Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?


kristian82

Anbefalte innlegg

:fnise: Viktig med litt kjernestyrke! (Sa hun fra lenestolen..) Ta noen for meg og, bare for sikkerhets skyld :jepp:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Asså....hvis man legger en lenestol bakover...så er det fullt mulig å ta så mange situps`er man vil. 

Jeg velger å se deg for meg slik. Med rosa svettebånd både her og der i friskt driv! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså....hvis man legger en lenestol bakover...så er det fullt mulig å ta så mange situps`er man vil.

Jeg velger å se deg for meg slik. Med rosa svettebånd både her og der i friskt driv! :fnise:

Jeg har faktisk tenkt på hvor svettebåndene fra 80tallet ble av, i går faktisk! Litt skummel tankelesning nå altså..

((av praktiske grunner, ikke estetiske, men de rosa lyser nok opp))

-og bøy mot ipaden, vipp tilbake, bøy igjen..

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg så menn....og hvis du trimmer til Christer Sandelin og "den hon vil ha", så blir du i godt humør i tillegg! :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte`n på radio for ikke så lange minuttene siden. :jepp: Jeg sang av full natthals. :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Vel jeg sang denne for full hals når jeg kjørte uten (bil) topp før i dag, så noe felles har man da!

Rosa video til ære for K, som får se å pelle seg tilbake! :opplyser:

Go Hard Or Go Home Zone :lur:

:skya:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Særriøse greier! :fnise:

Så du de søte selvlysende sockbitchene da? Er til fansen og greier! :rodmer:

:ler: Hun har hatt en sånn sokkedukke med rundtomkring i det siste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En leken video. :)  Forstår ikke hva hun forer seg med...hun holder koken og holder koken jo. :klo:

Jeg begynner å tro at hun spiser en del kvalitetsis..... :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok kvalitetsis ja :jepp:

Hun har jo vært ekspesjonelt seriøs om å holde seg i god form (mat/trening/dansing) siden hun var nesten bare barnet. Imponerende likevel når hun danser sirkler rundt noenogtjueårgamle dansere når hun er 56. Synes det er strålende gøy med denne sangen og videoen som et svar til alle som sier hun er for gammel til alt mulig hele tiden og et tonn med hatmeldinger. Og så er begge sønnene hennes med, de er så søte :) .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett stilig...hun holder kanskje på til hun stuper midt i en innspilling. Har ikke sett sønnene.

Hun har ei datter fra før og hentet sønner i afrika et sted?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rett og slett stilig...hun holder kanskje på til hun stuper midt i en innspilling. Har ikke sett sønnene.

Hun har ei datter fra før og hentet sønner i afrika et sted?

Tror ikke hun kommer til å gi seg nei, musikken er også en annen stooor drivkraft. Nå er det faktisk sånn at radiostasjoner i både USA og UK boikotter henne, de har faktisk sagt hun er for gammel for pop selv om de fortsatt spiller de gamle klassikerene hennes og til tross for at både plate/turnesalg går strålende og mange millioner digitale views på youtube etc.. Personligheten hennes er jo sånn at det bare gir mer drivkraft når hun blir utsatt for diskriminering, og det blir hun virkelig for ingen behandler musikk"gubbene" i hennes alder eller eldre sånn.

Hun har to barn hun har født selv, datteren Lourdes (Lola) og sønnen Rocco. Og så har hun sønnen David og datteren Mercy som begge er adoptert fra Malawi. Rocco står i baren og synger, David har en kjempekul danseoppvisnig midt i videoen. :)

Som fan så er jeg ekstra kjempeglad for den nye plata Rebel Heart, noe av det beste på lenge og så mye forskjellig fint :daane: En av balladene tok meg helt på senga, eller rettere sagt ved rattet noe som kunne gått galt! Hørte på den for første gang når jeg kjørte for å hente noen på Gardermoen og begynte å stortute! Flaks at det ikke var så mange svinger der i 100-110 for ble jo tåreblind. Og noen frekke, noen fine osv osv. Pop GULL. Skal dra med en god venninne og se henne i Amsterdam i desember :hoppe:

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store sjanser for at det blir en veldig ok konsert. :jepp: ...og hadde jeg bare kunnet,

så skulle jeg ha lurt med Kristian i kofferten, for han liker jo både jenter og rosa og rytmisk dans.

Det mener jeg helt bestemt å huske fra vår barndom og det har vel ikke forandret seg så mye. 

 

Komme da Kristiaaan. Send oss et miniatyrlivstegn om ikke annet.

En hvit springer will do helt fint. Vi krever ikke så mye.  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har en ganske stor koffert så...

Bare en bitteliten snurr med den rosa tutuen Kristian? :trist:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer meg på om vi bør begynne å speide etter noen nye stortalenter i nyhetsbildet.

Vedder på at K straks er oppe i det skiktet. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...