Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #1 Del Skrevet 20. november 2009 Hei dere! Har møtt en utrolig hyggelig fyr to ganger, vi mailes og prates på telefonen. Har begge barn fra tidligere forhold, er i 30 åra. I kveld ringte han og inviterte oss med i svømmehallen! Jeg tenkte bare "hjelp!" med en gang. Tror jeg vil føle det ganske sjenerende i svømmehallen. Han er stilig og sikkert mye sprekere enn meg, og selv om jeg ikke er overvektig, har jeg jo "vokst på" meg et par bilringer... Vil jo gjerne fremstå som litt stilig, og føler meg IKKE stilig i badedrakt!! Hva gjør jeg? Vil gjerne være positiv til det han finner på, også... Kan dere hjelpe meg helst litt fort? Må svare han i morgen tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 20. november 2009 #2 Del Skrevet 20. november 2009 Do it ! =) Om han ikke liker deg for den du er, så er det vel like greit å få vite det med en gang? Og tenk så morsomt man kan ha det i svømmehallen da, man lærer hverandre å kjenne på en litt annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #3 Del Skrevet 20. november 2009 Du er som du er. Han får bestemme om han vil ha det eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #4 Del Skrevet 20. november 2009 Skjønner godt reaksjonen din, men enig med de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #5 Del Skrevet 20. november 2009 Skjønner godt reaksjonen din, men enig med de andre. Har ett problem til: har en sønn som er for stor til å bli med meg i damegarderoben, men for liten til å gå alene i herregarderoben. Jeg kan ikke la date'n følge han heller, for de har aldri møttes... Han vil at vi tar med barna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #6 Del Skrevet 20. november 2009 Har ett problem til: har en sønn som er for stor til å bli med meg i damegarderoben, men for liten til å gå alene i herregarderoben. Jeg kan ikke la date'n følge han heller, for de har aldri møttes... Han vil at vi tar med barna... All svømmehaller har mannlige ansatte som kan følge ungene, de har regelverk på at de må ha ansatte av begge kjønn på jobb på grunn av dette tror jeg, sjekk familieforumet her på kg. var en tråd på nettopp dette for ett par dager siden der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sancha Skrevet 21. november 2009 #7 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Hehe, søtt ts. Fikk også lyst til å bli forelsket/romantisk. Go for it! Se Bridget jones først og kjør på! http://www.youtube.com/watch?v=tcGyU7MumTw...feature=related Endret 21. november 2009 av Sancha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tara_* Skrevet 21. november 2009 #8 Del Skrevet 21. november 2009 Hehe, søtt ts. Fikk også lyst til å bli forelsket/romantisk. Go for it! Se Bridget jones først og kjør på! http://www.youtube.com/watch?v=tcGyU7MumTw...feature=related Samme her. Nå sitter jeg og ser Bridget og det hjelper ikke stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. november 2009 #9 Del Skrevet 21. november 2009 Kroppen din er fin nok. Husj, avgårde med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #10 Del Skrevet 21. november 2009 Synes det er oppmuntrende å for en gangs skyld lese en tråd fra noen som ikke vil kle av seg på første daten Forstår deg godt, jeg ville nok ikke gått i svømmehall på date selv. Men som noen skriver, hvis han ikke liker bilringer så er det jo like greit å vite om det først som sist, så du slipper å kaste resten av klærne for ham hvis så er tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest_trådstarter Skrevet 21. november 2009 #11 Del Skrevet 21. november 2009 Synes det er oppmuntrende å for en gangs skyld lese en tråd fra noen som ikke vil kle av seg på første daten Forstår deg godt, jeg ville nok ikke gått i svømmehall på date selv. Men som noen skriver, hvis han ikke liker bilringer så er det jo like greit å vite om det først som sist, så du slipper å kaste resten av klærne for ham hvis så er tilfelle. Det ble ikke svømmehall....men det var mest fordi ungene ikke hadde lyst....håper jeg blir invitert på noe annet...men takk for alle råd! Han er en superbra type, så jeg vil gjerne positiv :rødme: Heldigvis forsto han at det var pga barna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #12 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg datet også en som hadde en sønn, og veldig snart ville ha med meg og min sønn på svømme hall - kanskje det er samme fyr .... he he... for jeg synes det er litt spesielt å foreslå så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter Skrevet 22. november 2009 #13 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg datet også en som hadde en sønn, og veldig snart ville ha med meg og min sønn på svømme hall - kanskje det er samme fyr .... he he... for jeg synes det er litt spesielt å foreslå så fort! Hvorfor synes du det? Er veldig glad for tilbakemelding på det...jeg lurer på om det var en slags "test". Han har fortalt meg at en av grunnene til at det ble slutt med eksen hans var at hun sjelden ble med på ting han foreslo.... Han har forresten både en sønn OG en datter, så da er det sikkert en annen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #14 Del Skrevet 22. november 2009 Hvorfor er det så rart? De begge har barn og å tilbringe tid sammen med barna i svømmehallen er jo knallgøy og flott forslag. Annerledes, men utrolig flott syns jeg. TS: Jeg tror ikke at bilringene er noe å tenke på. Han har tydeligvis ikke sånne tanker, som vil tilbringe tiden sammen med barna og alt. Dessuten så har vi kvinner større problemer med dette enn jeg tror faktisk at menn har. Er han forelsket så ser han forbi sånt. Jeg datet også en som hadde en sønn, og veldig snart ville ha med meg og min sønn på svømme hall - kanskje det er samme fyr .... he he... for jeg synes det er litt spesielt å foreslå så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå