Gå til innhold

Dere med små pupper.

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg synes det er så vanskelig å finne BH i min størrelse. I dag bruker jeg bare "our perfect push-up bra" fra H&M. Dette passer bra, men kunne tenke meg å også hatt noen stroppeløse BH´er og sånt til å ha under kjoler. Jeg har bestilt noen fra Victoria Secret som jeg visstnok har hørt skal være bra, men jeg er usikker på om de egentlig kommer til å bli for store. Noen med veldig små pupper her som har stroppeløse BH´er som passer? Det må være med litt innlegg, ellers ser det bare ut som jeg ikke har pupper.

Kjøper kun på Lindex! Push-up med silikoninnlegg! Helt geniale :) Finnes ned til 70A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg bruker å kjøpe mine BH'er på KappAhl, Cubus og Hennes& Mauritz, men jeg passer alltid på at det er ei "lomme" på bh'en, og inni der putter jeg slike: http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/c...parBase%29.aspx

Viiips, så ser det ut som jeg har pupper :) De putene der er egentlig beregna til å ha mellom brystene (for de som har) og bh'en, men jeg synes det blir så klamt og ekkelt, samt at jeg er redd for at de skal ramle ut (silikonputene altså) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS eller andre hvis dere fremdeles er i tråden; jeg fant noen sider på nett i dag som kanskje kunne passe! :)

Aalingerie.com - bh'er ned til aaa.

Lulalu.com - Petite undertøy, bh'er ned i aa.

Begge sender til norge.

Kult, for en genial butikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Kjøper kun på Lindex! Push-up med silikoninnlegg! Helt geniale :) Finnes ned til 70A.

Jeg bruker disse også, og har gjort det daglig de siste fem årene. Geniale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Victorias Secret iallefall (:

Var i butikken deres i sommer, og for første gang så det faktisk ut som jeg hadde litt pupper. Bruker 70B, det er målt størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg kjøper mye på H&M og de passer som oftest i formen, bruker 70b eller 75a (samme str i cup faktisk ;) ) Ang stroppløse, prøv å kjøp sånne med "gummikant" på innsiden, da holder de seg bedre oppe! smart, smart! Har sett sånne både på h&M, lindex ++... Kjøper også litt på lasenza, der er str ganske små, du får de helt ned i 65a i allefall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Victorias Secret iallefall (:

Var i butikken deres i sommer, og for første gang så det faktisk ut som jeg hadde litt pupper. Bruker 70B, det er målt størrelse.

70 b er jo ikke noen spesiellt liten størrelse da. Jeg synes Victoria secret kanskje er litt vide rundt livet (32 er minste), men biofit fra VS er jeg veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Du som kjøpte fra Victoria: Hvilken str. kjøpte du? Og hvilken modell? :gjeiper:

Har små pupper selv, og sliter med å få de til å se større ut.

HEI!",)

Har du noen gode bh-tips? funnet noen gode og som får de til å se større ut?:)

Takk for respons!",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper aldri BHer på H&M. Dårlig kvalitet, de gnager og sitter aldri godt. Kappahl har for meg blitt redningen på BHer. Mye bedre kvalitet, godt utvalg i pene, polstrede BHer og de sitter som støpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bh'ene jeg har vært mest fornøyd med har vært fra H&M og Triumph - sistnevntes holder definitivt fasongen lenger enn H&M, men har flere ulike fra H&M som er i daglig bruk, også stropeløs. Bruker str 75a, tror egentlig jeg kanskje er en aa, men har aldri vært i en butikk der jeg har fått hjelp til mål etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...