Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?


kristian82

Anbefalte innlegg

Nei??

Dem burde opprette en egenhendig skravleside, hvor ALLE som vil og hvor alle er :hjerte::velkommen: til å skrive det dem vil. Hett tips:! Fjern den skravlesiden fra siste innlegg, og "problemet" løst! Fantastisk :klappe:

:Nikke:

Jeg spurte om det nå. Du må henge deg på du også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei WildRider. Her diskuteres det vanlige. Det vil si alt mellom himmel og jord. :opplyser:

Eller egentlig ikke. Vi snakker forbausende lite om fugler, fly, helikoptre, paraglidere, fallskjermhoppere og ufoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei WildRider. Her diskuteres det vanlige. Det vil si alt mellom himmel og jord. :opplyser:

Eller egentlig ikke. Vi snakker forbausende lite om fugler, fly, helikoptre, paraglidere, fallskjermhoppere og ufoer.

Nei, det er jo heeeelt ulogisk. :sukk: Ops...siterte feil, skulle svare på det Bahia skrev om at dagbøkene også havner øverst på siste innlegg.. :fnise:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hello party people!! Er stemningen litt bedre i dag? Ække sikker på om jeg er fornøyd enda :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello party people!! Er stemningen litt bedre i dag? Ække sikker på om jeg er fornøyd enda :gjeiper:

:vinke::skya: Nja, ikke så mye..Syns det fortsatt er trist her i dagboktråden...Føler jeg og mine venner bodde i et slott, eller et palass, med svømmebasseng og store hagefester med vin og sang...så kom det noen :ninja: folk og kastet oss ut, og låste oss inne i et lite skur uten at vi fikk ta med oss noen av våre kjære eiendeler, klær osv...Så det eneste positive er at alle er nakne, noe som er greit for kristian82 siden det er han og x antall jenter i det lille skuret. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::skya: Nja, ikke så mye..Syns det fortsatt er trist her i dagboktråden...Føler jeg og mine venner bodde i et slott, eller et palass, med svømmebasseng og store hagefester med vin og sang...så kom det noen :ninja: folk og kastet oss ut, og låste oss inne i et lite skur uten at vi fikk ta med oss noen av våre kjære eiendeler, klær osv...Så det eneste positive er at alle er nakne, noe som er greit for kristian82 siden det er han og x antall jenter i det lille skuret. :popcorn:

Hahahaha :hoho: Du er nå søt og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...