Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?


kristian82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gurimalla!!!

Kjekt å se deg, Guriane :hug:

Du har vært sakna.

Motorforum :hoho:

Gurimalla :fnise:

Nåh. I like måte! :hug:

Jah, tror du ikke det passer Kristian bra kanskje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir ikke trådene fjernet forresten, kanskje det er bedre at de bare blir stående der og ta opp plass, låste.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Jeg vil iallfall ha min stående der. Som et minne. :)

Vet. Men ser liksom ikke helt vitsen med å fjerne det sånn halvveis.

Det er jo ikke aktivitet der, så trådene blir nok stående en stund uten å bli skyvd ut av den første siden også :snurt:

Mm. :sukk:

Jeg har lyst til å se hvor lenge de blir stående. Tror nok det blir lenge.

Tror jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Er det her vi er nå.. :sukk:

Synes ikke det er det samme lenger altså. Vet ikke om jeg er sint eller skuffa. Lurer veldig på hva som kvalifiseres som snikk-snakk egentlig! Det her er da strengt tatt mer snikk-snakk enn dagbok! Er vel ikke lenge før dagbok-forumet blir låst også. :sukk:

Takk til Kristian som sa i fra til meg! :hug: Og moro å se alle sammen igjen! :klemmer: Er med på å finne et annen forum, motorforum kanskje? :fnise: Så Kristan kan føle seg som en mann igjen med sin lille rosa :fnise:

Jippiiiiiiiiiii :hug::kose::klem:

Ja, jeg måtte sende Pm, var redd du ikke fant veien. :sjenert: Haha, den lille rosa var ikke min feil OM DU TENKER PÅ DEN I RIS OG ROS den tråden "hvor er alle låste brukere", jeg bare ropte på deg, så var det noen andre brukere som tullet.. :sjenert:

Men dagboknavnet er mitt ja. :strix:

Føler meg mann uansett jeg. :)

for en deilig, deilig tittel på boka di....

:fnise:

:helen::fnise:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiiiiiiiiii :hug::kose::klem:

Ja, jeg måtte sende Pm, var redd du ikke fant veien. :sjenert: Haha, den lille rosa var ikke min feil OM DU TENKER PÅ DEN I RIS OG ROS den tråden "hvor er alle låste brukere", jeg bare ropte på deg, så var det noen andre brukere som tullet.. :sjenert:

Men dagboknavnet er mitt ja. :strix:

Føler meg mann uansett jeg. :)

:helen::fnise:

:bolledeig::klem::kose:

:skratte: Skjønte nesten det da :fnise:

Flink! :kose:

Tenkte siden du er villig til å være med inn på mote.no eller hvor det var så kanskje det ville være rettferdig om vi ble med deg inn på et skikkelig manneforum :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::klem::kose:

:skratte: Skjønte nesten det da :fnise:

Flink! :kose:

Tenkte siden du er villig til å være med inn på mote.no eller hvor det var så kanskje det ville være rettferdig om vi ble med deg inn på et skikkelig manneforum :fnise:

:strix: :strix: Veldig godt å se deg igjen, jeg begynte å bli bekymret..lurte på om jeg måtte sende flere Pm :fnise:

Nja, vet ikke om noen forum jeg, så dere kan bestemme eventuelt. :nigo: Bare dere sier ifra da hehe, :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei og hopp! Du(dere) er topp! Og sier du imot så er du idiot!! (Hint hint til alle klagerne :gjeiper: ) God kveld folkens :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...