Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #1 Del Skrevet 24. august 2003 Hvorfor LilleBille og ikke f.eks LillePille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. august 2003 #2 Del Skrevet 24. august 2003 .. for en gangs skyld var det ikke henvisning til bena mine ... LilleBille... tja si det.. LillePille ville ikke bli det samme... Det blidde vel egentlig bare sånn... - for å stjele Tjorvens ord.. - muligens spilte barndommens minner om "Gullbillen" - fra bøkene om Travelby (om jeg ikke husker feil) inn... den var alltid overalt ...og dukket opp de utroligste steder... (Nesten som Willy).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. august 2003 #3 Del Skrevet 24. august 2003 Men hvorfor Zirine da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #4 Del Skrevet 24. august 2003 Men hvorfor Zirine da?? Aner ikke - ikke er det pent heller :D Jeg skulle virkelig ønsket at jeg kom på no annet - den gangen ... Nei, men jeg tenkte bare LilleBille .... er jo ingenting som heter det, men def. penere enn LillePille, DET er jeg helt enig i. Jeg bare lurte på hvordan du kom på det :D Nei, det jeg egentlig ville spørre om var de beina dine ... Er det noen sammenheng mellom LilleBille og rastløse ben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. august 2003 #5 Del Skrevet 24. august 2003 Nei, det jeg egentlig ville spørre om var de beina dine ... Er det noen sammenheng mellom LilleBille og rastløse ben? .. og der kom bena ja Nei ingen sammenheng ... så vidt jeg vet - hvertfal likke bevisst..... men de dukket bare opp da jeg lette etter en søt liten bille til avatar... ville gjerne ha en som beveget seg.. og den eneste jeg fant var en kjempekjedelig marihøre som gikk bortover og gikk bortover og gikk bortover og gikk bortover og gikk bortover .. Og nå er de liksom blitt "meg"... selv om mange synes de er skrekkelig slitsomme ... lar jeg meg ikke presse... hopper rundt akkurat som jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #6 Del Skrevet 24. august 2003 Det er det som er fint med å bli voksen - man gjør som det passer en! Jo, nei, menne ... har ikke no imot beina dine, jeg. Fine legger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. august 2003 #7 Del Skrevet 24. august 2003 *digger beina til LilleBille* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. august 2003 #8 Del Skrevet 24. august 2003 *digger beina til LilleBille* .. så koselig... (Hvor var du da de andre mobbet bena mine... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #9 Del Skrevet 24. august 2003 Altså HALLO!!! jeg sa også at du hadde pene ben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. august 2003 #10 Del Skrevet 24. august 2003 Altså HALLO!!! jeg sa også at du hadde pene ben! Takker Zirine også .. Klart det!!! (Men du måtte jo tenke deg litt om ...) og det var dessuten bare leggene du likte... :oops: (men ville egentlig bare ha et innlegg til på nicket mitt.... - og det fikk jeg jo ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #11 Del Skrevet 24. august 2003 Ja, jeg måtte tenke meg om. Kan ikke bare slenge komplimenter rundt sånn i hytt og vær - folk kan jo tro at jeg er lespofil vettu. Sånn, der fikk du et innlegg til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå