det er en fyr jeg synes virker bra, men ikka har de rette følelsene, så gir jeg han en sjanse. Sjelden det fører til at jeg jeg blir mer interessert, som regel tvert i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå