Gå til innhold

Brudelompen får sin heffalomp


brudelompen

Anbefalte innlegg

Da var det min tur til å lage bryllupsdagbok!

9.oktober overrasket min kjære meg ved å gå ned på kne å fri, og svaret ble selvsagt ja! :hjerte:

11. juni 2011 skal vi gifte oss, og planleggingen er så vidt i gang. Det eneste som er helt bestemt til nå er lokalet. Kirken er vi derimot nødt til å vente med å bestille til etter nyttår. Det første jeg kommer til å gjøre etter at nyttårsfeiringen er overstått, er å slenge meg over telefonen slik at vi får den datoen vi vil ha. Bridezillaen i meg har nok allerede våknet litt. :sjenert:

Jeg kan jo fortelle litt om meg selv, og litt om oss.

Jeg er en 23 år gammel jente fra en middels stor by på østlandet. Jeg er student på 4.året, og har halvannet år igjen før jeg er ferdig med mastergraden min. Mannen min er et år eldre enn meg, og vi møttes første gang for over 10 år siden. Det var derimot først i 2003 vi ble en del av samme vennekrets. Etter dette møttes vi stadig i festlige lag, var sammen på hytteturer og teltturer og vi har også feiret nyttår sammen fire ganger før vi ble kjærester. Høsten 2008 flyttet jeg tilbake til hjembyen etter å ha studert to år i langtvekkistan. Mannen var rask med å ta kontakt da han fant ut at jeg hadde flyttet hjem og vi tilbragte stadig mer tid sammen. Til slutt ble vi kjærester i januar i år, og nå skal vi altså gifte oss. :bryllup:

For mange er dette sikkert tidlig, men man kjenner det på kroppen når man har funnet den rette. Det jeg synes er rarest oppi det hele, er at vi har kjent hverandre i så mange år uten å ha "oppdaget" hverandre. Men kjærlighet oppstår vel ikke alltid ved første blikk. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt at du titter innom, Ebano! :vinke: