Skybert Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #61 Del Skrevet 15. desember 2009 Julekalenderen var på et annet senter, og jeg rekker ikke trene der før til helgen. Ser vel litt rart å ut å dra dit kun for å hente gaven min? For et par år siden vant jeg en morgenkåpe på julekalenderen til Sats, men tviler på at det er så "stor" gave nå..men jeg skal fortelle Ble god trening i går, fikk ca 50min på tredemølla, og div strykeøvelser, da rompe, bak og forside lår (å guri den kjente jeg!, helt varm på låret etterpå..) skuldre og forside arm. Typpisk at treneren skal ha ferie fra fredag, så vi fikk klemt inn en ekstra time på onsdag..trene alene i 3 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 15. desember 2009 #62 Del Skrevet 15. desember 2009 du er kjempe flink som klarer å gjennomføre så bra treningsøkter nå sånn rett før jul:) imponert der ja! :=) Det rkever sin jente:) Hehe... Joda, har man vunnet så er det vel helt naturlig å hente gaven sin selvom man ikke skal trene der. Det synes jeg ikek du skal tenke så masse på. Blir spennende å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #63 Del Skrevet 15. desember 2009 Mulig jeg drar innom for å hente den, selv om det kanskje får meg avgårde på trening (de har bra sal time på lørdager) istedenfor å si at det er jul, så jeg får lov til å slippe..*vurdere* Takk Matvraket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #64 Del Skrevet 15. desember 2009 Snø ute, klementin i hånden => magen, julesanger på radion. Var det noen som sa at julen plutselig kom snikende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #65 Del Skrevet 16. desember 2009 Ingen trening i går, hadde min siste(!) fysio time. Endelig frisk igjen, etter 1.5 år..får plutselig en dag til å evt trene på framover *gleder meg* Siste PT time før jul i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 16. desember 2009 #66 Del Skrevet 16. desember 2009 God morgen Håper du får maks ut av timen med PT i dag! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #67 Del Skrevet 16. desember 2009 Takk twinklestar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 16. desember 2009 #68 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei, måtte bare inn og lese i treningsdagboken din. Du er jo kjempeflink da. Og så gøy med personlig trener da, og ihvertfall da du har fått en tøffing som virkelig presser deg. Vurderer selv personlig trener på nyåret, og jeg vil ha en skikkleig tøffing. Håper du får en bra time i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 17. desember 2009 #69 Del Skrevet 17. desember 2009 -Hei Skybert Ja jammen er det jul snart, i skrivende stund: en uke igjen! Tiden flyr!!!!! Har du fått hentet julegaven din da? eller den du vant??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #70 Del Skrevet 17. desember 2009 Nei jeg har ikke fått hentet den enda.. Og i dag er det julebord med den nye jobben, så får ikke hentet den i dag heller. Da måå jeg få gjort det i morgen! Bra trening i går, hele gele i de aller fleste musklene, ingen tvil om at han tyner ut den siste lille energien som er i meg. Spørs nå om jeg klarer å presse meg like godt alene i ferien. Fikk løpt en del på tredemølla også (i oppoverbakke også ) Styrkeøvelser i går:Bryst, rygg, mage, bakside arm, rompe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #71 Del Skrevet 18. desember 2009 Ingen trening i går, da det var julebord med jobben. Hadde egentlig tenkt å trene i dag, men pga den elendige formen nå, tror jeg kanskje jeg utsetter det til i morgen. Heldigvis er jeg fortsatt støl, så kjenner treningen i kroppen enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 21. desember 2009 #72 Del Skrevet 21. desember 2009 Heihei---- Alt bra på den kanten? Hatt en fin helg? Tenk, siste helgen nå før julen setter inn for fult! HÅper du har koset deg i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #73 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei, Hatt en fin helg, med masse sosialt (bil-kjøring både fredag og lørdag, med bare et like kakestykke på lørdag). Fikk hentet julekalender pakken min på sats, det var drikkeflaske, en refleks, skritt teler og en protein bar. Greit å få noe jeg kn bruke! Kom meg på høypuls time på lørdag, selv om det var en annen instruktør, ble det en bra trening. Ingen trening i går, da pappa og jeg dro på hytta for å hente Åhh som jeg gleder meg til å få litt fri. Eneste som får meg til å stå opp av den gode senga nå. Trening forrige uke: Mandag: tredemølle og styrke (hovedsakelig underkropp) Onsdag: tredemølle og styrke (overkropp) Lørdag: høypuls 1t Buksene mine begynner å bli slarkete, tom nyvaskete bukser er litt for store .Merker at magen er litt flatere, men klarer ikke helt å se den store endringen, da jeg ser magen hver dag.. Har lenge unngått å gå på vekta og målt meg, men nå tror jeg faktisk at jeg kanskje tørr. Snakk om knall julegave til meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 21. desember 2009 #74 Del Skrevet 21. desember 2009 Tenker meg det skal bli godt med fri nå ja! Så morro med fremgang! Kjenner meg igjen i det med å ikke se forskjeller fordi man ser seg selv hver dag. Pga. det gleder jeg meg litt ekstra til å se igjen gamle venner og kjente til jul, som jeg ikke har sett siden før jeg begynte å trene, for å se om de ser noen forskjell Ikke rar jeg nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #75 Del Skrevet 22. desember 2009 Ble ikke kjempe trening i går (spinning 55 min), var svimmel, så tok det litt med ro. Hadde egentlig tenkt å ta noen styrkeøvelser, men får ta det i morgen isteden.. Slo ut håret og ble BÅDE pepsi max og melkesjokolade i går. Jaja, det er jul! Rar Shamin? nei synes det er veldig logisk jeg,det man ikke klarer å se selv, ønsker man jo at andre skal se det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 22. desember 2009 #76 Del Skrevet 22. desember 2009 Jipppiii gøy med resultater da!!!!! du er på jobb idag du også??? Ja noen må jo holde Norge igang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #77 Del Skrevet 22. desember 2009 Du mente holde KG igang? jobbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 22. desember 2009 #78 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg vil også være med på å holde KG igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #79 Del Skrevet 22. desember 2009 Å nå ble jeg glad. Slipper å sitte her (nesten) ensom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 22. desember 2009 #80 Del Skrevet 22. desember 2009 Det er alltid tid til å sjekke innom KG og oppdatere syns jeg (Jeg har kanskje bare for lite å gjøre i jula? pfft) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå