Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?


kristian82

Anbefalte innlegg

mote.no?

Blir man forfulgt der da? :vetikke:

Mote.no :fnise: hørtes nesten mer homo ut enn kvinneguiden...men men kristian82 følger etter dere han. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest WildRider

Men nå er det vel slik at i dagbøkene kan man diskutere frem og tilbake så mye man vil, og snakke om all slags ting? Det var det tydelig ikke lov til i snikk-snakk trådene, så trenger dere å dra nå som det er opprettet dagbok for formålet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det vel slik at i dagbøkene kan man diskutere frem og tilbake så mye man vil, og snakke om all slags ting? Det var det tydelig ikke lov til i snikk-snakk trådene, så trenger dere å dra nå som det er opprettet dagbok for formålet? :)

Det er ikke moro å føle seg uvelkommen, så jeg tror kanskje jeg vil bytte forum ja! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det vel slik at i dagbøkene kan man diskutere frem og tilbake så mye man vil, og snakke om all slags ting? Det var det tydelig ikke lov til i snikk-snakk trådene, så trenger dere å dra nå som det er opprettet dagbok for formålet? :)

Spørs hvor lenge det varer da, de finner GARANTERT på noen nye regler. Å dagbøkene våres havner jo fort på "siste innlegg på kg" og da er det jo til stor sjenanse og plage for de andre stakkars brukerne her som ikke får fokus på sine innlegg - tydeligvis. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, tuller du..? :sjokkert:

Syns det var litt.. Sært.

Hun tuller ikke.

Det må stjele mye energi å irritere seg over irrelevante bagateller hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: K82 . Fant dagbokdriten din. Sorry. Er ikke sånn ment, håper du skjønner.

Har egentlig mistet litt lysten til å være her nå.. føler at vi blir motarbeidet.. først The Kitten angående engelsken.. og vi holdt oss BARE i Snikk-snakk.. kan ikke skjønne at det skal plage så jævla mange..

Ja, hva var det med det der liksom. Det er noen som forfølger enkelte her inne. :sukk:

Jeg er for :snurt: og :sjokkert: til å gjøre det!!

Vil prøve å få husvarmtråden over :sukk:

[

[

Endret av Mette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: K82 . Fant dagbokdriten din. Sorry. Er ikke sånn ment, håper du skjønner.

Ja, hva var det med det der liksom. Det er noen som forfølger enkelte her inne. :sukk:

Vil prøve å få husvarmtråden over :sukk:

Ikke heg heller. Har vi det?

Garantert. Har lyst å :rope: noe stygt nå altså!

Bra du fant veien appifany. :hug: :hug:

Da mangler vi bare Guriane, Tiarra, virrevapp og sikkert noen andre jeg ikke kommer på. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fant veien appifany. :hug: :hug:

Da mangler vi bare Guriane, Tiarra, virrevapp og sikkert noen andre jeg ikke kommer på. :sukk:

Jepp.... kommer nok ikke til å bli det samme... :sukk: Ikke sikkert jeg gidder være her mer. Har meldt meg ut av KG før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.... kommer nok ikke til å bli det samme... :sukk: Ikke sikkert jeg gidder være her mer. Har meldt meg ut av KG før.

Har ikke noe lyst til å være her jeg heller, føler de ødela alt. Men syns det er veldig trist om jeg ikke skal få snakket noe mer med dere da. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe lyst til å være her jeg heller, føler de ødela alt. Men syns det er veldig trist om jeg ikke skal få snakket noe mer med dere da. :sukk:

:enig:

Finne oss et annet forum? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig:

Finne oss et annet forum? :fnise:

Ja, noen snakket om mote.no :fnise: kristian82 følger bare etter han, uansett hvor jentete forumet er. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, noen snakket om mote.no :fnise: kristian82 følger bare etter han, uansett hvor jentete forumet er. :ler:

Vet ikke hva side det er jeg engang :fnise:

Men vi får bare gjøre det beste ut av det. Skal se om dem vil flette og flytte trådene mine fra snikk snakk til dagboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker meg ikke på KG lenger i alle fall....Men om folk forsvinner så si ifra da, på Pm...kanskje snakkes andre steder... :sukk:

:cry3:

Må ut en tur :goodbye::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker meg ikke på KG lenger i alle fall....Men om folk forsvinner så si ifra da, på Pm...kanskje snakkes andre steder... :sukk:

:cry3:

Må ut en tur :goodbye::sukk:

Pokker så vanskelig å orientere seg i dagbokland.

Blir i såfall min første PM til deg det :jepp:

Snakkes kanskje senere. :goodbye::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

APPIFANY!

si ifra om du lager tråd på dagbokgreia da. :jepp:

:jepp:

:romeo:

I dagbok land

Der hvor alt går an...

:fnise: Veeeel, er nå ikk helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...