Gjest Gjest_forvirret_* Skrevet 17. november 2009 #1 Del Skrevet 17. november 2009 Vi har vært på to dater, og har god kjemi, og nå spurte jeg om han vill gå i byen nå på lørdag, og kansje ta en tur på kino eller noe, og da sa han at han ville og at vi kunne gjøre det sammen med hans kamerat også. så da blir vi liksom tre da...betyr det at han bare vil ha meg som venn? jeg ble litt forvirret nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #2 Del Skrevet 17. november 2009 neida! kanskje han vil vise deg frem til vennene sine? går nok bra! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 17. november 2009 #3 Del Skrevet 17. november 2009 Kanskje han hadde avtalt med kameraten allerede før du spurte? Sjarmerer du kameraten er det en bonus, hvis dere skal bli et par er det viktig at du kommer overens med vennene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_forvirret_* Skrevet 17. november 2009 #4 Del Skrevet 17. november 2009 Takk, håper dere har rett Ble bare litt bekymret siden det faktisk var jeg som inviterte han denne gangen, kansje han egentlig ikke ville. nei.. jeg tror jeg må stoppe å tenke så mye jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 17. november 2009 #5 Del Skrevet 17. november 2009 Hadde han ikke ville møte deg, hadde han kommet med en unnskyldning for å slippe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #6 Del Skrevet 17. november 2009 uff, føler med deg!! tenker alt for masse selv.. akkurat begynt og gå ut med en fyr, og vi har det supert sammen! men, kan gå dager før vi snakker med hverandre igjen. han jobber jo og er en del opptatt, men en liten melding hadde vært kos :D men når vi snakkes er alt bra! så, er vel jeg som tenker for masse, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_forvirret_* Skrevet 17. november 2009 #7 Del Skrevet 17. november 2009 mhm. det er ikke alltid lett å være jente.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 18. november 2009 #8 Del Skrevet 18. november 2009 Vi har vært på to dater, og har god kjemi, og nå spurte jeg om han vill gå i byen nå på lørdag, og kansje ta en tur på kino eller noe, og da sa han at han ville og at vi kunne gjøre det sammen med hans kamerat også. så da blir vi liksom tre da...betyr det at han bare vil ha meg som venn? jeg ble litt forvirret nå. Ville sagt at med stor sannsynlighet lurer han på om det er DU som bare vil være venner eller ikke og setter seg selv i vennesona Hva du burde gjøre er ikke lett å si men konfronter ham med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_forvirret_* Skrevet 18. november 2009 #9 Del Skrevet 18. november 2009 Men syns dette var en rar måte å finne ut om jeg har satt han i vennesonen, syns da absolutt at jeg har vært ganske tydelig på at han ikke er i vennesonen, og han har vært tydelig med å gi hint til meg også. Hvis han hadde vært redd for å havne i vennesonen hadde han vel uansett ikke invitert meg ut med en kamerat, da dette bare vil føre han lengre ut i vennesonen. men får bare se da, det er to dager igjen til jeg skal treffe han, og håper at jeg får avklart litt mer, selvom det er vanskelig med en kamerat til stede Beklager rotete innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå