Gå til innhold

Hel kosedress for voksne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Trenger vel ikke verken pynte seg eller gå i kosetøy hvis man bare er du og kjæresten hjemme? Hjemme er jeg hobbynaturist, og kjæresten klager ikke.

Mellomting, folkens! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Trenger vel ikke verken pynte seg eller gå i kosetøy hvis man bare er du og kjæresten hjemme? Hjemme er jeg hobbynaturist, og kjæresten klager ikke.

Mellomting, folkens! :D

Du trenger ikke pynte deg for å gå ut heller. Som mann er jeg faktisk svært glad for at dama ikke er sykelig opptatt av sitt eget utseende til enhver tid. Det gjør at vi får mye mer tid og overskudd til å gjøre ting vi synes er morsomt og hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
For et utrolig teit påfunn! Aldri i livet om jeg kommer til å iføre meg noe sånt..

Så fint! Da blir det fler til oss andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noen utenlandske sider dem selger dem på ? Hva kalles ett slikt plagg på engelsk da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Serena

Lurer også hva det kalles på engelsk. har hørt "rumper" og " adult footed pyjamas" om pysj heldress da.

Virker behagelig og praktisk med et sånt plagg, men bruker ikke 1000 kr på koseklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt fra university.no og anbefaler alle å holde seg laaaangt unna dem. Dårligere kundeservice har jeg sjelden vært borti. Har sikkert fått hundre bekreftelser og kjempeoverpositivoghyggelige "den blir sendt i morra, den!!" på tlf. Problemet er bare at etter tredje gangen med et like kjempeoverpositivtoghyggelig løfte, så står ikke det løftet så sterkt lenger. Og når jeg prøver å si noe om at jeg forventer at de løftene de gir meg, blir overholdt, blir jeg raskt satt over til en eller annen person som ikke svarer på tlf.

Jeg valgte leverandør ut fra hvem som kunne gi meg en tydelig leveringsbekreftelse, fordi det er en gave og det var viktig at den kom i tide. Bursdagen er feiret for lenge siden, kosedressen er fremdeles ikke kommet. Dressen er betalt for lenge siden.

Har i dag fått et sendingsnummer fra university og beskjed om at pakken er på vei, men når jeg sjekker det på posten.no, får jeg beskjed om at sendingen ikke er registrert.

Har tidligere bestilt skolegensre til ungene via university, og med skolegensrene har det aldri vært problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Disse må jo finnes i vanlige butikker også? Noen som vet hvor i tilfelle? Er ikke så begeistret for å bestille over nett, er litt sånn at jeg vil se og kjenne på før jeg kjøper, ihvertfall når det er snakk om et så dyrt plagg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker min rosa Hyggepiece fra Slakkline! :strix: Makan til allright plagg ;)

De selger hyggepiece dressene fra Slakkline på Sandvika Storsenter. (Tror butikken heter Passo)

Kan og bestilles: www.slakkline.no (under "hygge")

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse må jo finnes i vanlige butikker også? Noen som vet hvor i tilfelle? Er ikke så begeistret for å bestille over nett, er litt sånn at jeg vil se og kjenne på før jeg kjøper, ihvertfall når det er snakk om et så dyrt plagg...

Vet at enkelte G-sportbutikker selger dem, og har sett dem på B-young også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...