Mathias Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 Er det ditt øye du viser fram ?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. august 2003 #2 Del Skrevet 21. august 2003 Er fristet til å si "ja det er det", for det er et pent øye. Men det er litt for gjennomskubart, det er nemlig et plate cover (veldig bra plate og veldig bra cover)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 21. august 2003 #3 Del Skrevet 21. august 2003 Og du A. Mykle som klaget over MITT øye!! Så har du selv ett øye nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. august 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 21. august 2003 Hmm tenkte meg det.. Hvilken plate er det da? og hvordan kom du på å bruke akkurat det? Visste du at du ville ha et øye, og letet deg fram?... eller hva? Litt morsomt å høre hvorfor folk velger sien avatarer... Jeg har f eks min fordi han er litt ubehjelpelig håpløs, sta og søt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. august 2003 #5 Del Skrevet 21. august 2003 jammen Anafugia-klumpen da *rister oppgitt på hodet og klapper litt disré på Anafugia* Kanskje øyet mitt og øyet ditt kan bli venner, også kan øyet ditt lære seg noen sminke-tricks av øyet mitt (for HUFF A MEG HOW UGLY) OK. Når det gjelder coveret, så er det fra the LA's plate som bare heter the LA's. De har en utrolig bra låt som heter "There She Goes". (en gruppe med kvinnelig vokalist hadde en cover på denne sangen for en tid siden. Husker ikke hvem.) Grunnen til at jeg ville ha denne som avatar? Syns det er et fint cover som passer for meg på mange måter (søkte etter dette coveret på Google).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. august 2003 #6 Del Skrevet 22. august 2003 Ehh, er juggernut, Lasse??? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 24. august 2003 Care: jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå